آموزش مسیرهای مسابقه رویه ای - هودینی 17.5/18 و موتور هودینی

Procedural Race Tracks - Houdini 17.5/18 and Houdini Engine

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره: ایجاد یک سطح کاملاً رویه‌ای با هودینی 17.5، موتور هودینی، مدل‌سازی رویه‌ای Unity 3D و Unreal Engine 4 در موتور هودینی 17.5 برای Unity 3D و Unreal Engine 4 ایجاد دارایی‌های دیجیتال هودینی به روشی اثبات شده تولیدی برای بازی‌ها نحوه استفاده از هودینی برای ایجاد مدل‌های رویه‌ای برای صرفه‌جویی در وقت شما در حین تولید بازی چگونه HDA را در Unity و Unreal راه‌اندازی کنیم تا به صورت رویه‌ای Collision Meshes، Materials، UVs و موارد دیگر تولید کنید! نحوه پراکنده کردن مقادیر زیادی از شاخ و برگ در زمین های خود نحوه استفاده از موتور هودینی و نمونه های اولیه درخت یونیتی نحوه ایجاد بافت با هودینی برای توسعه بازی میل به استفاده از موتور هودینی برای ایجاد مدل های رویه ای تمایل به ایجاد سطوح رویه ای برای بازی ها

آیا تا به حال خواسته اید با استفاده از تکنیک های رویه ای ایجاد سطح خود را سرعت بخشید؟ آیا تا به حال سعی کرده اید از هودینی یا موتور هودینی استفاده کنید اما به بلوک های جاده برخورد کرده اید که مانع از کارایی شما با این دو برنامه شود؟ پس این دوره برای شماست!

در طول این دوره ما در هر مرحله از راه قدم می زنیم بنابراین اصلاً گیج کننده نیست. برای شروع ساخت ابزارهای مسیر مسابقه رویه ای خود برای استفاده در Unity 3d و Unreal Engine 4، اعتماد به نفس به دست خواهید آورد.

این دوره با ارائه افراد جدید به هودینی، راهنمای شروع سریع استفاده از هودینی با آموزش اصول ناوبری، رابط کاربری، مدل‌سازی و ایجاد دارایی‌های دیجیتال هودینی آغاز می‌شود. هنگامی که با آن دانش جدید مسلح شدیم، به سطح بعدی می رویم و شروع به ساخت ابزارهای Track خود می کنیم.

با ابزار Track ما یاد خواهیم گرفت که چگونه به طور موثر مجموعه ای از HDA بسازیم که یک مسیر کامل با UV، ضربه گیرهای مسیر و ریل های نگهبان مسیر ایجاد می کند. از طریق آن بخش از دوره، خواهیم دید که چگونه می‌توانیم جهت یک پیچ را در مسیر تشخیص دهیم، بنابراین می‌توانیم یک سپر مسیر یا یک ریل محافظ مسیر قرار دهیم. این کار قدرت استفاده از رویه‌گرایی را در تولیدات بازی شما باز می‌کند.

با راه‌اندازی مسیر، روند ایجاد زمین‌های رویه‌ای با هودینی و موتور هودینی را طی خواهیم کرد. ما یاد خواهیم گرفت که چگونه لایه های زمین را به هم متصل کنیم تا بتوانیم زمین های خود را در Unity و Unreal بافت دهیم.

هنگامی که زمین‌های ما آماده حرکت هستند، فرآیند ایجاد و پراکندگی مؤثر شاخ و برگ با استفاده از موتور هودینی را طی خواهیم کرد. ما به نحوه استفاده از سیستم شی Detail Unity با موتور هودینی و نحوه استفاده از سیستم چمن Unreal نگاه می کنیم.

برای پایان دادن به دوره، چند ابزار رویه‌ای دیگر ایجاد می‌کنیم و یاد می‌گیریم که چگونه با هودینی با استفاده از اپراتورهای ترکیبی خود، بافت ایجاد کنیم.

این دوره به شما نگاهی کامل به نحوه ساخت یک خط لوله رویه ای برای تولیدات بازی های خود با استفاده از Houdini 17.5، موتور Houdini 3.4 و موتور بازی انتخابی شما می دهد!

اگر به دنبال یادگیری Houdini و Houdini Engine برای توسعه بازی هستید، این دوره برای شما مناسب است!


توجه: ایجاد HDA در نسخه شاگرد هودینی با موتور هودینی کار نخواهد کرد. مجوز Indie یا بالاتر مورد نیاز است. اما همه مدل‌سازی‌ها و گردش‌های کاری همچنان اعمال می‌شوند، فقط باید قطعات Track را از Houdini Apprentice به OBJ صادر کنیم.


