آموزش معرفی رندر در مایا

Introduction to Rendering in Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: ما با یادگیری Render View مایا و بسیاری از ابزارهایی که مستقیماً به آن متصل می شوند و مربوط به روند رندر هستند ، شروع خواهیم کرد. ما با یادگیری Render View مایا و بسیاری از ابزارهایی که مستقیماً به آن متصل می شوند کار خود را شروع خواهیم کرد. که مربوط به روند ارائه است. از اینجا در مورد موتورهای رندر و اینکه هدف آنها در روند رندر چیست ، خواهیم آموخت. در ادامه یاد خواهیم گرفت که چگونه می توانیم مشخص کنیم که چه چیزی ارائه می شود و با چه کیفیتی ارائه می شود. برای جمع بندی این آموزش ، ما در مورد روند ارائه دسته ای و چگونگی استفاده از آن برای ارائه فریمهای ثابت یا توالی های متحرک یاد خواهیم گرفت. پس از اتمام این آموزش ، شما دانش لازم برای غواصی و شروع به ارائه صحنه های خود در داخل مایا خواهید داشت.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

معرفی رندر در مایا Introduction to Rendering in Maya

  • درک نمای نمای مایا Understanding the Maya Render View

  • انتخاب یک موتور رندر Selecting a Render Engine

  • با استفاده از منطقه Render در مایا Using the Render Region in Maya

  • ذخیره و مقایسه رندرهای موجود در مایا Saving and Comparing Renders Within Maya

  • استفاده از Anti-Aliasing برای بهبود کیفیت در نرم افزار Maya Renders Using Anti-aliasing to Improve Quality in Maya Software Renders

  • درک حالتهای ذهنی پرتوی ذهنی Understanding the Mental Ray Sampling Modes

  • با استفاده از Renderer Photorealistic تعاملی یا Ipr در مایا Using the Interactive Photorealistic Renderer or Ipr in Maya

  • با استفاده از Resolution Gate برای قاب کردن اشیا Using the Resolution Gate to Frame Objects

  • واردات و صادرات مواد از Hypershade Importing and Exporting Materials from the Hypershade

  • مشاهده تصاویر با وضوح بالا در Hypershade Viewing High Resolution Textures in the Hypershade

  • راه اندازی یک رندر دسته ای در مایا Setting up a Batch Render in Maya

  • ارائه انیمیشن دسته ای در مایا Batch Rendering an Animation in Maya

  • تنظیم دوربین های قابل پرداخت در مایا Setting Renderable Cameras in Maya

  • تنظیم وضوح تصاویر رندر شده در مایا Adjusting the Resolution of Rendered Images Within Maya

نمایش نظرات

آموزش معرفی رندر در مایا
جزییات دوره
1h 42m
15
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
Eddie Russell
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Eddie Russell Eddie Russell

ادی بیش از ده سال پیش تدریس حرفه ای خلاق را برای Digital Tutor آغاز کرد. در سال 2014 Digital Tutor توسط Pluralsight خریداری شد و او همچنان به ایجاد آموزش با کیفیت بالا برای هنرمندان در صنعت فیلم و بازی ادامه داد. با سابقه در طراحی گرافیک و تصویرگری ، ادی همیشه بر جذابیت بصری متمرکز شده است. این را می توان از طریق دوره های وی مشاهده کرد که در آن او اسرار دستیابی به کیفیت سطح تولید را برای هنر مفهوم ، تصاویر ، بافت ها ، مواد و همچنین روشنایی به اشتراک می گذارد. ادی افتخار دارد که به متخصصان خلاق کمک می کند تا از موانع فن آوری و نرم افزار عبور کنند تا بتوانند بدون هیچ زحمتی خلاقیت خود را در پروژه های خود مهار کنند. ادی ضمن تدریس با Pluralsight ، این فرصت را داشته است که در بسیاری از پروژه های جذاب شرکت کند. وی همچنین مقالاتی را در زمینه آموزش خلاق در Photoshop Creative و ImagineFX ارائه داده است. پروژه مورد علاقه ادی به عنوان مربی در مجموعه Transforming Robot Production Pipeline شرکت داشته است. بنابراین اگر شما آماده یادگیری هنر محیطی ، بافت یا ارائه از ابتدا هستید ، یا اگر طرح های گرافیکی شما از فاکتور ویژه "آن" برخوردار نیستند ، به ادی اجازه دهید تا توانایی های شما را به عنوان یک هنرمند باز کند.