آیا تا به حال خواسته اید با استفاده از تکنیک های رویه ای ایجاد سطح خود را سرعت بخشید؟ آیا تا به حال سعی کرده اید از هودینی یا موتور هودینی استفاده کنید اما به بلوک های جاده برخورد کرده اید که مانع از کارایی شما با این دو برنامه شود؟ پس این دوره برای شماست!
در طول این دوره ما در هر مرحله از راه قدم می زنیم بنابراین اصلاً گیج کننده نیست. برای شروع ساخت ابزارهای مسیر مسابقه رویه ای خود برای استفاده در Unity 3d و Unreal Engine 4، اعتماد به نفس به دست خواهید آورد.
این دوره با ارائه افراد جدید به هودینی، راهنمای شروع سریع استفاده از هودینی با آموزش اصول ناوبری، رابط کاربری، مدلسازی و ایجاد داراییهای دیجیتال هودینی آغاز میشود. هنگامی که با آن دانش جدید مسلح شدیم، به سطح بعدی می رویم و شروع به ساخت ابزارهای Track خود می کنیم.
با ابزار Track ما یاد خواهیم گرفت که چگونه به طور موثر مجموعه ای از HDA بسازیم که یک مسیر کامل با UV، ضربه گیرهای مسیر و ریل های نگهبان مسیر ایجاد می کند. از طریق آن بخش از دوره، خواهیم دید که چگونه میتوانیم جهت یک پیچ را در مسیر تشخیص دهیم، بنابراین میتوانیم یک سپر مسیر یا یک ریل محافظ مسیر قرار دهیم. این کار قدرت استفاده از رویهگرایی را در تولیدات بازی شما باز میکند.
با راهاندازی مسیر، روند ایجاد زمینهای رویهای با هودینی و موتور هودینی را طی خواهیم کرد. ما یاد خواهیم گرفت که چگونه لایه های زمین را به هم متصل کنیم تا بتوانیم زمین های خود را در Unity و Unreal بافت دهیم.
هنگامی که زمینهای ما آماده حرکت هستند، فرآیند ایجاد و پراکندگی مؤثر شاخ و برگ با استفاده از موتور هودینی را طی خواهیم کرد. ما به نحوه استفاده از سیستم شی Detail Unity با موتور هودینی و نحوه استفاده از سیستم چمن Unreal نگاه می کنیم.
برای پایان دادن به دوره، چند ابزار رویهای دیگر ایجاد میکنیم و یاد میگیریم که چگونه با هودینی با استفاده از اپراتورهای ترکیبی خود، بافت ایجاد کنیم.
این دوره به شما نگاهی کامل به نحوه ساخت یک خط لوله رویه ای برای تولیدات بازی های خود با استفاده از Houdini 17.5، موتور Houdini 3.4 و موتور بازی انتخابی شما می دهد!
اگر به دنبال یادگیری Houdini و Houdini Engine برای توسعه بازی هستید، این دوره برای شما مناسب است!
توجه: ایجاد HDA در نسخه شاگرد هودینی با موتور هودینی کار نخواهد کرد. مجوز Indie یا بالاتر مورد نیاز است. اما همه مدلسازیها و گردشهای کاری همچنان اعمال میشوند، فقط باید قطعات Track را از Houdini Apprentice به OBJ صادر کنیم.
هنرمند فنی/برنامه نویس/هنرمند سه بعدی
نمایش نظرات