سرفصل ها و درس ها

معرفی Introduction

  • بررسی اجمالی پروژه Project Overview

  • بررسی اجمالی پروژه Project Overview

  • معرفی Introduction

  • پیش نیازهای این دوره Pre-Requisites for this Course

معرفی Introduction

  • معرفی Introduction

  • پیش نیازهای این دوره Pre-Requisites for this Course

نصب هودینی و موتور هودینی Installing Houdini and the Houdini Engine

  • معرفی Introduction

  • از کجا می توان برنامه هودینی را دریافت کرد Where to get the Houdini Application

  • از کجا می توان برنامه هودینی را دریافت کرد Where to get the Houdini Application

  • نصب هودینی Installing Houdini

  • نصب هودینی Installing Houdini

  • ایجاد یک پروژه هودینی Creating a Houdini Project

  • ایجاد یک پروژه هودینی Creating a Houdini Project

  • استفاده از پروژه های هودینی Using Houdini Projects

  • نصب موتور هودینی در Unity 3D Installing the Houdini Engine in Unity 3D

  • نصب موتور هودینی در موتور آنریل Installing the Houdini Engine in Unreal Engine

  • اسناد موتور هودینی را از کجا می توان پیدا کرد Where to find the Houdini Engine Documentation

  • نتیجه Conclusion

نصب هودینی و موتور هودینی Installing Houdini and the Houdini Engine

  • معرفی Introduction

  • استفاده از پروژه های هودینی Using Houdini Projects

  • نصب موتور هودینی در Unity 3D Installing the Houdini Engine in Unity 3D

  • نصب موتور هودینی در موتور آنریل Installing the Houdini Engine in Unreal Engine

  • اسناد موتور هودینی را از کجا می توان پیدا کرد Where to find the Houdini Engine Documentation

  • نتیجه Conclusion

مبانی هودینی Houdini Basics

  • معرفی Introduction

  • ناوبری در هودینی Navigation in Houdini

  • ناوبری در هودینی Navigation in Houdini

  • مروری بر رابط کاربری هودینی Overview of the Houdini User Interface

  • سفارشی کردن رابط کاربری Customizing the User Interface

  • ایجاد و کار با گره ها Creating and Working with Nodes

  • نمایش کامپوننت Component Display

مبانی هودینی Houdini Basics

  • معرفی Introduction

  • مروری بر رابط کاربری هودینی Overview of the Houdini User Interface

  • سفارشی کردن رابط کاربری Customizing the User Interface

  • ایجاد و کار با گره ها Creating and Working with Nodes

  • نمایش کامپوننت Component Display

مبانی موتور هودینی و دارایی های دیجیتال هودینی The Basics of Houdini Engine and Houdini Digital Assets

  • معرفی Introduction

  • نصب چارچوب Indie-Pixel Installing the Indie-Pixel Framework

  • ایجاد یک HDA پایه Creating a Basic HDA

  • ایجاد یک HDA پایه Creating a Basic HDA

  • اضافه کردن پارامترها به HDA ما Adding Parameters to our HDA

  • اضافه کردن پارامترها به HDA ما Adding Parameters to our HDA

  • وارد کردن به یونیتی Import into Unity

  • وارد کردن به Unreal Import into Unreal

  • وارد کردن به Unreal Import into Unreal

  • ایجاد مخروط جاده - قسمت 1 Creating the Road Cone - Part 1

  • ایجاد مخروط جاده - قسمت 2 Creating the Road Cone - Part 2

  • ایجاد مخروط جاده - قسمت 3 Creating the Road Cone - Part 3

  • ایجاد مخروط جاده - قسمت 3 Creating the Road Cone - Part 3

  • ایجاد مخروط جاده - قسمت 4 Creating the Road Cone - Part 4

  • ایجاد مخروط جاده - قسمت 5 Creating the Road Cone - Part 5

  • ایجاد مخروط جاده - قسمت 5 Creating the Road Cone - Part 5

  • تست در یونیتی Test in Unity

  • تست در غیر واقعی Test in Unreal

  • نتیجه Conclusion

مبانی موتور هودینی و دارایی های دیجیتال هودینی The Basics of Houdini Engine and Houdini Digital Assets

