Hector Minto

تغییر در آگاهی از معلولیت ، اصول طراحی و گنجاندن هکتور مینتو یک مبلغ فناوری مایکروسافت است که بر قابلیت دسترسی و فناوری کمکی متمرکز است.

هکتور مینتو در زمینه دسترسی ، فناوری کمکی (AT) ، ارتباطات جایگزین (AAC) و نیازهای ویژه آموزشی (SEN) به مدت 20 سال کار کرده است. سالها ، با تمرکز بر فناوری در حال ظهور و چگونگی به حداکثر رساندن اثربخشی آن در طیف گسترده ای از افراد با ناتوانی جسمی ، یادگیری و حسی.

بخش مهمی از نقش فعلی هکتور این است که از مشتریان مایکروسافت یاد بگیرید که چگونه این شرکت می تواند همچنان خود را با نیازهای متغیر جمعیت متنوعی که پشتیبانی می کنند سازگار کنند و این بازخورد را مستقیماً در اختیار تیم های محصولات مایکروسافت قرار دهند تا بهبود دسترسی مداوم محصولات ، وب سایت ها و خدمات آنها را بهبود بخشد.
دوره های این مدرس:

آموزش قابلیت دسترسی دیجیتال برای محل کار مدرن (همراه با توصیفات صوتی)

Digital Accessibility for the Modern Workplace (with Audio Descriptions)

ابزارهای دیجیتال و بهترین شیوه هایی را که می توانید برای ایجاد یک محل کار با دسترسی بیشتر و فراگیر استفاده کنید ، کاوش کنید. توجه: این دوره شامل توصیفات صوتی (AD) است.


آموزش دسترسی دیجیتال برای محل کار مدرن

Digital Accessibility for the Modern Workplace

این فناوری تقریباً بر کلیه کارگران مدرن تأثیر می گذارد. ابزارهای دیجیتال و بهترین روش هایی را که می توانید برای ایجاد یک محل کار با دسترسی بیشتر و فراگیر استفاده کنید کاوش کنید