آموزش ویژگی های جدید مایا 2014

Maya 2014 New Features

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: ویژگی های جدید مایا 2014 مهمترین پیشرفتهای مایا 2014 را به شما معرفی می کند. Aaron F. Ross بهبود موارد مربوط به رابط کاربری مانند Graph Editor ، ابزارهای مدیریتی مانند Node Editor و دوربین ها و نماها ، از جمله Grease جدید را نشان می دهد. مداد برای طراحی در ویپتورها. او سپس بر روی جعبه ابزار مدل سازی جدید تمرکز دارد که شامل یک حالت چندکاره ای ، قابلیت ویرایش جدید مش با Quad Draw ، محدودیت تبدیل ، بسته بندی کوچک ، تقارن خودکار و موارد دیگر است. در آخر ، یاد بگیرید که جلوه های رنگی ایجاد کنید که به هندسه شما بچسبند و دارای الگوی رشد واقع بینانه باشند.
موضوعات شامل:
  • اخبار جدید مایا 2014
  • استفاده از ویرایشگر گره
  • درک سازگاری باینری
  • استفاده از افزایش صرفه جویی
  • ایجاد دوربین از منظره
  • طراحی در نمای نمایشگر با مداد گریس
  • انتخاب در حالت چند جزomp
  • تقارن را قادر می سازد
  • انتخاب گزینه های تبدیل
  • پالایش با چند برش
  • درحال تغییر لبه ها با Edit Edge Flow
  • ایجاد جلوه های رنگ
  • مجسمه سازی با حجم شغل

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

1. رابط 1. Interface

  • برجسته موارد جدید Highlighting what's new

  • پیامهای مشاهده In-view messages

  • نمایش ابزارهای راهنما Display ToolClips

  • پیمایش در ویرایشگر Outliner و Graph Navigating in the Outliner and Graph Editor

  • با استفاده از ویرایشگر گره Using the Node Editor

2. صحنه ها و پروژه ها 2. Scenes and Projects

  • درک سازگاری دودویی Understanding Binary compatibility

  • فعال کردن نسخه نادیده گرفتن Enabling Ignore Version

  • با استفاده از افزایش و ذخیره Using Increment & Save

  • مدیریت پیوندهای پرونده با ویرایشگر File Path Managing file links with the File Path Editor

3. نمایش ها و ارائه 3. Viewports and Rendering

  • کنترل تنظیمات نمایشگر Controlling display preferences

  • دوچرخه سواری از طریق دوربین Cycling through cameras

  • ایجاد یک دوربین از یک منظره Creating a camera from a view

  • ایجاد یک دوربین ارتوگرافی جدید Creating a new orthographic camera

  • تراز دوربین با چند ضلعی Aligning the camera to a polygon

  • رسم در منظره با گریس مداد Drawing in the viewport with Grease Pencil

  • نمونه گیری یکپارچه در پرتونگاری Unified sampling in mental ray

4. اصول اولیه ابزار مدل سازی 4. Modeling Toolkit Basics

  • جعبه ابزار مدل سازی را فعال کنید Activating the Modeling Toolkit

  • انتخاب در حالت چند جزء Making selections in multi-component mode

  • محدودیت های انتخاب Setting selection constraints

  • درک ابزارهای ویرایش مش Understanding mesh editing tools

  • با استفاده از ابزار تبدیل ابزارک مدل سازی Using the Modeling Toolkit transform tools