  • معرفی Introduction

  • نصب چارچوب Indie-Pixel Installing the Indie-Pixel Framework

  • وارد کردن به یونیتی Import into Unity

  • ایجاد مخروط جاده - قسمت 1 Creating the Road Cone - Part 1

  • ایجاد مخروط جاده - قسمت 2 Creating the Road Cone - Part 2

  • ایجاد مخروط جاده - قسمت 4 Creating the Road Cone - Part 4

  • تست در غیر واقعی Test in Unreal

  • نتیجه Conclusion

برنامه ریزی کیت ابزار Tool Kit Planning

  • معرفی Introduction

  • مرجع گردآوری Gathering Reference

  • مرجع گردآوری Gathering Reference

  • تعریف مجموعه ابزار ما Defining our Tool Set

  • نصب Game Dev Tools در Houdini Installing the Game Dev Tools into Houdini

  • نصب Game Dev Tools در Houdini Installing the Game Dev Tools into Houdini

  • نتیجه Conclusion

برنامه ریزی کیت ابزار Tool Kit Planning

  • معرفی Introduction

  • تعریف مجموعه ابزار ما Defining our Tool Set

  • نتیجه Conclusion

ساخت ابزار آهنگ Building the Track Tool

  • معرفی Introduction

  • ایجاد Track HDA و User Curve Creating the Track HDA and User Curve

  • تولید هندسه مسیر Generating the Track Geometry

  • تولید هندسه مسیر - هودینی 18 Generating the Track Geometry - Houdini 18

  • افزودن پارامترها به هندسه آهنگ ما Adding Parameters to our Track Geometry

  • افزودن پارامترها به هندسه آهنگ ما Adding Parameters to our Track Geometry

  • تست در یونیتی Test in Unity

  • تست در غیر واقعی Test in Unreal

  • ایجاد خطوط جانبی Generating the Side Lines

  • ایجاد خطوط جانبی Generating the Side Lines

  • ایجاد خطوط جانبی - هودینی 18 Generating the Side LInes - Houdini 18

  • ایجاد خطوط جانبی - هودینی 18 Generating the Side LInes - Houdini 18

  • ایجاد اشعه ماوراء بنفش تمیز برای هندسه مسیر Creating Clean UV's for the Track Geometry

  • ایجاد یک ابزار کمکی Creating a Helper Utility

  • افزودن رنگ های Vertex Adding Vertex Colors

  • تست در یونیتی Test in Unity

  • تست در یونیتی Test in Unity

  • تست در غیر واقعی Test in Unreal

  • تست در غیر واقعی Test in Unreal

  • نتیجه Conclusion

ساخت ابزار آهنگ Building the Track Tool

  • معرفی Introduction

  • ایجاد Track HDA و User Curve Creating the Track HDA and User Curve

  • تولید هندسه مسیر Generating the Track Geometry

  • تولید هندسه مسیر - هودینی 18 Generating the Track Geometry - Houdini 18

  • تست در یونیتی Test in Unity

  • تست در غیر واقعی Test in Unreal

  • ایجاد اشعه ماوراء بنفش تمیز برای هندسه مسیر Creating Clean UV's for the Track Geometry

  • ایجاد یک ابزار کمکی Creating a Helper Utility

  • افزودن رنگ های Vertex Adding Vertex Colors

  • تست در یونیتی Test in Unity

  • نتیجه Conclusion

تعمیر ابزار Track Fixing the Track Tool

  • معرفی Introduction

  • رفع مشکل منحنی باز Fixing the Open Curve Issue

  • سخنرانی جایزه سورپرایز!! Surprise Bonus Lecture!!

  • سخنرانی جایزه سورپرایز!! Surprise Bonus Lecture!!

  • سخنرانی جایزه سورپرایز!! - هودینی 18 Surprise Bonus Lecture!! - Houdini 18

  • سخنرانی جایزه سورپرایز!! - هودینی 18 Surprise Bonus Lecture!! - Houdini 18

  • نتیجه Conclusion

تعمیر ابزار Track Fixing the Track Tool

  • معرفی Introduction

  • رفع مشکل منحنی باز Fixing the Open Curve Issue

استفاده از ورودی های HDA و اشکال زدایی Utilizing HDA Inputs & Debugging

  • معرفی Introduction

  • راه اندازی HDA Setting up the HDA

  • به روز رسانی ابزار آهنگ Updating the Track Tool

  • تست وحدت Unity Test

  • تست غیر واقعی Unreal Test

  • اشکال زدایی با موتور هودینی Debugging with the Houdini Engine

  • نتیجه Conclusion

استفاده از ورودی های HDA و اشکال زدایی Utilizing HDA Inputs & Debugging

  • معرفی Introduction

  • راه اندازی HDA Setting up the HDA

  • به روز رسانی ابزار آهنگ Updating the Track Tool

  • تست وحدت Unity Test

  • تست غیر واقعی Unreal Test

  • اشکال زدایی با موتور هودینی Debugging with the Houdini Engine

  • نتیجه Conclusion

ایجاد ضربه گیرهای مسیر Creating the Track Bumpers

  • معرفی Introduction

  • راه اندازی HDA Setting up the HDA

  • اندازه گیری طول منحنی Measuring Curve Length

  • تشخیص جهت گردش Detecting Turn Direction

  • تشخیص جهت گردش Detecting Turn Direction

  • پیوستن به منحنی ها Joining the Curves

  • ایجاد Bumper Geo - قسمت 1 Creating the Bumper Geo - Part 1

  • ایجاد Bumper Geo - قسمت 2 Creating the Bumper Geo - Part 2

  • ایجاد Bumper Geo - قسمت 3 Creating the Bumper Geo - Part 3

  • ایجاد Bumper Geo - قسمت 3 Creating the Bumper Geo - Part 3

  • ایجاد Bumper Geo - قسمت 4 Creating the Bumper Geo - Part 4

  • Section Errata - @Outside Attribute Fix and Explanation Section Errata - @Outside Attribute Fix and Explanation

