آموزش تولید موسیقی با دلیل - بخش 2 - ایجاد یک آهنگ موسیقی

Producing Music with Reason - Section 2 - Creating a music track

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

این کلاس هسته اصلی دوره "تولید موسیقی با عقل" است. بر اساس آنچه در بخش 1 آموزش داده شده است، ما با هم یک موسیقی مینی تولید خواهیم کرد. هدف این است که دانش لازم را در اختیار شما قرار دهد و ابزارهایی را به شما نشان دهد تا خودتان یکی بسازید،

در پایان این کلاس، می‌توانید با بال‌های موسیقی خود پرواز کنید!

ویدیو 1: محتوای این کلاس

این چیزی است که در این بخش خواهید آموخت:

  • در میان پنجره ها پیمایش کنید و ابزارهای ویرایش را دستکاری کنید،
  • با ساختار قفسه آشنا شوید،
  • ابزارهایی را در Rack ایجاد کنید و جلوه‌ها را روی آنها اعمال کنید،
  • ضبط و ویرایش در یادداشت‌های MIDI ترتیب‌دهنده و اتوماسیون‌های پارامتر.
  • اصول یک synth و نحوه دستکاری برخی از پارامترهای synth در حالی که می دانید واقعاً چه کاری انجام می دهید،
  • مبانی برنامه نویسی ماشین درام،
  • استفاده و ویرایش نمونه‌های صوتی در ترتیب‌دهنده،
  • و بسیاری موارد مفید دیگر، مانند میانبرها و نکاتی که در این بخش پخش می شوند.

ویدئو 2: ایجاد یک بیت در دلیل

این قسمت گزینه‌های مختلفی را به شما نشان می‌دهد که Reason برای ایجاد ضربات (حلقه‌های صوتی، حلقه‌های رکس تکه‌شده، دستگاه Kong Drum و دستگاه درام Redrum) به شما ارائه می‌دهد.
ما بر روی یک گزینه خاص برای ایجاد یک ضرب اولیه (برنامه‌نویسی یک درام ماشین، The Redrum) تمرکز می‌کنیم و آن را از طریق پدهای کنترلر MIDI خود در ترتیب‌دهنده ضبط می‌کنیم. ضبط MIDI ما به ما این امکان را می دهد که در فرآیند ویرایش کمی عمیق تر برویم و نکات جالب ویرایش را یاد بگیریم.
سطح: مبتدی.

توجه: این ویدیو فهرست گسترده‌ای از روش‌های ایجاد ضربات در Reason نیست. گزینه قدرتمند دیگری وجود دارد که در اینجا ذکر نشده است، اما از Refills استفاده می‌کند (برای مثال BFD با وارد کردن کلیپ MIDI).

ویدیو 3: اصولات تولید صدا + ضبط خط سینتباس

در این ویدیو با استفاده از Synthesizer Subtractor یک باس لاین ایجاد می کنیم. این به ما این فرصت را می دهد که با سینت سایزرها آشنا شویم. ما به طور خلاصه عملکردهای اساسی یک سینت را شرح می دهیم تا بتوانیم یک صدا تولید کنیم. ما همچنین در اینجا با توضیح اینکه چگونه صدا را می توان به عنوان شکل موج توصیف کرد، یک تئوری کوچک انجام خواهیم داد. ما به شکل موج های مختلف گوش خواهیم داد و خواهیم فهمید که چرا می توان از برخی برای یک هدف و برخی دیگر برای هدف دیگر استفاده کرد. من این را با بداهه سازی ایجاد یک پد جازی مثال می زنم. سپس به پخش، ضبط و ویرایش یک خط باس برای آهنگ موسیقی خود باز خواهیم گشت.
سطح: کاربر سطح مبتدی و متوسط.

 

ویدئو 4: راه اندازی یک پد

این ویدئو به شما نشان می دهد که چگونه یک پد پس زمینه در Reason ایجاد کنید. ما نحوه مرور و بارگذاری یک پیش تنظیم در Rack را بررسی خواهیم کرد. این به ما این فرصت را می دهد تا کشف کنیم که یک Combinator چیست. این همچنین به ما امکان می دهد تا عملکردهای رک را بررسی کنیم. نحوه یادگیری طراحی صدا در قفسه را از این تنظیمات از پیش تعیین شده خواهیم دید. علاوه بر این، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه صدا را در حین پرواز تغییر دهیم تا مطابق با نیازهایمان باشد. ما با پخش، ضبط و ویرایش یک صفحه برای آهنگ کوچکمان به پایان خواهیم رسید.
سطح: کاربر سطح مبتدی و متوسط.