  • انتخاب گزینه های تبدیل Choosing transform options

  • محدودیت های تبدیل Setting transform constraints

  • قفل راس Locking vertices

  • بسته بندی یک انتخاب Shrink wrapping a selection

5- استفاده از جعبه ابزار مدل سازی 5. Applying the Modeling Toolkit

  • طراحی مجدد با Quad Draw Retopologizing with Quad Draw

  • ایجاد نوارهای چند ضلعی Creating polygon strips

  • ترکیب اجزای سازنده با Target Weld Merging components with Target Weld

  • لبه های اکسترود Extruding edges

  • قرار دادن لبه ها و حلقه های لبه Inserting edges and edge loops

  • پالایش با چند برش Refining with Multi-Cut

  • پالایش با ابزار Connect Refining with the Connect tool

  • در حال تکرار متقارن است Instancing a symmetrical duplicate

  • مدل سازی با تقارن Modeling with symmetry

  • تقارن اجزای نامتقارن Symmetrizing asymmetrical components

6. ابزارهای جدید مدل سازی در منوی اصلی 6. New Modeling Tools in the Main Menu

  • لبه های تبدیل شده با ویرایش لبه جریان Transforming edges with Edit Edge Flow

  • با استفاده از ویرایشگر Crease Set Using the Crease Set Editor

  • انتخاب مؤلفه ها یا اشیاء مشابه Selecting similar components or objects

7. جلوه های رنگ 7. Paint Effects

  • اتصال جلوه های رنگ به منحنی ها Attaching paint effects to curves

  • برخورد جلوه های رنگ با سطوح Colliding paint effects with surfaces

  • ریشه های لوله را به سطوح می چسبانید Snapping tube roots to surfaces

  • جذب لوله ها به سطوح Attracting tubes to surfaces

  • اندازه تصادفی اندازه برگ و گل Randomizing leaf and flower sizes

  • کنترل پوشش با سطح اشغال Controlling coverage with Occupation Surface

  • مجسمه سازی با دوره شغل Sculpting with Occupation Volume

  • تنظیم یک شی پر کننده اصلاح کننده Setting a modifier fill object

نتیجه Conclusion

  • خداحافظ Goodbye

نمایش نظرات

Linkedin (لینکدین)

لینکدین: شبکه اجتماعی حرفه‌ای برای ارتباط و کارآفرینی

لینکدین به عنوان یکی از بزرگترین شبکه‌های اجتماعی حرفه‌ای، به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان این امکان را می‌دهد تا ارتباط برقرار کنند، اطلاعات حرفه‌ای خود را به اشتراک بگذارند و فرصت‌های شغلی را کشف کنند. این شبکه اجتماعی به کاربران امکان می‌دهد تا رزومه حرفه‌ای خود را آپدیت کنند، با همکاران، دوستان و همکاران آینده ارتباط برقرار کنند، به انجمن‌ها و گروه‌های حرفه‌ای ملحق شوند و از مقالات و مطالب مرتبط با حوزه کاری خود بهره‌مند شوند.

لینکدین همچنین به کارفرمایان امکان می‌دهد تا به دنبال نیروهای با تجربه و مهارت مورد نیاز خود بگردند و ارتباط برقرار کنند. این شبکه حرفه‌ای به عنوان یک پلتفرم کلیدی برای بهبود دسترسی به فرصت‌های شغلی و گسترش شبکه حرفه‌ای خود، نقش مهمی را ایفا می‌کند. از این رو، لینکدین به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای کارآفرینی و توسعه حرفه‌ای در دنیای امروز مورد توجه قرار دارد.

آموزش ویژگی های جدید مایا 2014
جزییات دوره
2h
49
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
32,655
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Aaron F. Ross
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Aaron F. Ross Aaron F. Ross

کارشناس 3 بعدی، تهیه کننده ویدئو، و معلم

آرون اف. راس یک متخصص سه بعدی، تهیه کننده ویدئو، نویسنده و معلم است.

آرون ویدیوهای انتزاعی و رایانه ایجاد می کند. انیمیشن آثار او در جشنواره‌ها و مکان‌های معتبری مانند SIGGRAPH، ISEA، Berlin Interfilm، Geneva Videoweek و Exploratorium به نمایش درآمده است. در طول سال ها او به صورت حرفه ای در نقش های مختلفی از جمله کارگردان، تدوینگر، فیلمبردار، مدل ساز کامپیوتری سه بعدی، انیماتور و طراح صدا کار کرده است. آرون در انیمیشن های سه بعدی متخصص است و سه کتاب در این زمینه نوشته یا با هم نوشته است. در سال 1999 تدریس در سطح دانشگاه را آغاز کرد و در سال 2007 شروع به تدریس دوره های توسعه حرفه ای شتاب در مایا و 3ds Max کرد. او در حال حاضر یک وب سایت آموزشی برای هنرمندان سه بعدی، digitalartsguild.com دارد. آرون دارای مدرک کارشناسی ارشد هنرهای زیبا در رشته فیلم/ویدئو از موسسه هنرهای کالیفرنیا و لیسانس هنرهای زیبا از دانشکده انستیتو هنر شیکاگو است.