آموزش شبیه سازی یک درخت در حال سوختن در مایا

Simulating a Burning Tree in Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: مایا می تواند تصاویری خیره کننده و شبیه سازی سیال ایجاد کند. این دوره به شما می آموزد که چگونه یک درخت در حال سوختن ، ایجاد آتش و زغال سنگ با مایعات و سیستم های ذرات را در مایا شبیه سازی کنید. نرم افزار مورد نیاز: مایا 2014 یا بالاتر ، افترافکت CS6. همه را بزرگ کنید بررسی اجمالی دوره 1m 32s ایجاد ساطع کننده های دود و آتش 30 متر 52s کار با مشخصات دما در ظرف مایع 35 متر 56s ارائه ظروف مایع 34m 44s افزودن Burning Embers به شبیه سازی 27m 54s سایه زنی و رندر زغال سنگ 28 متر 56s علائم تجاری و نام تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

ایجاد ساطع کننده های دود و آتش Creating Smoke and Fire Emitters

  • مقدمه ای بر ظروف دود و آتش Introduction to Smoke and Fire Container

  • درک دارایی صحنه و مسدود کردن ظروف سیالات Understanding Scene Asset and Blocking of Fluid Containers

  • ایجاد امیتر و درک خصوصیات ظرف Creating Emitter and Understand Container Properties

  • ایجاد بخش تراکم مایعات Creating Density Section of Fluids

  • ایجاد سرعت و افزودن فیلد خارجی Creating Velocity and Adding External Field

کار با مشخصات دما در ظرف مایع Working with Temperature Attributes of Fluid Container

  • مقدمه ای بر ماژول 2 Introduction to Module 2

  • ایجاد خصوصیات دما از ظرف مایعات مایا Creating Temperature Attributes of Maya Fluid Container

  • ساخت لامپهای رشته ای و مقایسه خصوصیات دما Constructing Incandescence and Comparing Temperature Attributes

  • ایجاد نمودار Opacity و تنظیم مقادیر حافظه پنهان Creating Opacity Graph and Setting Cache Values

  • تماس با حافظه پنهان و تنظیم ویژگی های روشنایی Calling Cache and Setting Lighting Attributes

ارائه ظروف مایع Rendering The Fluid Containers

  • مقدمه ای بر ماژول 3 Introduction to Module 3

  • ایجاد لایه رندر برای Fluid Beauty Pass Creating Render Layer for Fluid Beauty Pass

  • ایجاد لایه رندر برای Shadow Pass Create Render Layer for Shadow Pass

  • تنظیم ویژگی های رندر و فراخوانی توالی تصویر در افتر افکت. Setting Render Properties and Calling Image Sequences in After Effects.

افزودن Burning Embers به شبیه سازی Adding Burning Embers to the Simulation

  • مقدمه ای بر ماژول 4 Introduction to Module 4

  • ایجاد سیستم ذرات Creating Particle System

  • اتصال ذرات با حرکت مایعات Linking the Particles with Motion of Fluids

  • افزودن زمینه های اضافی برای بداهه پردازی فیزیک ذرات. Adding Additional Fields to Improvise Physics of Particles.

سایه زنی و رندر زغال سنگ Shading and Rendering Embers

  • مقدمه ای بر ماژول 5 Introduction to Module 5

  • اختصاص ذرات رندر نرم افزار. Assigning Software Render Particles.

  • معرفی Hypershade برای سایه زدن "Embers" Introducing Hypershade for Shading of 'Embers'

  • رندر نهایی و نوشتن Final Render and Compose

نمایش نظرات

آموزش شبیه سازی یک درخت در حال سوختن در مایا
جزییات دوره
2h 39m
23
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
13
4.8 از 5
دارد
دارد
دارد
Pankaj Malik
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Pankaj Malik Pankaj Malik

پانکاج مالک مربی ارشد VFX است. وی هفت سال سابقه آموزش و آموزش دانش آموزان دارد. او دوست دارد اقیانوس دستورات مایا را کشف کند و اخیراً به دنیای مجسمه سازی دیجیتال به روز شده است. او یک هنرمند مدل ساز ، بافت و نورپردازی و یک هنرمند خودآموز پویایی است. او یک Autodesk Certified Professional of Maya و 3ds Max و Adobe Certified Associate در فتوشاپ است. او پنج فیلم کوتاه سه بعدی تجاری و دو فیلم VFX ساخته است. او به اشتراک دانش عالی اعتقاد دارد و همیشه می خواهد محدودیت های خلاقیت خود را از طریق هنر CG خود عبور دهد.