لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش ایجاد مناظر شهری در مایا
Creating Cityscapes in Maya
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
با او همراه باشید تا آدام کرسپی را در هنگام طراحی ، مدل سازی و ارائه منظره شهری دقیق با مایا دنبال کنید. پس از جمع آوری مواد مرجع ، آدام با ساختن نمادهای قابل استفاده مجدد برای نشان دادن درختان ، چراغ ها و ساختمانها ، ساختار و اجزای اساسی شهر را در Adobe Illustrator طراحی می کند. با در دست داشتن نقشه ، آدام به مایا شیرجه می رود و در حالی که شهر را برای مقیاس بندی قرار می دهد ، اشیا pro پروکسی ایجاد می کند. سپس هر عنصر به عنوان یک شی مرجع تنظیم می شود و با استفاده از کانتینرها و اشیاxy پروکسی پرتوی ذهنی در سراسر صحنه کپی می شود. فصل آخر به شما نشان می دهد که چگونه پس زمینه نقاشی مات را به صحنه خود اضافه کرده و کامپوزیت را در Nuke بررسی کنید. آدام همچنین شامل یک فیلم پاداش شامل یک پروژه به عنوان مثال در دنیای واقعی است: شبیه سازی جرثقیل در حال حرکت روی بک لوت استودیو.
موضوعات شامل:
تصور کردن شهر li>
برنامه ریزی شهر در ایلوستریتور li>
نقشه کشی ساختمانها li>
ریختن شبکه و ساختمانهای شهر li>
ایجاد عناصر درختی و روشنایی li>
ساختن ساختار مرجع li>
ایجاد اشیا refe مرجع li>
صادر کردن نشانگرهای لایه برای ترکیب بندی li>
سرفصل ها و درس ها
مقدمه
Introduction
خوش آمدی
Welcome
آنچه باید قبل از تماشای این دوره بدانید
What you should know before watching this course
با استفاده از پرونده های تمرینی
Using the exercise files
1. مفهوم سازی شهر: ایجاد مرزها
1. Conceptualizing the City: Establishing Boundaries
بررسی شرایط موجود در شهر
Studying existing city conditions
ایجاد مرزهای نفوذ پذیر
Establishing visually permeable boundaries
تاریخ و تأثیرات شهر در حال تحول است
Evolving the city's history and influences
تکامل ، انقلاب و شورش: ساخت و سازهای پوشاننده
Evolution, revolution, and revolt: Overlaying construction
طراحی حالت حمل و نقل
Designing transportation modes
2. برنامه ریزی شهر
2. Planning the City
ایجاد عناصر طراحی خیابان در Adobe Illustrator
Creating street-design elements in Adobe Illustrator
رسم حجم ساختمان برای طرح
Drawing building volumes for layout
ایجاد نمادهای درخت
Creating tree symbols
اضافه کردن روشنایی به نمادهای چراغ خیابان
Adding lighting to streetlight symbols
تخمگذار از شبکه و ساختمان های شهر
Laying out the city grid and buildings
3. ایجاد عناصر باکس سفید
3. Creating White-Box Elements
ایجاد ساختار مرجع
Creating a reference structure
مدل سازی ماژول های خیابانی
Modeling street modules
مسدود کردن حجم ساختمان
Blocking out building volumes
مسخره کردن حجم درخت
Mocking up tree volumes
مدل سازی وسایل خیابانی
Modeling street fixtures
4- استفاده از ماژول های مرجع برای مسدود کردن شهر
4. Using Referenced Modules to Block Out the City
ایجاد اشیاء ارجاع شده
Creating referenced objects
به روزرسانی و تغییر منابع
Updating and changing references
دارایی حاوی دارایی برای ارجاع
Containerizing assets for referencing
ارجاع دارایی در یک صحنه
Referencing assets in a scene
ایجاد پروکسی اشعه ذهنی برای درختان
Creating a mental ray proxy for trees
5- پایان دادن به نماها: ایجاد آسمان و مضامین
5. Ending the Views: Creating Skies and Mattes
ایجاد محدودیت های نقاشی مات
Establishing matte-painting confines
تنظیم مارکرهای لایه برای آهنگسازی
Setting up the layer markers for compositing
صادرات نشانگرهای لایه برای ترکیب
Exporting layer markers for compositing
مطالعه موردی پیاده سازی: شلیک جرثقیل بک گراند دیجیتال
Implementation case study: Digital backlot crane shot
لینکدین: شبکه اجتماعی حرفهای برای ارتباط و کارآفرینی
لینکدین به عنوان یکی از بزرگترین شبکههای اجتماعی حرفهای، به میلیونها افراد در سراسر جهان این امکان را میدهد تا ارتباط برقرار کنند، اطلاعات حرفهای خود را به اشتراک بگذارند و فرصتهای شغلی را کشف کنند. این شبکه اجتماعی به کاربران امکان میدهد تا رزومه حرفهای خود را آپدیت کنند، با همکاران، دوستان و همکاران آینده ارتباط برقرار کنند، به انجمنها و گروههای حرفهای ملحق شوند و از مقالات و مطالب مرتبط با حوزه کاری خود بهرهمند شوند.
لینکدین همچنین به کارفرمایان امکان میدهد تا به دنبال نیروهای با تجربه و مهارت مورد نیاز خود بگردند و ارتباط برقرار کنند. این شبکه حرفهای به عنوان یک پلتفرم کلیدی برای بهبود دسترسی به فرصتهای شغلی و گسترش شبکه حرفهای خود، نقش مهمی را ایفا میکند. از این رو، لینکدین به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای کارآفرینی و توسعه حرفهای در دنیای امروز مورد توجه قرار دارد.
آدام کرپسی یک مربی و مربی مشهور در برنامه های سه بعدی برای تصاویر مبتنی بر رایانه است.
وی از سال 2000 به تدریس در سطح دانشگاه پرداخته و از سال 1993 نیز در زمینه طراحی تجسم و انیمیشن مشغول به کار بوده است. وی در انستیتوی هنر کالیفرنیا - اورنج کانتی و انستیتوی فناوری دیجی پن تدریس کرده است ، و هم اکنون تدریس در موسسه هنر سیاتل آدام در کنفرانس ها و مدارس متعددی از جمله دانشگاه اتودسک ، دانشگاه ایالتی مونتانا ، دانشگاه اوکلاهما و SIGGRAPH سخنرانی کرده است. آدم همچنین یک ارزیابی کننده صدور گواهینامه Autodesk و یک مربی مجوز Autodesk در 3ds Max است.
آدام دارای لیسانس معماری از دانشگاه کالیفرنیای جنوبی و فوق لیسانس آموزش و پرورش از دانشگاه آگروسی است. وی نوشت: دستیابی به نامرئی: تجسم معماری در 3ds Max (انتشارات Fairchild) و کتاب کار Autodesk برای تجسم طراحی برای مسابقه دهقانان خورشیدی. او همچنین در طراحی امتحانات و مواد آموزشی Autodesk کمک کرده است.
در حالی که او به هیچ یک از ده ها برنامه کاربردی که به آن مسلط نیست ، تا به ابرو نمی خورد ، آدم از پخت نان ، دوچرخه کوهستان ، گشت و گذار و تعقیب سه دختر و دو حیوان خانگی خود لذت می برد.
نمایش نظرات