آموزش مدل سازی هلیکوپتر واقع بینانه در LightWave 3D

Modeling a Realistic Helicopter in LightWave 3D

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در طول این آموزشهای 3D LightWave ، ما یک هلی کوپتر بل 407 را مدل سازی خواهیم کرد که برای استفاده در برنامه های خبری تلویزیونی ، شناسایی نظامی ، گشت های بزرگراه و سایر موارد استفاده می شود. نرم افزار مورد نیاز: LightWave 3D 11.6.2 ، Photoshop CC. در طول این آموزشهای 3D LightWave ، ما یک هلی کوپتر بل 407 را مدل سازی خواهیم کرد که برای استفاده در برنامه های خبری تلویزیونی ، شناسایی نظامی ، گشت های بزرگراه و سایر موارد استفاده می شود. ما در فتوشاپ شروع می کنیم ، و یک نقشه اولیه برای استفاده در LightWave آماده می کنیم. سپس به LightWave منتقل می شویم و پس از تنظیم پس زمینه ، هلی کوپتر را با استفاده از تکنیک های مختلف از جمله کار با چند ضلعی ها و سطوح فرعی (Sub-Ds) مدل می کنیم. ما یاد خواهیم گرفت که مدلهای سطح سخت را با Sub-D ها مدیریت کنیم ، از جمله نحوه ساخت گوشه های تیز یا منحنی های نرم و دقیق در آخر ما با استفاده از تصاویر فتوشاپ و نقشه های UV ساخته شده در LightWave ، بافت های اصلی را تنظیم خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: LightWave 3D 11.6.2 ، Photoshop CC.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مدل سازی یک هلیکوپتر واقع بینانه در LightWave 3D Modeling a Realistic Helicopter in LightWave 3D

  • ویرایش تصاویر مرجع Editing the Reference Images

  • افزودن تصاویر مرجع به LightWave Adding Reference Images to LightWave

  • مدل سازی بینی Modeling the Nose

  • ادامه بینی و جلوپنجره Continuing the Nose and Windscreen

  • اضافه کردن منطقه درب و زیر شکم Adding the Door Area and Underbelly

  • ساخت قسمتهای عقب و بالا Building the Rear and Upper Sections

  • در حال اتمام بخش موتور Finishing the Engine Compartment

  • ایجاد ورودی های هوایی Creating Air Intakes

  • افزودن بوم دم Adding the Tail Boom

  • مدلسازی تثبیت کننده عمودی Modeling the Vertical Stabilizer

  • طراحی روتور دم Designing the Tail Rotor

  • ساخت اسکی های فرود Making Landing Skids

  • افزودن تثبیت کننده های عقب به بوم دم Adding Rear Stabilizers to the Tail Boom

  • ساخت مونتاژ اصلی روتور Building the Main Rotor Assembly

  • پایان دادن به روتور اصلی Finishing the Main Rotor

  • تنظیم داخلی Setting up the Interior

  • برش پانل ها به بدنه Cutting Panels into the Fuselage

  • ایجاد دریچه های موتور و پانل های درب Creating Engine Vents and Door Panels

  • ادامه با اشکال درب Continuing with Door Shapes

  • ساخت ویندوز درب درب Making Windows in the Doors

  • نصب شیشه جلو Installing the Windshield

  • افزودن ویندوز توسط Pilot's Feet and Head Adding Windows by the Pilot's Feet and Head

  • پر کردن شکاف از ویندوز Filling in Gaps from the Windows

  • ایجاد نقشه های UV برای بافت Creating UV Maps for Texturing

  • نقاشی بافت های اساسی در فتوشاپ Painting Basic Textures in Photoshop

  • بافت نهایی و جزئیات کوچک Final Texturing and Small Details

نمایش نظرات

آموزش مدل سازی هلیکوپتر واقع بینانه در LightWave 3D
جزییات دوره
4h 27m
27
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
Phil Nolan
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Phil Nolan Phil Nolan

فیل نولان در تمام زندگی خود به نوعی هنرمند بوده است. او پس از کشف هنر و انیمیشن کتاب های کمیک در دبیرستان ، تصمیم گرفت که با هدف تبدیل شدن به انیمیشن CG در کالج شرکت کند. وی پس از دستیابی به هدف خود ، اکنون به صورت مستقل برای استودیوهای محلی فعالیت می کند. فیل همیشه به دنبال چالش پروژه های بزرگتر و بهتر است.