آموزش طراحی سگ

Drawing Dogs

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

این کلاس برای کسانی است که می خواهند نحوه ساخت و ترسیم صورت سگ را بیاموزند، هیچ مهارت قبلی لازم نیست. انواع مختلفی از سگ ها وجود دارد و هر کدام شخصیت خاص خود را دارند.

من مراحل اولیه طراحی هر سگی را به شما ارائه می‌دهم، اما همچنین عمیقاً می‌پردازم و شما را در روند شروع تا پایان خود برای کشیدن پرتره سگ راهنمایی می‌کنم.

در پایان کلاس می‌توانید صورت یک سگ را از نمای جلو و نمای جانبی بکشید و می‌توانید آنها را از روی تخیل خود بکشید.

پرتره سگ را از نمای جلو و نمای جانبی کامل کنید.

می‌توانید 2 پرتره سگ را که به شما نشان می‌دهم دنبال کنید و بکشید، یا می‌توانید از مراحل استفاده کنید و یک پرتره از مرجع عکس خود ایجاد کنید. (یا شما یک سگ دارید یا کسی را با یک سگ می شناسید که می توانید از آن به عنوان مدل استفاده کنید، یا یک عکس مورد علاقه خود را در اینترنت پیدا کنید)

تنها چیزی که نیاز دارید مقداری کاغذ، مداد و یک پاک کن است.

به عنوان یک پروژه جانبی، می‌توانید یک صفحه کامل از چهره‌های سگ را از روی تخیل خود ایجاد کنید و با کلاس به اشتراک بگذارید!


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • ترسیم سگ از زندگی Drawing Dogs from Life

  • 5 ساختار نمای جانبی 5 Side View Structure

  • 4 رندر نمای جلو 4 Front View Rendering

  • 6 دستورالعمل نمای جانبی 6 Side View Guidelines

  • 3 شکل چهره نمای جلو 3 Front View Face Shapes

  • مقدمه Introduction

  • 7 شکل صورت نمای جانبی 7 Side View Face Shapes

  • 3.1 نمای جلویی افزودن جزئیات 3.1 Front View Adding Details

  • 8 رندر نمای جانبی 8 Side View Rendering

  • 1 ساختار نمای جلو 1 Front View Structure

  • 2 خطوط راهنمای نمای جلو 2 Front View Guide Lines

نمایش نظرات

Skillshare (اسکیل شیر)

اسکیل‌شر یک پلتفرم آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان امکان یادگیری مهارت‌های جدید را فراهم می‌کند. این پلتفرم با ارائه دوره‌های متنوع در زمینه‌هایی از جمله هنر و طراحی، فناوری، کسب و کار، و زندگی موفق، به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا به صورت آنلاین به یادگیری بپردازند.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد سکیل‌شر، ارائه دوره‌های تدریس شده توسط صاحبان مهارت‌ها و افراد موفق در زمینه‌های مختلف است. این امر باعث می‌شود که کاربران از تجربیات و دانش عملی افرادی که در حوزه‌های مورد نظرشان موفق عمل کرده‌اند، بهره‌مند شوند و بهترین اطلاعات را برای بهبود مهارت‌های خود دریافت کنند. به این ترتیب، سکیل‌شر نه تنها یک پلتفرم آموزشی است، بلکه یک جامعه آموزشی است که افراد را به اشتراک گذاری دانش و تجربیات تشویق می‌کند و به آنها کمک می‌کند تا در مسیر پیشرفت و موفقیت خود ادامه دهند.

آموزش طراحی سگ
جزییات دوره
1h 41m
11
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
1,367
4 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joshua Johnson Joshua Johnson

تصویرگر آزاد

من یک تصویرگر مستقل هستم که در حال حاضر در جکسون‌ویل، فلوریدا زندگی می‌کنم و قبلاً در سن خوان، پورتوریکو - آستین، تگزاس - پیتسبورگ، KS زندگی کرده‌ام. من به طور سنتی با قلم و جوهر نقاشی می کشم و سپس با فتوشاپ و یک تبلت طراحی دیجیتالی و دستکاری می کنم تا رنگ را اضافه کنم، ترکیب بندی را تغییر دهم و قطعاتم را نهایی کنم. من در این صنعت نسبتاً تازه کار هستم، از یک پیشینه تدریس موسیقی آمده ام، بنابراین لیست مشتریان من کوچک است، اما چندین پروژه شخصی را در طول دو سال گذشته انجام داده ام ( نمونه کارها را در وب سایت من مشاهده کنید) و این موارد را با استفاده از بازار آنلاین و همچنین رویدادهای فروشنده محلی.