آموزش 3ds Max: ارائه با آرنولد

3ds Max: Rendering with Arnold

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: آرنولد موتور رندر با کیفیت بالا در 3ds Max است. ارائه واقع گرایانه با این ردیاب اشعه مونت کارلو بی رحمانه از همیشه آسان تر است. ارائه مبتنی بر فیزیکی در آرنولد به طور دقیق نور را در دنیای واقعی شبیه سازی می کند ، اما به شما امکان می دهد قوانین فیزیکی را نقض کنید تا به سبک های هنری برسید. این دوره مروری بر ویژگی های اصلی آرنولد برای نورپردازی ، مواد و ارائه در 3ds Max است. مربی آرون اف راس نحوه تنظیم تنظیمات رندر و خصوصیات شی object ، افزودن نور مبتنی بر تصویر و استودیو ، شبیه سازی نور طبیعی روز ، سفارشی سازی و استفاده از مواد و ایجاد یک شبکه سایه را نشان می دهد. در آخر ، یاد بگیرید که چگونه از انواع دوربین و ابزارهای رندر مانند جابجایی ، تقسیم و پانوراما استفاده کنید تا دقیقاً همان شکل دلخواه را بدست آورید.
موضوعات شامل:
  • مفاهیم ارائه دهنده آرنولد
  • کنترل کیفیت نمونه و عمق اشعه
  • ارائه در GPU NVIDIA
  • چراغ های آرنولد مانند Quad ، Spot و Distant
  • اصلاح خصوصیات شی Ar آرنولد
  • نورپردازی مبتنی بر تصویر
  • شبیه سازی نور روز با آسمان فیزیکی
  • پارامترهای مواد سطح استاندارد آرنولد
  • انتشار ، تیرگی و نقشه برداری دست انداز
  • ارائه انکسارها با انتقال
  • ساخت شبکه سایه آرنولد
  • ارائه آزمایشی با نقشه های ابزار
  • تقسیم مش و تغییر مکان در زمان ارائه
  • ارائه یک محیط کروی

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

  • افزونه MAXtoA را به روز می کنید Updating the MAXtoA plugin

1. مفاهیم 1. Concepts

  • پیش نیازهای دوره Course prerequisites

  • معرفی آرنولد Introducing Arnold

  • مفاهیم ارائه دهنده آرنولد Arnold rendering concepts

2. پردازش و تعامل 2. Processing and Interactivity

  • تنظیم تنظیمات برگزیده 3ds Max Setting 3ds Max preferences

  • ایجاد یک صحنه قالب پیش فرض Creating a default template scene

  • رندر ActiveShade ActiveShade rendering

  • تنظیم کیفیت نمونه برداری Tuning sampling quality

  • کنترل روشنایی جهانی عمق ری Controlling global illumination Ray Depth

  • پیش نمایش مواد با ارائه GPU Preview materials with GPU rendering

3. روشنایی محیط 3. Environment Lighting

  • نورپردازی مبتنی بر تصویر با محیط صحنه Image-based lighting with scene environment

  • نورپردازی مبتنی بر تصویر با یک اسکیدوم Image-based lighting with a skydome

  • نور روز با آسمانی فیزیکی آرنولد Daylighting with Arnold Physical Sky

  • با استفاده از چندین چراغ Skydome Using multiple Skydome lights

  • تنظیم دمای رنگ محیط Setting color temperature of an environment

  • بهبود نمونه های نور Improving light samples

  • با استفاده از حالت Advanced Advanced Using Environment Advanced mode

4. نورپردازی استودیو 4. Studio Lighting

  • ایجاد چهار چراغ آرنولد Creating an Arnold Quad Light

  • تنظیم پارامترهای Arnold Quad Light Setting Arnold Quad Light parameters

  • ارائه سطوح خود روشن Rendering self-illuminated surfaces

  • تنظیم ویژگی های آرنولد برای یک شی Setting Arnold Properties for an object

  • بهبود فضای داخلی Skydome با حالت Portal Improving skydome interiors with Portal mode

  • شدت فاصله را با فیلتر Light Decay کنترل کنید Control distance intensity with a Light Decay filter

  • تابش نور خورشید با نور دور آرنولد Emulating sunlight with an Arnold distant light

  • ایجاد نور نقطه ای آرنولد Creating an Arnold spot light

  • تمرکز لنز رادیوس برای پرتو برخوردی Focusing Lens Radius for a collimated beam

5. مواد و نقشه ها 5. Materials and Maps

  • ایجاد یک سطح استاندارد آرنولد Creating an Arnold Standard Surface

  • رنگ پایه و زبری خاص Base color and specular roughness

  • نقشه برداری پارامترهای مواد Mapping material parameters

  • تسکین سطح با نقشه برآمدگی Surface relief with bump mapping

  • ارائه سطوح فلزی با فلز بودن Rendering metallic surfaces with metalness

  • نقشه برداری کدورت Mapping opacity

  • نور را با انتقال فشار می دهد Refracting light with transmission

  • سایه زدن با انسداد محیط Shading with ambient occlusion

  • ساختن شبکه سایه انداز آرنولد Building an Arnold shading network

6. ارائه 6. Rendering

  • ارائه تست با نقشه ابزار Test rendering with the utility map

  • تقسیم مش با ویژگی های آرنولد Mesh subdivision with Arnold Properties

  • جابجایی تطبیقی را ارائه دهید Render adaptive displacement

  • تقسیم زیر را با جمع کردن فراست بهینه کنید Optimize subdivision with frustum culling

  • جابجایی را با ویژگی های آرنولد کنترل کنید Control displacement with Arnold Properties

  • رندر پانوراما با یک دوربین کروی Panorama rendering with a spherical camera

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش 3ds Max: ارائه با آرنولد
جزییات دوره
3h 23m
44
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
4,327
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Aaron F. Ross
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Aaron F. Ross Aaron F. Ross

کارشناس 3 بعدی، تهیه کننده ویدئو، و معلم

آرون اف. راس یک متخصص سه بعدی، تهیه کننده ویدئو، نویسنده و معلم است.

آرون ویدیوهای انتزاعی و رایانه ایجاد می کند. انیمیشن آثار او در جشنواره‌ها و مکان‌های معتبری مانند SIGGRAPH، ISEA، Berlin Interfilm، Geneva Videoweek و Exploratorium به نمایش درآمده است. در طول سال ها او به صورت حرفه ای در نقش های مختلفی از جمله کارگردان، تدوینگر، فیلمبردار، مدل ساز کامپیوتری سه بعدی، انیماتور و طراح صدا کار کرده است. آرون در انیمیشن های سه بعدی متخصص است و سه کتاب در این زمینه نوشته یا با هم نوشته است. در سال 1999 تدریس در سطح دانشگاه را آغاز کرد و در سال 2007 شروع به تدریس دوره های توسعه حرفه ای شتاب در مایا و 3ds Max کرد. او در حال حاضر یک وب سایت آموزشی برای هنرمندان سه بعدی، digitalartsguild.com دارد. آرون دارای مدرک کارشناسی ارشد هنرهای زیبا در رشته فیلم/ویدئو از موسسه هنرهای کالیفرنیا و لیسانس هنرهای زیبا از دانشکده انستیتو هنر شیکاگو است.