آموزش ارائه نمایش های بخش روز و شب در 3ds Max و V-Ray

Rendering Day and Night Section Views in 3ds Max and V-Ray

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این آموزش 3ds Max و V-Ray ، ما از RPManager ، RailClone و Forest Pack برای ایجاد بخشهایی واقعاً روز و شبانه از یک ساختمان مسکونی استفاده خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2014 ، RPManager ، RailClone Pro ، Forest Pack Pro ، ... در این آموزش 3ds Max و V-Ray ، ما از RPManager ، RailClone و Forest Pack استفاده خواهیم کرد تا ظاهری واقعی در شبانه روز داشته باشیم- مقاطع زمانی یک ساختمان مسکونی. ما از ویژگی های قدرتمند RPManager برای کنترل تنظیمات مختلف نورپردازی ، خروجی فایل ها ، دوربین ها و ارائه عناصر کنترل شده در یک پرونده استفاده خواهیم کرد. برخی از فرایندهای مورد استفاده در RailClone Pro را برای ایجاد حصار سفارشی ، تغییر مواد و ابزارهای شخصی سازی بیشتر یاد خواهید گرفت. ما از Forest Pack Pro برای ایجاد یک چمنزار چمن ، بوته ها و درختان استفاده خواهیم کرد. با پایان این آموزش 3ds Max و V-Ray ، مهارت های مدل سازی ، نورپردازی و رندر خود را برای تولید مجموعه ای از دو تصویر که هر مشتری بالقوه دوست خواهد داشت ، بهبود بخشید. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2014 ، RPManager ، RailClone Pro ، Forest Pack Pro ، DWG Cleanup.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ارائه نمایش های بخش روز و شب در 3ds Max و V-Ray Rendering Day and Night Section Views in 3ds Max and V-Ray

  • تنظیم تنظیمات برگزیده 3ds Max Setting up 3ds Max Preferences

  • وارد کردن و مرتب کردن پرونده های CAD ما Importing and Tidying up Our CAD Files

  • استفاده از میانبرهای صفحه کلید و اصلاح کننده ها Using Keyboard Shortcuts and Modifiers

  • بحث درباره نکات مدل سازی Spline Discussing Spline Modeling Tips

  • استفاده از ابزار Rename Utilizing the Rename Tool

  • مرور Forest Pack Pro Reviewing Forest Pack Pro

  • تجزیه و تحلیل توزیع ، دوربین و سطح Analyzing Distribution, Camera and Surface

  • مرور مواد و صفحه نمایش Reviewing Material and Display

  • راه اندازی RailClone Pro Setting up RailClone Pro

  • افزودن انتخابگر RailClone Adding a RailClone Selector

  • تغییر مواد RailClone ما Changing Our RailClone Material

  • در حال نصب RPManager Installing RPManager

  • ایجاد پاس در RPManager Creating Passes in RPManager

  • اعمال مجموعه های املاک Applying Property Sets

  • ایجاد اولین Render Pass Creating Our First Render Pass

  • تکثیر اولین رندر ما Duplicating Our First Render Pass

  • ایجاد عناصر رندر اضافی Creating Additional Render Elements

  • ذخیره رندرها و عناصر Saving Renders and Elements

  • نهایی کردن رندر روزانه ما Finalizing Our Day-time Render

  • نهایی کردن رندر شبانه ما Finalizing Our Night-time Render

نمایش نظرات

آموزش ارائه نمایش های بخش روز و شب در 3ds Max و V-Ray
جزییات دوره
3h 9m
21
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
Andy Butler
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Andy Butler Andy Butler

اندی باتلر از سال 1997 که هنوز در ابتدای راه بود ، در زمینه تجسم معماری کار می کند. او که یک یادگیرنده و معلم مشتاق است ، با استفاده از آموزش هایی که ایجاد کرده و از طریق پروژه های زنده برای مشتریان ، تکنیک های خود را با موفقیت به دانشجویان آموزش داده است. اندی ذاتی آرام و رویكرد صبورانه در حل مسئله ، اخلاق كاری و تدریس دارد. او تیم ها را برای کمک به خلق تصاویر جذاب برای بزرگترین معماران در سراسر جهان راهنمایی کرده است. او علاقه زیادی به عکاسی دارد و همیشه سعی در بازتولید کیفیت بصری و واقع گرایی آن در تصاویرش دارد. اندی به روشی کار می کند که هر شرکتی را که در آن کار کرده است قادر به رشد و گسترش می دهد و همیشه در حال یادگیری نرم افزارها ، پلاگین ها و اسکریپت های جدید است. او دانش گسترده ای در مورد استانداردهای ساختمان صنعت ، نور ، کیفیت بافت ، انیمیشن و رندر دارد و چند MaxScript مفید برای کمک به روند کار خود نوشته است. نکات مورد علاقه اندی برای کار کردن نماهای تأیید شده ای است که رویکرد منطقی ، جزئیات و دقت او واقعاً از بین برود.