  • Section Errata - @Outside Attribute Fix and Explanation Section Errata - @Outside Attribute Fix and Explanation

  • ایجاد Bumper Geo - قسمت 5 Creating the Bumper Geo - Part 5

  • تست وحدت Unity Test

  • تست غیر واقعی Unreal Test

  • UV را برای سپرهای مسیر تولید کنید Generate the UV's for the Track Bumpers

  • UV را برای سپرهای مسیر تولید کنید Generate the UV's for the Track Bumpers

  • نتیجه Conclusion

ایجاد ضربه گیرهای مسیر Creating the Track Bumpers

  • معرفی Introduction

  • راه اندازی HDA Setting up the HDA

  • اندازه گیری طول منحنی Measuring Curve Length

  • پیوستن به منحنی ها Joining the Curves

  • ایجاد Bumper Geo - قسمت 1 Creating the Bumper Geo - Part 1

  • ایجاد Bumper Geo - قسمت 2 Creating the Bumper Geo - Part 2

  • ایجاد Bumper Geo - قسمت 4 Creating the Bumper Geo - Part 4

  • ایجاد Bumper Geo - قسمت 5 Creating the Bumper Geo - Part 5

  • تست وحدت Unity Test

  • تست غیر واقعی Unreal Test

  • نتیجه Conclusion

مفاهیم اصلی هودینی - جهت ها و بردارهای منحنی Houdini Core Concepts - Curve Directions and Vectors

  • معرفی Introduction

  • ایجاد نرمال های جریان Creating Flow Normals

  • ایجاد جهت های منحنی Creating Curve Directions

  • ایجاد جهت های منحنی Creating Curve Directions

  • نتیجه Conclusion

مفاهیم اصلی هودینی - جهت ها و بردارهای منحنی Houdini Core Concepts - Curve Directions and Vectors

