آموزش Ruby on Rails: Test-First Workflow

Ruby on Rails: Test-First Workflow

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره:

کلاس بر روی آموزش گردش کار مورد استفاده در ساخت برنامه‌های Ruby on Rails، ابتدا به شما تمرکز دارد. این رویکرد همچنین به عنوان توسعه مبتنی بر رفتار (BDD) شناخته می‌شود، و (به نظر من) در ساخت برنامه‌های Ruby on Rails با کیفیت بالا ضروری است.

من فرآیند تفکر و پیاده‌سازی ساختن ویژگی‌ها را طی می‌کنم. یک برنامه ریل شروع با اهداف کسب و کار توصیف شده به عنوان داستان، و سپس فرو رفتن در اجرای واقعی با استفاده از گردش کار اولین تست.

هدف من این است که اصول اولیه رویکرد تست اول را به شما آموزش دهم تا بتوانید از آن با پروژه های خود را.

کلاس فرض می کند که شما قبلاً تجربه ای در کار با Ruby on Rails دارید. این شما را از طریق اصول اولیه مطلق راهنمایی نمی کند، اما روی اصول اولیه گردش کار اولین آزمایش تمرکز می کند.

برای پیگیری مطالب، باید یک رایانه از قبل پیکربندی شده باشد تا جدیدترین ها را اجرا کند. نسخه روبی.

این پروژه شامل تعریف و پیاده‌سازی یک پست وبلاگ ساده است، اما انجام آن با استفاده از رویکرد تست اول. این یک مفهوم آشنا می‌خواهد، و به شما نشان می‌دهد که چگونه در مورد آن به طور متفاوت فکر کنید.

یعنی، چگونه تست‌ها محرک اصلی کد پیاده‌سازی هستند، و چگونه به شما کمک می‌کنند تا چیز درست را بسازید، حتی اگر اشتباه کنید. در طول مسیر.

پس از آن می‌توانید این رویکرد را در مورد پروژه‌های دیگری که ممکن است داشته باشید استفاده کنید.

حتماً نتایج پروژه خود و همچنین هرگونه سؤال یا مشکلی را که با آن مواجه شدید به اشتراک بگذارید در طول راه!


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • ویژگی سوم: بررسی پست Third Feature: Review Post

  • نتیجه Conclusion

  • آنچه شما یاد خواهید گرفت What You Will Learn

  • ویژگی دوم: ایجاد یک پست بدون عنوان Second Feature: Create a Post with No Title

  • معرفی Introduction

  • راه اندازی پروژه Project Setup

  • اولین ویژگی: ایجاد یک پست جدید First Feature: Create a New Post

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش Ruby on Rails: Test-First Workflow
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
43m
7
Skillshare (اسکیل شیر) skillshare-small
06 فروردین 1398 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
122
- از 5
ندارد
دارد
دارد

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Cezar Halmagean Cezar Halmagean

15+ سال تجربه Ruby on Rails

من یک مشاور، نویسنده، مربی و سخنران Ruby on Rails با بیش از 15 سال تجربه در کمک به شرکت های در حال رشد در مقیاس برنامه های بزرگ Ruby on Rails هستم.

من به طور منظم در وبلاگ، یوتیوب، توییتر و لینکدین خود پست می گذارم. بنابراین با خیال راحت محتوای رایگان من را در هر یک از آن پلتفرم ها بررسی کنید.

Skillshare (اسکیل شیر)

اسکیل‌شر یک پلتفرم آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان امکان یادگیری مهارت‌های جدید را فراهم می‌کند. این پلتفرم با ارائه دوره‌های متنوع در زمینه‌هایی از جمله هنر و طراحی، فناوری، کسب و کار، و زندگی موفق، به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا به صورت آنلاین به یادگیری بپردازند.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد سکیل‌شر، ارائه دوره‌های تدریس شده توسط صاحبان مهارت‌ها و افراد موفق در زمینه‌های مختلف است. این امر باعث می‌شود که کاربران از تجربیات و دانش عملی افرادی که در حوزه‌های مورد نظرشان موفق عمل کرده‌اند، بهره‌مند شوند و بهترین اطلاعات را برای بهبود مهارت‌های خود دریافت کنند. به این ترتیب، سکیل‌شر نه تنها یک پلتفرم آموزشی است، بلکه یک جامعه آموزشی است که افراد را به اشتراک گذاری دانش و تجربیات تشویق می‌کند و به آنها کمک می‌کند تا در مسیر پیشرفت و موفقیت خود ادامه دهند.