Dino Esposito

در طول 15 سال گذشته ، یک مربی طولانی مدت و یک مشاور برجسته ، دینو نویسنده بسیاری از کتابهای معروف مایکروسافت پرس است که به رشد حرفه ای هزاران توسعه دهنده دات نت و وب کمک کرده است. آخرین کتاب ها "Programming ASP.NET MVC" (MS Press، 2014، 3Ed) و "Architecting Mobile Solutions for the Enterprise" (MS Press، 2012) می باشد. برنامه ریزی شده برای ورود به قفسه های کتاب در سال 2014 نیز "برنامه های معماری برای سازمانی" است (MS Press ، 2014 ، 2Ed) با همکاری آندره سالتارلو. CTO Crionet ، یک شرکت متخصص در راه حل های مبتنی بر وب و تلفن همراه برای رویدادهای ورزشی در سراسر اروپا (http://www.crionet.com) ، در حال حاضر دینو همچنین بشارت دهنده فنی JetBrains است ، جایی که او در توسعه Android و Kotlin تمرکز دارد. ، و عضو تیم مدیریت WURFL - پایگاه داده دستگاه های تلفن همراه مورد استفاده توسط سازمان هایی مانند Google و Facebook. دینو عاشق تدریس کلاس ها (بیشتر کلاس های معماری و موبایل) و ارائه سخنرانی در کنفرانس ها و هر نوع رویدادی است.
دوره های این مدرس:

آموزش طراحی نرم افزار مبتنی بر UX

UX-driven Software Design

برای نوشتن نرم افزاری که متناسب با انتظارات باشد ، به روش بهتری برای یادگیری در مورد فرآیندهای کسب و کار ، دامنه ها و برنامه های صنایع دستی نیاز دارید. این دوره یک روش را بررسی می کند که UX را در پایه و اساس کل فرآیند طراحی قرار می دهد.


آموزش معماری مدرن نرم افزار: مدل های دامنه ، CQRS و منبع یابی رویدادها

Modern Software Architecture: Domain Models, CQRS, and Event Sourcing

این دوره الگوهای تجزیه و تحلیل DDD را که در کشف معماری سطح بالا در یک حوزه تجاری مفید است ، پوشش می دهد. معماران و توسعه دهندگان جزئیات الگوهای پیاده سازی مانند Domain Model ، CQRS و Event Sourcing را پیدا خواهند کرد.


آموزش Building Enterprise ASP.NET Core 6 Blazor Applications

Building Enterprise ASP.NET Core 6 Blazor Applications

یادگیری نحوه شروع با Blazor تنها اولین قدم است. این دوره شما را به سطحی بیشتر از شروع برنامه های وب سرور واقعی Blazor می برد.


آموزش بهترین کتابچه راهنمای UI برای ASP.NET MVC

UI Best Practices Playbook for ASP.NET MVC

رابط کاربری فقط مهم نیست. این تنها چیزی است که برای کاربران نهایی مهم است. رابط کاربری خاص و اختصاصی ، گاهی اوقات لازم است. هرچند بیشتر اوقات ، شما فقط باید بیشتر به نحوه کدگذاری وظایف مشترک در نماهای وب توجه بیشتری کنید.


آموزش راه حل های وب مبتنی بر دستگاه معماری

Architecting Device-Driven Web Solutions

این دوره شما را در مسیر طولانی و پر پیچ و خم ساخت صفحات وب که می توان به راحتی در دستگاه های مختلف نمایش داد و از آن لذت برد، راهنمایی می کند. این دوره مسائل اصلی را که باید برای مواجهه با آنها آماده باشید فهرست می کند و طیف وسیعی از راه حل ها را در ...