آموزش ویژگی های جدید مایا 2014

Maya 2014 New Features

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: ویژگی های جدید مایا 2014 مهمترین پیشرفتهای مایا 2014 را به شما معرفی می کند. Aaron F. Ross بهبود موارد مربوط به رابط کاربری مانند Graph Editor ، ابزارهای مدیریتی مانند Node Editor و دوربین ها و نماها ، از جمله Grease جدید را نشان می دهد. مداد برای طراحی در ویپتورها. او سپس بر روی جعبه ابزار مدل سازی جدید تمرکز دارد که شامل یک حالت چندکاره ای ، قابلیت ویرایش جدید مش با Quad Draw ، محدودیت تبدیل ، بسته بندی کوچک ، تقارن خودکار و موارد دیگر است. در آخر ، یاد بگیرید که جلوه های رنگی ایجاد کنید که به هندسه شما بچسبند و دارای الگوی رشد واقع بینانه باشند.
موضوعات شامل:
  • اخبار جدید مایا 2014
  • استفاده از ویرایشگر گره
  • درک سازگاری باینری
  • استفاده از افزایش صرفه جویی
  • ایجاد دوربین از منظره
  • طراحی در نمای نمایشگر با مداد گریس
  • انتخاب در حالت چند جزomp
  • تقارن را قادر می سازد
  • انتخاب گزینه های تبدیل
  • پالایش با چند برش
  • درحال تغییر لبه ها با Edit Edge Flow
  • ایجاد جلوه های رنگ
  • مجسمه سازی با حجم شغل

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

1. رابط 1. Interface

  • برجسته موارد جدید Highlighting what's new

  • پیامهای مشاهده In-view messages

  • نمایش ابزارهای راهنما Display ToolClips

  • پیمایش در ویرایشگر Outliner و Graph Navigating in the Outliner and Graph Editor

  • با استفاده از ویرایشگر گره Using the Node Editor

2. صحنه ها و پروژه ها 2. Scenes and Projects

  • درک سازگاری دودویی Understanding Binary compatibility

  • فعال کردن نسخه نادیده گرفتن Enabling Ignore Version

  • با استفاده از افزایش و ذخیره Using Increment & Save

  • مدیریت پیوندهای پرونده با ویرایشگر File Path Managing file links with the File Path Editor

3. نمایش ها و ارائه 3. Viewports and Rendering

  • کنترل تنظیمات نمایشگر Controlling display preferences

  • دوچرخه سواری از طریق دوربین Cycling through cameras

  • ایجاد یک دوربین از یک منظره Creating a camera from a view

  • ایجاد یک دوربین ارتوگرافی جدید Creating a new orthographic camera

  • تراز دوربین با چند ضلعی Aligning the camera to a polygon

  • رسم در منظره با گریس مداد Drawing in the viewport with Grease Pencil

  • نمونه گیری یکپارچه در پرتونگاری Unified sampling in mental ray

4. اصول اولیه ابزار مدل سازی 4. Modeling Toolkit Basics

  • جعبه ابزار مدل سازی را فعال کنید Activating the Modeling Toolkit

  • انتخاب در حالت چند جزء Making selections in multi-component mode

  • محدودیت های انتخاب Setting selection constraints

  • درک ابزارهای ویرایش مش Understanding mesh editing tools

  • با استفاده از ابزار تبدیل ابزارک مدل سازی Using the Modeling Toolkit transform tools

  • انتخاب گزینه های تبدیل Choosing transform options

  • محدودیت های تبدیل Setting transform constraints

  • قفل راس Locking vertices

  • بسته بندی یک انتخاب Shrink wrapping a selection

5- استفاده از جعبه ابزار مدل سازی 5. Applying the Modeling Toolkit

  • طراحی مجدد با Quad Draw Retopologizing with Quad Draw

  • ایجاد نوارهای چند ضلعی Creating polygon strips

  • ترکیب اجزای سازنده با Target Weld Merging components with Target Weld

  • لبه های اکسترود Extruding edges

  • قرار دادن لبه ها و حلقه های لبه Inserting edges and edge loops

  • پالایش با چند برش Refining with Multi-Cut

  • پالایش با ابزار Connect Refining with the Connect tool

  • در حال تکرار متقارن است Instancing a symmetrical duplicate

  • مدل سازی با تقارن Modeling with symmetry

  • تقارن اجزای نامتقارن Symmetrizing asymmetrical components

6. ابزارهای جدید مدل سازی در منوی اصلی 6. New Modeling Tools in the Main Menu

  • لبه های تبدیل شده با ویرایش لبه جریان Transforming edges with Edit Edge Flow

  • با استفاده از ویرایشگر Crease Set Using the Crease Set Editor

  • انتخاب مؤلفه ها یا اشیاء مشابه Selecting similar components or objects

7. جلوه های رنگ 7. Paint Effects

  • اتصال جلوه های رنگ به منحنی ها Attaching paint effects to curves

  • برخورد جلوه های رنگ با سطوح Colliding paint effects with surfaces

  • ریشه های لوله را به سطوح می چسبانید Snapping tube roots to surfaces

  • جذب لوله ها به سطوح Attracting tubes to surfaces

  • اندازه تصادفی اندازه برگ و گل Randomizing leaf and flower sizes

  • کنترل پوشش با سطح اشغال Controlling coverage with Occupation Surface

  • مجسمه سازی با دوره شغل Sculpting with Occupation Volume

  • تنظیم یک شی پر کننده اصلاح کننده Setting a modifier fill object

نتیجه Conclusion

  • خداحافظ Goodbye

نمایش نظرات

آموزش ویژگی های جدید مایا 2014
جزییات دوره
2h
49
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
32,655
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Aaron F. Ross
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Aaron F. Ross Aaron F. Ross

کارشناس 3 بعدی، تهیه کننده ویدئو، و معلم

آرون اف. راس یک متخصص سه بعدی، تهیه کننده ویدئو، نویسنده و معلم است.

آرون ویدیوهای انتزاعی و رایانه ایجاد می کند. انیمیشن آثار او در جشنواره‌ها و مکان‌های معتبری مانند SIGGRAPH، ISEA، Berlin Interfilm، Geneva Videoweek و Exploratorium به نمایش درآمده است. در طول سال ها او به صورت حرفه ای در نقش های مختلفی از جمله کارگردان، تدوینگر، فیلمبردار، مدل ساز کامپیوتری سه بعدی، انیماتور و طراح صدا کار کرده است. آرون در انیمیشن های سه بعدی متخصص است و سه کتاب در این زمینه نوشته یا با هم نوشته است. در سال 1999 تدریس در سطح دانشگاه را آغاز کرد و در سال 2007 شروع به تدریس دوره های توسعه حرفه ای شتاب در مایا و 3ds Max کرد. او در حال حاضر یک وب سایت آموزشی برای هنرمندان سه بعدی، digitalartsguild.com دارد. آرون دارای مدرک کارشناسی ارشد هنرهای زیبا در رشته فیلم/ویدئو از موسسه هنرهای کالیفرنیا و لیسانس هنرهای زیبا از دانشکده انستیتو هنر شیکاگو است.