 

ویدیوی 5: ضبط ملودی + نکات پاکسازی فایل

ما اکنون یک بیت، یک خط باس و یک صفحه پس‌زمینه داریم. زمان پخش، ضبط و ویرایش کمی ملودی با استفاده از صدای پیانوی فضایی که در بخش اول ایجاد کردیم، است! در طول فرآیند خلاقیت، مهم است که سازماندهی شده بمانید تا در هنگام آهنگسازی مانع جریان کار نشوید. قسمت دوم این ویدیو چند نکته پاکسازی و چند روش برتر را با شما به اشتراک می گذارد.
سطح: مبتدی.

 

ویدیوی 6: طراحی صدا در حال افزایش (قسمت 1)

این ویدیو و ویدیوی بعدی شما را با طراحی صدا با ایجاد صدایی در حال افزایش از ابتدا آشنا می کند. چنین صدایی اغلب برای اعلام تغییر یا انتقال در یک آهنگ، به ویژه در الکترو و تکنو استفاده می شود. ما برای این کار از یک سنتز کننده Thor استفاده خواهیم کرد. این قسمت اول، اصول اولیه سینتی سایزر Thor را با مرور معماری آن با شما به اشتراک می گذارد. ما یاد خواهیم گرفت که چگونه صدا در Thor تولید می شود و چگونه در ماژول های مختلف آن جریان می یابد و همچنین این ماژول ها با آن چه می کنند.
سپس یاد خواهیم گرفت که چگونه یک نویز سفید تولید کنیم که پایه کار ما خواهد بود. صدا کنید و به مرور زمان آن را مجسمه سازی کنید تا بلند شود. به‌علاوه، برای اینکه صدایی پر زرق و برق داشته باشد و در میدان استریو پخش شود، با اتصال دستگاه‌های مختلف به نوار کانال حاوی سینت‌سایزر Thor، زنجیره‌ای از جلوه‌ها ایجاد می‌کنیم.
سطح: کاربر سطح متوسط.

 

ویدیوی 6 - قسمت 2: طراحی صدا در حال افزایش (قسمت 2)

در این ویدیو، صدای Whoosh خود را در آهنگ مینی آهنگ خود قرار می دهیم. برای این کار، ما آن را با ضبط در زمان واقعی پارامترهای synths و حرکت فیدر نوار کانال در ترتیب‌دهنده، به دلخواه خود می‌سازیم.
در این فرآیند، متوجه می‌شویم که صدای ما آنقدرها خوب نیست، بنابراین ما برای تجزیه و تحلیل موارد گم شده و اصلاح آن با اصلاح برخی پارامترهای synth عیب یابی می کنیم. همچنین یک EQ و یک حداکثر کننده به زنجیره افکتی که در ویدیوی قبلی ایجاد کردیم اضافه می‌کنیم.
سطح: کاربر سطح متوسط ​​.

ویدیوی 7: وارد کردن صدا در Reason: تأثیر پایانی برای موسیقی ما.

در این ویدیو، یک نمونه صوتی خارجی را وارد می‌کنیم که از آن به عنوان ضربه نهایی برای پایان آهنگسازی خود استفاده می‌کنیم. ابتدا، نحوه و مکان یافتن این نمونه‌ها و پیامدهای قانونی استفاده از آنها در ترکیب را مورد بحث قرار خواهیم داد. سپس نمونه صوتی یک ضربه را وارد می کنیم و از این مثال به عنوان فرصتی مناسب برای آشنایی با ابزارهای اصلی ویرایش صوتی ارائه شده در Sequencer Reason استفاده می کنیم. ما این موضوع را با وارد کردن یک حلقه صوتی از یک بیت، و جایگزین کردن ضربان فعلی خود با آن، کمی بیشتر بررسی خواهیم کرد، فقط برای شنیدن صدای آن. این یک راه عالی برای کشف گزینه‌ها و تغییر شدید حس یک ترکیب است.
سطح: کاربران مبتدی و سطح متوسط.