  • ایجاد نرمال های جریان Creating Flow Normals

  • نتیجه Conclusion

ایجاد ریل گارد Creating the Gaurd Rails

  • معرفی Introduction

  • راه اندازی HDA Setting up the HDA

  • جبران مسیر ریلی Offsetting the Rail Path

  • ایجاد اجزای گارد ریل Creating the Guard Rail Components

  • ایجاد اجزای گارد ریل Creating the Guard Rail Components

  • ایجاد اجزای گارد ریل - قسمت 2 Creating the Guard Rail Components - Part 2

  • مشخصات ریل Rail Profile

  • کلاه های انتهایی End Caps

  • کلاه های انتهایی End Caps

  • هندسه کلاهک انتهایی End Cap Geometry

  • تکمیل Caps Completing the Caps

  • خطای بخش - رفع چرخش کلاه ها Section Errata - Caps Rotation Fix

  • خطای بخش - رفع چرخش کلاه ها Section Errata - Caps Rotation Fix

  • افزودن مواد Adding Materials

  • افزودن مواد Adding Materials

  • تست وحدت Unity Test

  • تست غیر واقعی Unreal Test

  • نتیجه Conclusion

ایجاد ریل گارد Creating the Gaurd Rails

  • معرفی Introduction

  • راه اندازی HDA Setting up the HDA

  • جبران مسیر ریلی Offsetting the Rail Path

  • ایجاد اجزای گارد ریل - قسمت 2 Creating the Guard Rail Components - Part 2

  • مشخصات ریل Rail Profile

  • هندسه کلاهک انتهایی End Cap Geometry

  • تکمیل Caps Completing the Caps

  • تست وحدت Unity Test

  • تست غیر واقعی Unreal Test

  • نتیجه Conclusion

ایجاد پشته تایر Creating the Tire Stack

  • معرفی Introduction

  • راه اندازی HDA Setting up the HDA

  • ایجاد هندسه تایر Creating the Tire Geometry

  • کپی و تبدیل Copy and Transform

  • کپی و تبدیل Copy and Transform

  • تصادفی سازی Randomization

  • تصادفی سازی Randomization

  • راه اندازی Master Control Setting up a Master Control

  • راه اندازی Master Control Setting up a Master Control

  • مش برخورد اولیه Basic Collision Mesh

  • تست وحدت Unity Test

  • تست غیر واقعی Unreal Test

  • نتیجه Conclusion

ایجاد پشته تایر Creating the Tire Stack

  • معرفی Introduction

  • ایجاد هندسه تایر Creating the Tire Geometry

  • مش برخورد اولیه Basic Collision Mesh

  • تست وحدت Unity Test

  • تست غیر واقعی Unreal Test

  • نتیجه Conclusion

راه اندازی Post Processing Setting up Post Processing

  • معرفی Introduction

  • راه اندازی Post Processing در Unity Setting up Post Processing in Unity

  • راه اندازی Post Processing در Unity Setting up Post Processing in Unity

  • راه اندازی Post Processing در Unreal Setting up Post Processing in Unreal

  • راه اندازی Post Processing در Unreal Setting up Post Processing in Unreal

  • نتیجه Conclusion

راه اندازی Post Processing Setting up Post Processing

  • معرفی Introduction

  • نتیجه Conclusion

ایجاد زمین با موتور هودینی Creating Terrain with Houdini Engine

  • معرفی Introduction

  • راه اندازی HDA Setting up the HDA

  • تنظیم اندازه زمین Setting the Terrain Size

  • تنظیم اندازه زمین Setting the Terrain Size

  • تست وحدت Unity Test

  • ارتقاء موتور هودینی Upgrading Houdini Engine

  • به روز رسانی پارامتر اندازه Updating the Size Parameter

  • مواد زمین Terrain Materials

  • مواد زمین Terrain Materials

  • ایجاد لایه های زمین - قسمت 1 Creating Terrain Layers - Part 1

  • ایجاد لایه های زمین - قسمت 1 Creating Terrain Layers - Part 1

  • ایجاد لایه های زمین - قسمت 2 Creating Terrain Layers - Part 2

  • ایجاد لایه های زمین - قسمت 3 Creating Terrain Layers - Part 3

  • ایجاد لایه های زمین - قسمت 3 Creating Terrain Layers - Part 3

  • ایجاد لایه های زمین - قسمت 4 Creating Terrain Layers - Part 4

  • ایجاد لایه های زمین - قسمت 4 Creating Terrain Layers - Part 4

  • ویژگی های لایه زمین - قسمت 1 Terrain Layer Attributes - Part 1

  • ویژگی های لایه زمین - قسمت 2 Terrain Layer Attributes - Part 2

  • ترفندها و پارامترهای زمین Terrain Tweaks & Parameters

  • متریال منظره غیر واقعی Unreal Landscape Material

  • متریال منظره غیر واقعی Unreal Landscape Material

  • نتیجه Conclusion

ایجاد زمین با موتور هودینی Creating Terrain with Houdini Engine

  • معرفی Introduction

  • راه اندازی HDA Setting up the HDA

  • تست وحدت Unity Test

  • ارتقاء موتور هودینی Upgrading Houdini Engine

  • به روز رسانی پارامتر اندازه Updating the Size Parameter

  • ایجاد لایه های زمین - قسمت 2 Creating Terrain Layers - Part 2

  • ویژگی های لایه زمین - قسمت 1 Terrain Layer Attributes - Part 1

  • ویژگی های لایه زمین - قسمت 2 Terrain Layer Attributes - Part 2

