نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
در این مجموعه از درس ها ، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه دکمه های شخصیت خود را در 3ds Max فراتر از اصول اولیه قرار دهیم. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk 3ds Max 2015. در این مجموعه از درس ها ، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه دکمه های شخصیت خود را در 3ds Max فراتر از اصول اولیه قرار دهیم. ما با یادگیری نحوه ساخت یک سیستم مدولار ، با قابلیت پیچش پیچشی و پیشرفته پیشرفته که برای بهبود تغییر شکل ها در سراسر دکل قرار داده می شود ، شروع خواهیم کرد. سپس یاد خواهیم گرفت که چگونه برای تغییر حجم و فرم در هندسه ای که پوست را به چالش می کشد ، تغییر شکل دهنده خود در قفس ایجاد کنیم. ما همچنین موضوعات شسته و رفته مانند نحوه تنظیم سیستم ترقوه ای خودکار و پیشرفته شانه ، دکل های دستی انیماتور با چندین سطح کنترل و نحوه سفارشی سازی 3ds Max را یاد خواهیم گرفت تا بتوانیم سریعتر کار کنیم. با پایان این آموزش ، شما دانش لازم را برای تولید نتایج امیدوار کننده از تقلب های شخصیت خود در 3ds Max خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk 3ds Max 2015.
سرفصل ها و درس ها
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
-
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
فشار دادن دکل های شخصیت خود را فراتر از اصول اولیه در 3ds Max
Pushing Your Character Rigs Beyond the Basics in 3ds Max
-
عضله خودمان را بسازیم
Building Our Own Muscle
-
ایجاد کنترل جهانی عضله
Creating the Muscle's Global Control
-
اضافه کردن عضله شکاف و کنترل های ثانویه
Adding the Muscle's Spline and Secondary Controls
-
یاوران ما را مجبور به دنبال عضله شکاف عضله می کنند
Constraining Our Helpers to Follow the Muscle's Spline
-
کنترل جهت یاران متصل به Spline ما
Controlling the Orientation of the Helpers Connected to Our Spline
-
پایان روند محدود کردن یاران ما
Finishing the Process of Constraining Our Helpers
-
اجرای کنترل پیچش پیشرفته عضله
Implementing the Muscle's Advanced Twist Control
-
جمع کردن کنترل پیچش پیشرفته عضله
Wrapping up the Muscle's Advanced Twist Control
-
کنترل عامل کدو و کشش عضله ما
Controlling the Squash and Stretch Factor of Our Muscle
-
حفظ حجم در عضله
Maintaining Volume in the Muscle
-
پایان دادن به سیستم اسکواش و کشش عضله
Finishing the Muscle's Squash and Stretch System
-
تمیز کردن عضله
Cleaning up the Muscle
-
صادر کردن عضله ما
Exporting Our Muscle
-
تمیز کردن مدل و استفاده از عضله برای تنظیم ستون فقرات
Cleaning up Our Model and Using Our Muscle to Set up the Spine
-
راه اندازی کنترل جهانی
Setting up a Global Control
-
سفارشی سازی 3ds Max برای بهبود بهره وری ما
Customizing 3ds Max to Improve Our Productivity
-
ایجاد استخوان های پا
Creating the Leg Bones
-
پایان دادن به زنجیرهای پا
Finishing Our Leg Chains
-
قلاب زدن گردن و سر
Rigging the Neck and Head
-
کار ما روی دکل گردن تمام شد
Finishing Our Work on the Neck's Rig
-
افزودن استخوان برای کلاویکل ها و بازوها
Adding Bones for the Clavicles and Arms
-
ایجاد استخوان دست
Creating Hand Bones
-
ایجاد زنجیره شست و بازتاب آینه
Creating the Thumb's Chain and Mirroring the Arm
-
حفظ حجم در زانوها و آرنج ها
Maintaining Volume in the Knees and Elbows
-
اتصال سیستم های عضلانی به ساق پا
Attaching Muscle Systems to the Shins
-
تنظیم سیستم های عضلانی برای ران ها
Setting up Muscle Systems for the Thighs
-
تنظیم سیستم های Twist برای ران ها
Setting up the Twist Systems for the Thighs
-
راه اندازی سیستم ضد انحراف ران راست
Setting up the Right Thigh's Counter-twist System
-
تکمیل سیستم های Twist for the Shins
Completing the Twist Systems for the Shins
-
بسته بندی سیستم های Twist ما برای مچ پا
Wrapping up Our Twist Systems for the Ankles
-
مقیاس گذاری سیستم های عضلانی متصل به پاها
Scaling the Muscle Systems Connected to the Legs
-
ریگ های عضلانی را به بازوها اضافه کنید
Adding Muscle Rigs to the Forearms
-
ریگ های عضلانی ما را به شانه ها متصل کنید
Connecting Our Muscle Rigs to the Shoulders
-
راه اندازی سیستم ضد انحراف شانه
Setting up the Shoulder's Counter-twist System
-
تکمیل Rig Twist for the Shoulders
Completing the Twist Rig for the Shoulders
-
راه اندازی دکل اتوماتیک ترقوه
Setting up an Auto-clavicle Rig
-
پایان دادن به پیچ و تاب برای بازوها
Finishing the Twist Rig for the Forearms
-
اتصال سیستم های پیچ و تاب ما به مچ دست
Connecting Our Twist Systems to the Wrists
-
اتصال گردن به بالا تنه
Attaching the Neck to the Upper Torso
-
حفظ حجم در باسن
Preserving Volume in the Buttocks
-
پوشاندن سر
Enveloping the Head
-
تکنیک های رنگ آمیزی
Weight-painting Techniques
-
پوست کفش
Skinning the Shoes
-
انتقال وزن بر روی قطعات هندسه جداگانه
Transferring Weights on Separate Pieces of Geometry
-
پوست به قفس پروکسی
Skinning to a Proxy Cage
-
اتصال پیراهن به پروکسی
Connecting the Shirt to the Proxy
-
بررسی پیشرفت ما و افزودن معکوس
Checking Our Progress and Adding Inverse
-
ایجاد اشیا Control کنترلی برای پاها
Creating Control Objects for the Legs
-
افزودن پارامترهای سفارشی برای کنترل پای ثانویه
Adding Custom Parameters for Our Secondary Foot Controls
-
راه اندازی سیستم های رول پا
Setting up Foot Roll Systems
-
نهایی کردن کنترل های پا
Finalizing Our Foot Controls
-
کنترل زانوها
Controlling the Knees
-
پایان دادن به کنترل های زانو
Finishing the Knee Controls
-
کنترل ستون فقرات
Controlling the Spine
-
جمع کردن کنترل های ستون فقرات
Wrapping up Our Spinal Controls
-
کنترل سر
Controlling the Head
-
اضافه کردن یک کنترل برای یقه
Adding a Control for the Collar
-
کنترل کلاویکول ها
Controlling the Clavicles
-
ایجاد کنترل های بازو
Creating Arm Controls
-
کنترل آرنج ها
Controlling the Elbows
-
ایجاد کنترل های انگشتی
Creating Finger Controls
-
پایان دادن به کنترل های انگشت
Finishing the Finger Controls
-
تمیز کردن دکل و کار با مجموعه های انتخابی
Cleaning up the Rig and Working with Selection Sets
-
نهایی کردن دکل ما
Finalizing Our Rig
نمایش نظرات