این کلاس به خودی خود یک پروژه است:
راهنمای گام به گام در مورد نحوه ایجاد یک آهنگ موسیقی با سر پروانه Reasonl

در حین دنبال کردن این دوره، فعال باشید: با استفاده از Reason قطعه موسیقی خود را بسازید!

هر ویدئو ابزارها و دانش مورد نیاز برای پیشرفت در ساخت خود را در اختیار شما قرار می دهد (ویدئو 2: ایجاد یک ضرب، ویدئو 3: ایجاد یک باس مصنوعی، ویدئو 4: ایجاد یک پد و غیره...). در پایان این کلاس، شما اولین موسیقی خود را ساخته اید!

و فراموش نکنید که ترکیبات خود را با جهان به اشتراک بگذارید!


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • آنچه در این کلاس خواهید آموخت What you will learn in this class

  • طراحی صدا در حال افزایش (قسمت 1) Sound designing a rising woosh (Part 1)

  • ضبط خط سینت باس + اصول اولیه تولید صدا Recording a synthbass line + sound generation basics

  • ایجاد یک بیت در عقل Creating a Beat in Reason

  • ضبط ملودی + نکات پاکسازی فایل Recording a melody + file clean up tips

  • راه اندازی یک پد Setting up a pad

  • طراحی صدا در حال افزایش (قسمت 2) Sound designing a rising woosh (Part 2)

  • وارد کردن صدا در Reason: تاثیر پایانی برای موسیقی ما Importing audio in Reason: an ending impact for our music

نمایش نظرات

آموزش تولید موسیقی با دلیل - بخش 2 - ایجاد یک آهنگ موسیقی
جزییات دوره
1h 33m
8
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
154
4 از 5
ندارد
دارد
دارد
Edouard RENY
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Edouard RENY Edouard RENY

تهیه کننده موسیقی و مدرس فیزیک

ادوارد آندره رنی در سال 1971 در بوردو فرانسه به دنیا آمد. مطالعات طولانی در علوم به او مدرک دکترا در شیمی حالت جامد را داد که او را به یک قرارداد فوق دکترا در دانشگاه هیروشیما، ژاپن رساند. در اوایل سی سالگی، او یک شرکت بزرگ تصفیه آب در هلند را به عنوان محقق ارشد ادغام کرد. یک دهه بعد، او تصمیم گرفت با بال های خود با تأسیس شرکت خود، "Synaptic Machines" که علایق او در علوم، تمایل او برای به اشتراک گذاشتن آن با جهان، و اشتیاق و استعداد او برای موسیقی را گرد هم آورد، پرواز کند. چرا با چیزی که واقعاً دوست دارد امرار معاش نکنید!

این مصادف بود با درک اینکه او معلم خوبی است. برای حمایت مالی از شرکت جدیدش، او شروع به تدریس خصوصی چند بچه در اواخر نوجوانی کرد تا برای کارشناسی بین‌المللی و سطح A در فیزیک آماده شوند. میزان موفقیت بسیار بالا بود، و او از کمک به این بچه ها بسیار لذت برد، او تصمیم گرفت این فعالیت را به یک هدف حرفه ای اصلی تبدیل کند! امروز، او به طور هفتگی به ده ها دانش آموز کمک می کند و تقریباً همین تعداد در لیست انتظار هستند!

در بخش موسیقی، از سال‌های نوجوانی، ادوارد به عنوان یک نوازنده چند ساز در گروه‌های مختلف پاپ راک، بلوز، راک، جاز، هوی متال، فولک، خواننده، ترانه‌سرا، و الکترو گروه آهنگسازی و نواخته است. او همچنین به عنوان "ادوارد کیز" یا "ماشین های سیناپتیک" شناخته می شود. ادوارد که در مورد کیفیت صوتی بسیار حساس بود، به عنوان یک مهندس صدا، تکنیک های میکس و مسترینگ به منظور ارتقای تولیدات خود تحصیل کرد. امروز، با پشتوانه 25 سال تجربه در تولید موسیقی، حرفه ای شد و مجوزهای فروش استفاده از آهنگسازی خود را به رسانه های مختلف (تلویزیون، رادیو، ویدئوهای وب و غیره) صادر کرد.

در سال 2017، ادوارد متوجه شد که تولید دوره‌های آنلاین فرصتی عالی برای به اشتراک گذاشتن دانش انباشته‌شده با دیگران، در مقیاس وسیع و به روش آموزشی است.