نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
این دوره اصول توسعه در Unreal Engine را با استفاده از C ++ به شما می آموزد. همه را بزرگ کنید بررسی اجمالی دوره 1m 27s پایه های C ++ 45 متر 32 ثانیه حلقه ها و تصمیم گیری ها 22m 32s آرایه ها ، رشته ها و اشاره گرها 30 متر 27 ثانیه کارکرد 15 متر 58 برنامه نویسی شی گرا 19 متر 10 ثانیه Unreal Engine C ++ مثال 30 متر 0 ثانیه علائم تجاری و نام تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.
سرفصل ها و درس ها
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
-
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
پایه های C ++
C++ Foundations
-
C ++ Foundations - C ++ و انواع داده های اصلی چیست
C++ Foundations - What is C++ and Basic Data Types
-
ایجاد یک پروژه در Visual Studio
Creating a Project in Visual Studio
-
توضیح
Explanation
-
ساخت و اجرای و بررسی اجمالی
Build and Run and Overview
-
انواع و متغیرهای تعریف شده توسط کاربر
User Defined Types and Variables
-
اعلامیه متغیر و انواع تعریف شده توسط کاربر
Variable Declaration and User Defined Types
-
ساخت و اجرای نمای کلی
Build and Run Overview
-
عبارات و اپراتورها
Expressions and Operators
-
اپراتورها
Operators
-
توابع ، OOP و پروژه غیرواقعی
Functions, OOP, and Unreal Project
حلقه ها و تصمیم گیری ها
Loops and Decision Making
-
مقدمه
Introduction
-
حلقه ها در C ++
Loops in C++
-
برای حلقه ها در C ++
For Loops in C++
-
بی نهایت برای حلقه
Infinite for Loop
-
در حالی که حلقه ها در C ++ است
While Loops in C++
-
حلقه Do-while در C ++
Do-while Loop in C++
-
تصمیم گیری در ++ C
Decision Making in C++
-
اگر بیانیه ها در ++ C
If Statements in C++
-
تغییر بیانیه در C ++
Switch Statement in C++
آرایه ها ، رشته ها و اشاره گرها
Arrays, Strings, and Pointers
-
آرایه ها در ++ C
Arrays in C++
-
رشته ها در C ++
Strings in C++
-
اشاره گرها در ++ C
Pointers in C++
-
با استفاده از آرایه ها
Using Arrays
-
استفاده از رشته ها
Using Strings
-
استفاده از اشاره گرها
Using Pointers
-
آرایه های چند بعدی و انواع تعریف شده توسط کاربر
Multidimensional Arrays and User-defined Types
کارکرد
Functions
-
توابع چیست
What are Functions
-
تعریف یک تابع
Defining a Function
-
با استفاده از توابع
Using Functions
برنامه نویسی شی گرا
Object-oriented Programming
-
مقدمه ای بر برنامه نویسی شی گرا
Introduction to Object Oriented Programming
-
کلاسها و اشیا C C ++
C++ Classes and Objects
-
وراثت ، اضافه بار و چندشکلی
Inheritance, Overloading, and Polymorphism
-
نمونه ای از برنامه نویسی شی گرا
Example of Object Oriented Programming
Unreal Engine C ++ مثال
Unreal Engine C++ Example
-
مقدمه
Introduction
-
راه اندازی پروژه غیر واقعی موتور
Unreal Engine Project Setup
-
افزودن کلاسهای C ++ به صورت غیرواقعی
Adding C++ Classes in Unreal
-
منطق را برای کلاسهای ما پیاده سازی کنید
Implementic the Logic for Our Classes
-
آزمایش اجرای ما
Testing Our Implementation
نمایش نظرات