  • ترفندها و پارامترهای زمین Terrain Tweaks & Parameters

  • نتیجه Conclusion

طراحی زمین های ما با موتور هودینی Designing our Terrains with Houdini Engine

  • معرفی Introduction

  • وارد کردن هندسه مسیر Importing the Track Geometry

  • مسطح کردن زمین Flattening the Terrain

  • تست وحدت Unity Test

  • ایجاد اشکال کوهستانی - قسمت 1 Creating Mountain Shapes - Part 1

  • ایجاد اشکال کوهستانی - قسمت 2 Creating Mountain Shapes - Part 2

  • ایجاد اشکال کوهستانی - قسمت 3 Creating Mountain Shapes - Part 3

  • کار با تمبر Working with Stamps

  • کار با تمبر Working with Stamps

  • جلسه طراحی سطح Level Design Session

  • جلسه طراحی سطح Level Design Session

  • صادرات تمبر به Bgeo Exporting Stamps to Bgeo

  • چسبیدن زمین به تمبرهای کوهستانی Snapping Terrain to Mountain Stamps

  • تفاوت های Unreal Engine 4 Unreal Engine 4 Differences

  • نتیجه Conclusion

طراحی زمین های ما با موتور هودینی Designing our Terrains with Houdini Engine

  • معرفی Introduction

  • وارد کردن هندسه مسیر Importing the Track Geometry

  • مسطح کردن زمین Flattening the Terrain

  • تست وحدت Unity Test

  • ایجاد اشکال کوهستانی - قسمت 1 Creating Mountain Shapes - Part 1

  • ایجاد اشکال کوهستانی - قسمت 2 Creating Mountain Shapes - Part 2

  • ایجاد اشکال کوهستانی - قسمت 3 Creating Mountain Shapes - Part 3

  • صادرات تمبر به Bgeo Exporting Stamps to Bgeo

  • چسبیدن زمین به تمبرهای کوهستانی Snapping Terrain to Mountain Stamps

  • تفاوت های Unreal Engine 4 Unreal Engine 4 Differences

  • نتیجه Conclusion

مفهوم هسته هودینی - گرادیان های منحنی Houdini Core Concept - Curve Gradients

  • معرفی Introduction

  • ایجاد گرادیان Creating the Gradient

  • ایجاد گرادیان Creating the Gradient

  • با استفاده از مقدار گرادیان Using the Gradient Value

  • با استفاده از مقدار گرادیان Using the Gradient Value

  • نتیجه Conclusion

مفهوم هسته هودینی - گرادیان های منحنی Houdini Core Concept - Curve Gradients

  • معرفی Introduction

  • نتیجه Conclusion

ایجاد درخت با هودینی Creating Trees with Houdini

  • معرفی Introduction

  • ایجاد تنه Creating the Trunk

  • ایجاد برگها - قسمت 1 Creating the Leaves - Part 1

  • ایجاد برگها - قسمت 1 Creating the Leaves - Part 1

  • ایجاد برگ ها - قسمت 2 Creating the Leaves - Part 2

  • افزودن Ambient Occlusion Adding Ambient Occlusion

  • راه اندازی LOD با HEngine Setting up LOD's with HEngine

  • راه اندازی LOD با HEngine Setting up LOD's with HEngine

  • ایجاد HDA درختی Creating the Tree HDA

  • ایجاد HDA درختی Creating the Tree HDA

  • پخت HDA ما به یک دارایی بازی Baking our HDA to a Game Asset

  • پخت HDA ما به یک دارایی بازی Baking our HDA to a Game Asset

  • تنظیم اندازه های صفحه نمایش LOD ما Setting our LOD Screen Sizes

  • تست وحدت Unity Test

  • نتیجه Conclusion

ایجاد درخت با هودینی Creating Trees with Houdini

  • معرفی Introduction

  • ایجاد تنه Creating the Trunk

  • ایجاد برگ ها - قسمت 2 Creating the Leaves - Part 2

  • افزودن Ambient Occlusion Adding Ambient Occlusion

  • تنظیم اندازه های صفحه نمایش LOD ما Setting our LOD Screen Sizes

  • تست وحدت Unity Test

  • نتیجه Conclusion

پراکندگی درختان روی زمین ها Scattering Trees onto Terrains

  • معرفی Introduction

  • با استفاده از گره پراکنده میدان ارتفاع Using the Height Field Scatter Node

  • با استفاده از گره پراکنده میدان ارتفاع Using the Height Field Scatter Node

  • ویژگی های نمونه اولیه درخت - فقط وحدت Tree Prototype Attributes - Unity Only

  • ویژگی های نمونه درختی - فقط وحدت Tree Instance Attributes - Unity Only

  • ویژگی های نمونه درختی - فقط وحدت Tree Instance Attributes - Unity Only

  • پارامترهای HDA پراکندگی درخت Tree Scatter HDA Parameters

  • پارامترهای HDA پراکندگی درخت Tree Scatter HDA Parameters

  • شاخ و برگ غیر واقعی HDA Unreal Foliage HDA

  • نمونه‌سازی درخت غیرواقعی Unreal Tree Instancing

  • نمونه‌سازی درخت غیرواقعی Unreal Tree Instancing

  • تبدیل به بازیگر شاخ و برگ - فقط غیر واقعی Converting to Foliage Actor - Unreal Only

  • نتیجه Conclusion

پراکندگی درختان روی زمین ها Scattering Trees onto Terrains

  • معرفی Introduction

  • ویژگی های نمونه اولیه درخت - فقط وحدت Tree Prototype Attributes - Unity Only

  • شاخ و برگ غیر واقعی HDA Unreal Foliage HDA

  • تبدیل به بازیگر شاخ و برگ - فقط غیر واقعی Converting to Foliage Actor - Unreal Only

