آموزش بنیادهای واقعیت مجازی

Virtual Reality Foundations

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: واقعیت مجازی برای مدتی وجود داشته است ، اما در معماری ، مهندسی و ساخت و ساز (AEC) ، ساخت و ده ها صنعت دیگر کاربردهای جدیدی دارد که امکان ایجاد روش های نوآورانه برای تجسم و همکاری را فراهم می کند. ابزارهای جدیدی از جمله اسکن سه بعدی ، هواپیماهای بدون سرنشین و فتوگرامتری ، همراه با دسترسی به داده های CAD ، در VR را در فضای شرکت باز کرده است. استفاده از ابزارهای تجسم در زمان واقعی نیز آسان تر و ارزان تر شده است. با این پیشرفت ها ، تقریباً برای همه امکان استفاده از فناوری VR برای ایجاد روایت های ابتکاری برای دیدن ، فروش و برقراری ارتباط اطلاعات وجود دارد. با کریگ بار ، هنرمند سه بعدی همراه باشید تا مروری بر واقعیت مجازی داشته باشید: این چیست ، کجا استفاده می شود و چه چیزهایی برای آینده VR در دسترس است. بعلاوه ، بیاموزید که روند ایجاد محتوای VR چگونه کار می کند و برای شروع در این زمینه جذاب (و در حال گسترش) باید چه چیزهایی را بدانید.
موضوعات شامل:
  • واقعیت مجازی چیست؟
  • انواع واقعیت مجازی
  • استفاده از واقعیت مجازی در تجارت ، فیلم سازی ، AEC و موارد دیگر
  • در حال توسعه محتوای VR
  • آینده VR

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

1. واقعیت مجازی (VR) چیست؟ 1. What Is Virtual Reality (VR)?

  • VR چیست؟ What is VR?

  • VR: یک تاریخچه مختصر VR: A brief history

2. VR امروز: اکنون کجا هستیم؟ 2. VR Today: Where Are We Now?

  • VR: فیلم در مقابل 3D VR: Film vs. 3D

  • انواع واقعیت مجازی Types of virtual reality

  • واقعیت مجازی: تجهیزات Virtual reality: equipment

3. برنامه های کاربردی VR 3. VR Applications

  • سرگرمی Entertainment

  • VR ارزش تجاری را تحویل می دهد VR delivering business value

  • روزنامه نگاری و فیلم سازی Journalism and filmmaking

  • تجسم Visualization

  • معماری ، مهندسی و ساخت و ساز (AEC) و ساخت (MFG) Architecture, engineering, and construction (AEC) and manufacturing (MFG)

4. توسعه VR: بررسی اجمالی فرآیند 4. VR Development: Process Overview

  • ملاحظات توسعه VR VR development considerations

  • تولید محتوا برای VR Content creation for VR

  • VR و ملاحظات تجاری VR and business considerations

5. VR فردا: از کجا می رویم؟ 5. VR Tomorrow: Where Are We Headed?

  • موج فناوری چهارم؟ The fourth tech wave?

  • VR به عنوان یک ابزار طراحی VR as a design tool

  • استانداردهای VR VR standards

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش بنیادهای واقعیت مجازی
جزییات دوره
35m 18s
18
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
64,875
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Craig Barr
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Craig Barr Craig Barr

کریگ بار یک مربی و نویسنده برجسته در فضای 3D است ، که بلندگو برتر SIGGRAPH و NAB است. کریگ بار با بیش از 17 سال تجربه در انیمیشن سه بعدی ، جلوه های بصری ، تولید نرم افزار و تولید محتوا ، تجربه بی نظیری را در ارائه و ارتباط این موضوعات به ارمغان می آورد. کریگ با تولید بیش از 100 فیلم فنی و ویژه برای محصولات نرم افزاری و سخت افزاری و گردش کار ، همچنین دارای بلندگوهای برجسته ای است که در سالهای مختلف در رویدادهای صنعت از جمله GDC ، Siggraph ، NAB و دانشگاه Autodesk ارائه کرده است. وی تألیف آموزش های مجله 3D World و 3D Artist و همچنین فصل های کتاب های مربوط به خطوط تولید. پیشینه تحصیلی کریگ ترکیبی منحصر به فرد از علم و انیمیشن را ارائه می دهد. او از الهام گرفتن از طریق تعامل ، ایجاد محتوا و ارتباطات در مورد فن آوری های خلاق لذت می برد.