آموزش مدل سازی سطح پیچیده در کرگدن

Complex Surface Modeling in Rhino

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در طول این درس ها ما روی یک روش مبتنی بر فرآیند برای ایجاد و دستکاری سطوح پیچیده در کرگدن تمرکز خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Rhino 5. در طول این درس ها ما روی یک روش مبتنی بر فرآیند برای ایجاد و دستکاری سطوح پیچیده در Rhino تمرکز خواهیم کرد. در حالی که ایجاد سریع این سطوح نسبتاً آسان است ، اما انجام این کار به روشی که بتوانیم دقیقاً هندسه را کنترل کنیم به شما مهارت می دهد تا با اطمینان و دقت بسیار بیشتری به این کار نزدیک شوید. ما همچنین چندین روش صرفه جویی در وقت برای ساخت و ویرایش هندسه خود را بررسی خواهیم کرد ، به شما این امکان را می دهد که به عنوان یک مدلساز حرفه ای سرعت و کارایی کار خود را بهبود ببخشید. نرم افزار مورد نیاز: Rhino 5.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مدل سازی سطح پیچیده در کرگدن Complex Surface Modeling in Rhino

  • تنظیم پرونده ما Setting up Our File

  • ایجاد پوسته صندلی تخته سه لا Creating Our Plywood Chair Shell

  • شروع سطوح کوسن Beginning the Cushion Surfaces

  • تنظیم قاب های سیم برای سرآیند ما Setting up Wire Frames for Our Headrest

  • تکمیل منحنی های مشخصات ما Completing Our Profile Curves

  • تغییر شکل بالشتک هدست Deforming the Headrest Cushion

  • تاشو و چین و چروک روی سرشانه ما Customizing Folds and Creases on Our Headrest

  • پیاده سازی لوله و دوخت Implementing Piping and Stitching

  • شکل دادن منحنی مشخصات برای پشتی ما Forming Profile Curves for Our Backrest

  • تولید بالشتک اولیه پشتی Generating the Backrest Initial Cushion

  • تغییر شکل بالشتک پشتی Deforming the Backrest Cushion

  • تکمیل تکیه گاه Completing the Backrest

  • قرار دادن منحنی های Armrest ما Laying out Our Armrest Curves

  • ساخت صفحه پشتیبان Building the Armrest Support Plate

  • ساخت سطح زیربغل Constructing the Armrest Surface

  • تشکیل پانل های Armrest Forming the Armrest Panels

  • افزودن لوله کشی ، دوخت و سخت افزار Adding Piping, Stitching and Hardware

  • تنظیم موقعیت بازو Adjusting the Armrest Positioning

  • تولید پا و پایه Producing the Feet and Base

  • توسعه پایگاه ستاره Developing the Star Base

  • اجرای هندسه پایه عنکبوت صندلی Executing the Chair Spider Base Geometry

  • کار روی پایه عنکبوت صندلی Working on the Chair Spider Base

  • تکمیل پایه عنکبوت صندلی Completing the Chair Spider Base

  • شروع پایگاه های عثمانی Beginning the Ottoman Bases

  • اتمام پایگاه های عثمانی Finishing the Ottoman Bases

  • نهایی کردن سخت افزار عثمانی Finalizing the Ottoman Hardware

  • افزودن سخت افزار اتصال هدست Adding the Headrest Connection Hardware

نمایش نظرات

آموزش مدل سازی سطح پیچیده در کرگدن
جزییات دوره
4h 27m
28
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
Josh Lobel
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Josh Lobel Josh Lobel

جاش لوبل یک طراح ، تکنسین و مربی است که از 14 سال گذشته در صنعت معماری ، مهندسی و ساخت و ساز کار می کند. او متخصص در طراحی پارامتریک و مدل سازی اطلاعات ساختمان (BIM) است. جاش با تمرکز بر نوآوری فرآیند ، چالش های اجتماعی و ایدئولوژیکی پیش روی فناوری طراحی دیجیتال را مطالعه می کند. جوش در زمینه های مربوط به فن آوری طراحی دیجیتال و تکنیک های مدلسازی در سطح بین المللی نویسندگی ، تدریس و ارائه کرده است و همکار و ویراستار مشترک کتاب "ساختارهای محاسباتی: طراحی معماری ، منطق و نظریه" ، مجموعه تحقیقات از طراحی MIT بود. و گروه محاسبات توسط مطبوعات معماری و ساختمان چین منتشر شده است. جاش به عنوان طراح ، معمار پروژه و مشاور پروژه در سانفرانسیسکو و شهر نیویورک با شرکت های طراحی از دو تا بیش از دویست نفر کار کرده است. وی همچنین شش سال گذشته را صرف پیاده سازی استراتژی های فناوری برای شرکت های طراحی و ساخت کرده است. جاش لیسانس معماری از دانشگاه کورنل و فوق لیسانس علوم مطالعات معماری با گرایش محاسبات طراحی را از دانشگاه MIT گرفته است.