Josh Lobel

جاش لوبل یک طراح ، تکنسین و مربی است که از 14 سال گذشته در صنعت معماری ، مهندسی و ساخت و ساز کار می کند. او متخصص در طراحی پارامتریک و مدل سازی اطلاعات ساختمان (BIM) است. جاش با تمرکز بر نوآوری فرآیند ، چالش های اجتماعی و ایدئولوژیکی پیش روی فناوری طراحی دیجیتال را مطالعه می کند. جوش در زمینه های مربوط به فن آوری طراحی دیجیتال و تکنیک های مدلسازی در سطح بین المللی نویسندگی ، تدریس و ارائه کرده است و همکار و ویراستار مشترک کتاب "ساختارهای محاسباتی: طراحی معماری ، منطق و نظریه" ، مجموعه تحقیقات از طراحی MIT بود. و گروه محاسبات توسط مطبوعات معماری و ساختمان چین منتشر شده است. جاش به عنوان طراح ، معمار پروژه و مشاور پروژه در سانفرانسیسکو و شهر نیویورک با شرکت های طراحی از دو تا بیش از دویست نفر کار کرده است. وی همچنین شش سال گذشته را صرف پیاده سازی استراتژی های فناوری برای شرکت های طراحی و ساخت کرده است. جاش لیسانس معماری از دانشگاه کورنل و فوق لیسانس علوم مطالعات معماری با گرایش محاسبات طراحی را از دانشگاه MIT گرفته است.
دوره های این مدرس:

آموزش استفاده از الگوریتم‌ها برای طراحی آسمان‌خراش پارامتریک در Grasshopper

Utilizing Algorithms to Design a Parametric Skyscraper in Grasshopper

در طول این آموزش Grasshopper، ما از تکنیک های خاصی برای پیشبرد تخصص شما در Grasshopper، به ویژه در رابطه با مدیریت درخت داده استفاده خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Rhino 5, Grasshopper 0.9.0075.


آموزش مدل سازی سطح پیچیده در کرگدن

Complex Surface Modeling in Rhino

در طول این درس ها ما روی یک روش مبتنی بر فرآیند برای ایجاد و دستکاری سطوح پیچیده در کرگدن تمرکز خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Rhino 5.