نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
در این آموزش مایا ، ما از سیستم XGen داخل مایا برای ایجاد خز روی یک شبکه متحرک استفاده خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2016، Zbrush 4r7، mental ray. همه را بزرگ کنید مقدمه و بررسی اجمالی پروژه 1 متر 10 ثانیه ایجاد خز پویا با XGen در مایا 3 ساعت 19 متر 46s علائم تجاری و نام تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.
سرفصل ها و درس ها
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
-
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
ایجاد خز پویا با XGen در مایا
Creating Dynamic Fur with XGen in Maya
-
تجزیه و تحلیل دارایی های ما و بحث در مورد گردش کار
Analyzing Our Assets and Discussing Workflow
-
شروع کار با Xgen
Getting Started with Xgen
-
درک منوی چیدمان و آرایش ابزار
Understanding the Tool Layout and Grooming Menu
-
ایجاد و تبدیل نقشه های تراکم بافت
Creating and Converting Density Texture Maps
-
در حال نهایی کردن نقشه چگالی ما
Finalizing Our Density Map
-
شروع روند داماد
Beginning the Groom Process
-
ادامه روند داماد
Continuing the Groom Process
-
تکمیل داماد پایه
Completing the Basic Groom
-
تنظیم اولیه اولیه
Adjusting Basic Primitive Setup
-
بحث در مورد اصول جمع شدن
Discussing Basics of Clumping
-
راه اندازی چند لایه Clump
Setting up Multiple Clump Layers
-
با استفاده از اصلاح کننده های برش و سر و صدا
Using Cut and Noise Modifiers
-
معرفی عدم تقارن
Introducing Asymmetry
-
استفاده از ویژگی های رنگ سفارشی
Applying Custom Color Attributes
-
ایجاد Nhair Dynamics
Creating Nhair Dynamics
-
ادامه راه اندازی Nhair Dynamics
Continuing the Nhair Dynamics Setup
-
نهایی کردن پویایی Nhair
Finalizing the Nhair Dynamics
-
تنظیم چراغ ها
Setting up Lights
-
بررسی سایه مو
Exploring the Hair Shader
-
راه اندازی یک رندر دسته ای
Setting up a Batch Render
نمایش نظرات