James Whiffin

جیمز ویفین آهنگساز مستقر در بریزبن استرالیا است و در زمینه فیلم های مستقل ، تلویزیون های تلویزیونی و فیلم های سازمانی کار می کند. او در Pftrack ، CG در مایا و از ترکیب و گرافیک موشن در After Effects از مسابقه خواستگاری لذت می برد.
دوره های این مدرس:

آموزش ایجاد انتقال های فراکتال پر جنب و جوش در افتر افکت

Creating Vibrant Fractal Transitions in After Effects

در این سری از آموزش‌ها، ما یک آشکار فراکتال درخشان را در After Effects با استفاده از دارایی‌های تولید شده در Maya ترکیب می‌کنیم.


آموزش ایجاد UI مایع شکست پذیر در After Effects و Maya

Creating a Refracting Liquid UI in After Effects and Maya

در طول این دوره ها ، ما از ابتدا تا انتها ایجاد یک رابط کاربری شکستنی که به صفحه عملکرد زنده ما واکنش نشان می دهد ، کل روند را پوشش خواهیم داد. نرم افزار مورد نیاز: PFTrack 2012 ، After Effects CC ، Maya 2014 ، NUKE 7.


آموزش ترکیب یک محیط قمری در افترافکت و مایا

Compositing a Lunar Environment in After Effects and Maya

در این آموزش، کل خط لوله ترکیب فیلم های لایو اکشن در یک محیط قمری را پوشش خواهیم داد. نرم افزار مورد نیاز: After Effects CS6، Maya 2013، PFTrack 2011، Photoshop CS6.


آموزش ایجاد جلوه های هولوگرام برای ویدیو در مایا و افترافکت

Creating Hologram Effects for Video in Maya and After Effects

در این آموزش، نحوه ایجاد تعامل بین فیلم اکشن زنده و محیط CG را بررسی خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: PFTrack 5، Maya 2013، After Effects CS5.


آموزش ایجاد جلوه 3D Warp Warp در مایا و افتر افکت

Creating a 3D Time Warp Effect in Maya and After Effects

در این آموزش مایا و افتر افکت ، ما کل خط لوله را برای شبیه سازی یک جلوه پیچیده زمان پیچیده 3D ایجاد خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: After Effects CC 2014، Mocha Pro 3، Maya 2014، PFTrack 2012.