  • نتیجه Conclusion

ایجاد سنگ با هودینی Creating Rocks with Houdini

  • معرفی Introduction

  • ایجاد مجموعه ای از سنگ ها Creating a Set of Rocks

  • ایجاد Rock HDA Creating the Rock HDA

  • ایجاد Rock HDA Creating the Rock HDA

  • سنگ های پراکنده - غیر واقعی Scattering Rocks - Unreal

  • سنگ های پراکنده - وحدت Scattering Rocks - Unity

  • سنگ های پراکنده - وحدت Scattering Rocks - Unity

  • تست وحدت Unity Test

  • نتیجه Conclusion

ایجاد سنگ با هودینی Creating Rocks with Houdini

  • معرفی Introduction

  • ایجاد مجموعه ای از سنگ ها Creating a Set of Rocks

  • سنگ های پراکنده - غیر واقعی Scattering Rocks - Unreal

  • تست وحدت Unity Test

  • نتیجه Conclusion

ایجاد چمن با هودینی Creating Grass with Houdini

  • معرفی Introduction

  • ایجاد توده چمن Creating the Grass Clump

  • ایجاد توده چمن Creating the Grass Clump

  • رندر کردن توده چمن Rendering the Grass Clump

  • چمن با جزئیات پراکنده - فقط وحدت Scattering Detail Grass - Unity Only

  • چمن با جزئیات پراکنده - فقط وحدت Scattering Detail Grass - Unity Only

  • استفاده از لایه چمن - فقط غیر واقعی Using the Grass Layer - Unreal Only

  • استفاده از لایه چمن - فقط غیر واقعی Using the Grass Layer - Unreal Only

  • نتیجه Conclusion

ایجاد چمن با هودینی Creating Grass with Houdini

  • معرفی Introduction

  • رندر کردن توده چمن Rendering the Grass Clump

  • نتیجه Conclusion

ساختن یک ابزار جاساز شیء عمومی Building a Generic Object Placer Tool

  • معرفی Introduction

  • راه اندازی HDA Setting up the HDA

  • ایجاد نقاط قرار دادن Creating the Placement Points

  • تست وحدت Unity Test

  • تست وحدت Unity Test

  • تست غیر واقعی Unreal Test

  • نتیجه Conclusion

ساختن یک ابزار جاساز شیء عمومی Building a Generic Object Placer Tool

  • معرفی Introduction

  • راه اندازی HDA Setting up the HDA

  • ایجاد نقاط قرار دادن Creating the Placement Points

  • تست وحدت Unity Test

  • تست غیر واقعی Unreal Test

  • نتیجه Conclusion

ایجاد حصار محیطی Creating a Perimeter Fence

  • معرفی Introduction

  • راه اندازی HDA Setting up the HDA

  • ایجاد دیوار Creating the Wall

  • ایجاد پست ها Creating the Posts

  • ایجاد پست ها Creating the Posts

  • ایجاد هندسه حصار Creating the Fence Geometry

  • ایجاد هندسه نشانه Creating the Sign Geometry

  • ایجاد هندسه نشانه Creating the Sign Geometry

  • بسته بندی Sign UV's Packing the Sign UV's

  • بسته بندی Sign UV's Packing the Sign UV's

  • ایجاد مواد Creating the Materials

  • تست غیر واقعی Unreal Test

  • تست وحدت Unity Test

  • نتیجه Conclusion

ایجاد حصار محیطی Creating a Perimeter Fence

  • معرفی Introduction

  • راه اندازی HDA Setting up the HDA

  • ایجاد دیوار Creating the Wall

  • ایجاد هندسه حصار Creating the Fence Geometry

  • ایجاد مواد Creating the Materials

  • تست غیر واقعی Unreal Test

  • تست وحدت Unity Test

  • نتیجه Conclusion

ایجاد علائم رویه ای ایجاد شده Creating Procedurally generated Signs

  • معرفی Introduction

  • شروع سریع به COP Quick Start to COP's

  • شروع سریع به COP Quick Start to COP's

  • ایجاد نوارهای علامت Creating Sign Stripes

  • اضافه کردن متن Adding Text

  • اضافه کردن متن Adding Text

  • اضافه کردن نویز Adding Noise

  • اضافه کردن نویز Adding Noise

  • صادرات بافت Exporting Textures

  • صادرات بافت Exporting Textures

  • بسته بندی بافت Texture Packing

  • بسته بندی بافت Texture Packing

  • نتیجه Conclusion

ایجاد علائم رویه ای ایجاد شده Creating Procedurally generated Signs

  • معرفی Introduction

  • ایجاد نوارهای علامت Creating Sign Stripes

  • نتیجه Conclusion

مسیرهای رالی - ایجاد زمین Rally Tracks - Creating the Terrain

  • معرفی Introduction

  • راه اندازی HDA Setting up the HDA

  • راه اندازی HDA Setting up the HDA

  • پایان دادن به زمین Finishing up the Terrain

  • ایجاد ابزار Track Tool HDA Creating the Track Tool HDA

  • ایجاد یک شیدر آهنگ سفارشی Creating a Custom Track Shader

  • ایجاد یک شیدر آهنگ سفارشی Creating a Custom Track Shader

  • وارد کردن مسیر پروکسی Importing the Proxy Track

  • وارد کردن مسیر پروکسی Importing the Proxy Track

  • لایه های زمین - قسمت 1 Terrain Layers - Part 1

