نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
در این آموزش مایا ، ما به روند ایجاد اسمیر با استفاده از مفاهیم سنتی در یک انیمیشن CG پی می بریم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2012. در این آموزش مایا ، ما فرآیند ایجاد اسمیر را با استفاده از مفاهیم سنتی در انیمیشن CG کشف می کنیم. ما پروژه را با یک انیمیشن مسدود شده آغاز خواهیم کرد. سپس ، ما در مورد ژست های پویا ، خط عمل و شبح ، اما همچنین لبه پیشرو و چگونگی ساخت قاب های اسمیر صحبت خواهیم کرد. در طول آموزش ، ما انیمیشن را به صورت جداگانه در می آوریم ، کلیدهای داغ را برای سرعت بخشیدن به روند کار شما پوشش می دهیم و کمی درباره ویرایشگر نمودار صحبت خواهیم کرد. سپس به ایجاد فریم های کپی و اسمیرهای مشابه با فریم های ایجاد شده توسط انیماتورهای دو بعدی جهش می کنیم. در پایان ، نه تنها از فریم های اسمیر آگاهی خواهید داشت و می توانید برخی از مفاهیم عالی انیمیشن دو بعدی را به کار ببرید ، بلکه می توانید انیمیشن خود را با حالت های کلیدی بهتر سریعتر بچرخانید. نرم افزار مورد نیاز: مایا 2012.
سرفصل ها و درس ها
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
-
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
پویانمایی با Inbetweens و Smears شدید در مایا
Animating with Extreme Inbetweens and Smears in Maya
-
ژست های پویا: تفکر در اشکال
Dynamic Poses: Thinking in Shapes
-
مفاهیم بین کلیدها
Concepts of Inbetween Keys
-
کلیدهای داغ ویرایشگر نمودار
Graph Editor Hot Keys
-
تنظیم منحنی های انیمیشن
Adjusting the Animation Curves
-
ادامه تنظیم منحنی های انیمیشن
Continuing to Adjust the Animation Curves
-
پایان دادن به تنظیمات در منحنی های انیمیشن
Finishing Adjustments on the Animation Curves
-
برخورد با قوسهای بد
Dealing with Bad Arcs
-
انیمیشن منحنی های پا و سینه
Animation Curves of the Feet and Chest
-
فاصله و کشش پا
Foot Spacing and Stretching
-
نهایی کردن پا
Finalizing the Feet
-
کار روی قوسهای سر
Working on the Head Arcs
-
پایان قوسهای سر
Finishing the Head Arcs
-
اضافه کردن کدو و کشش به سر
Adding Squash and Stretch to the Head
-
پایان انیمیشن Head
Finishing out the Head Animation
-
حرکت به سمت Arms
Moving on to the Arms
-
آماده شدن برای Blur Frames
Preparing for Blur Frames
-
ادامه بازوها و فاصله روی بازوها
Continuing the Arms and Spacing on the Arms
-
به پایان رساندن بازوها و فاصله بازوها
Finishing the Arms and Spacing of the Arms
-
ایجاد فریم های هندسی و اسمیر تکراری
Creating Duplicate Geometry and Smear Frames
-
ادامه تکرار هندسه و اضافه کردن اسمیرهای قاب
Continuing to Duplicate Geometry and Add Smear Frames
-
به پایان رساندن قاب های هندسه و اسمیر
Finishing the Geometry and Smear Frames
-
اضافه کردن نکات نهایی به قابهای اسمیر ما
Adding the Final Touches to Our Smear Frames
نمایش نظرات