  • لایه های زمین - قسمت 2 Terrain Layers - Part 2

  • لایه های زمین - قسمت 2 Terrain Layers - Part 2

  • لایه های زمین - قسمت 3 Terrain Layers - Part 3

  • لایه های زمین - قسمت 3 Terrain Layers - Part 3

  • افزودن پارامترهای لایه زمین Adding Terrain Layer Parameters

  • افزودن پارامترهای لایه زمین Adding Terrain Layer Parameters

  • نتیجه Conclusion

مسیرهای رالی - ایجاد زمین Rally Tracks - Creating the Terrain

  • معرفی Introduction

  • راه اندازی HDA Setting up the HDA

  • پایان دادن به زمین Finishing up the Terrain

  • ایجاد ابزار Track Tool HDA Creating the Track Tool HDA

  • لایه های زمین - قسمت 1 Terrain Layers - Part 1

  • نتیجه Conclusion

مسیرهای رالی - تغییر شکل مسیر Rally Tracks - Track Deformation

  • معرفی Introduction

  • ایجاد طرح بندی آهنگ Creating a Track Layout

  • ایجاد طرح بندی آهنگ Creating a Track Layout

  • تسطیح مسیر تا زمین Leveling the Track to the Terrain

  • تسطیح مسیر تا زمین Leveling the Track to the Terrain

  • پیگیری تشخیص چرخش Track Turn Detection

  • پیگیری تشخیص چرخش Track Turn Detection

  • Falloff را روشن کنید Turn Falloff

  • Falloff را روشن کنید Turn Falloff

  • شانه ها را ردیابی کنید Track Shoulders

  • شانه ها را ردیابی کنید Track Shoulders

  • پیگیری بانکداری Track Banking

  • پیگیری بانکداری Track Banking

  • تغییر شکل زمین - قسمت 1 Terrain Deformation - Part 1

  • تغییر شکل زمین - قسمت 1 Terrain Deformation - Part 1

  • تغییر شکل زمین - قسمت 2 Terrain Deformation - Part 2

  • تغییر شکل زمین - قسمت 3 Terrain Deformation - Part 3

  • تغییر شکل زمین - قسمت 3 Terrain Deformation - Part 3

  • تست وحدت Unity Test

  • تست وحدت Unity Test

  • نتیجه Conclusion

مسیرهای رالی - تغییر شکل مسیر Rally Tracks - Track Deformation

  • معرفی Introduction

  • تغییر شکل زمین - قسمت 2 Terrain Deformation - Part 2

  • تست وحدت Unity Test

  • نتیجه Conclusion

نتیجه Conclusion

  • نتیجه Conclusion

  • نتیجه Conclusion

نتیجه Conclusion

  • نتیجه Conclusion

مسیرهای رویه ای - هودینی 18 - ایجاد منحنی کاربر Procedural Tracks - Houdini 18 - Building the User Curve

  • معرفی Introduction

  • پروژه هودینی را راه اندازی کنید Set up the Houdini Project

  • پروژه هودینی را راه اندازی کنید Set up the Houdini Project

  • منحنی کاربر اصلی Basic User Curve

  • منحنی کاربر اصلی Basic User Curve

  • پیدا کردن انحنا Finding Curvature

  • تشخیص بسته بودن منحنی کاربر Detecting if the User Curve is Closed

  • تشخیص بسته بودن منحنی کاربر Detecting if the User Curve is Closed

  • تکمیل منحنی کاربر Finishing up the User Curve

  • تکمیل منحنی کاربر Finishing up the User Curve

  • نتیجه Conclusion

مسیرهای رویه ای - هودینی 18 - ایجاد منحنی کاربر Procedural Tracks - Houdini 18 - Building the User Curve

  • معرفی Introduction

  • پیدا کردن انحنا Finding Curvature

  • نتیجه Conclusion

مسیرهای رویه ای - هودینی 18 - ساخت جاده Procedural Tracks - Houdini 18 - Building the Road

  • معرفی Introduction

  • ایجاد هندسه راه Creating the Road Geometry

  • ایجاد هندسه راه Creating the Road Geometry

  • بافت جاده با کیمیاگر مواد Texture the Road with Substance Alchemist

  • بافت جاده با کیمیاگر مواد Texture the Road with Substance Alchemist

  • ایجاد خطوط جاده Creating the Road Lines

  • ایجاد خطوط جاده Creating the Road Lines

  • رفع UV خطوط جاده Road Lines UV Fix

  • اضافه کردن علائم لغزش Adding Skid Marks

  • اضافه کردن چندین علامت لغزش Adding Multiple Skid Marks

  • بافت دار کردن علائم لغزش Texturing the Skid Marks

  • بافت دار کردن علائم لغزش Texturing the Skid Marks

  • اضافه کردن برگردان Adding Decals

  • اضافه کردن برگردان Adding Decals

  • نتیجه Conclusion

مسیرهای رویه ای - هودینی 18 - ساخت جاده Procedural Tracks - Houdini 18 - Building the Road

  • معرفی Introduction

  • رفع UV خطوط جاده Road Lines UV Fix

  • اضافه کردن علائم لغزش Adding Skid Marks

  • اضافه کردن چندین علامت لغزش Adding Multiple Skid Marks

  • نتیجه Conclusion

مسیرهای رویه ای - Houdini 18 - نرده ها، ضربه گیرها، شاخ و برگ، و پشته تایر Procedural Tracks - Houdini 18 - Fences, Bumpers, Foliage, and Tire Stacks

  • معرفی Introduction

  • معرفی Introduction

  • ایجاد تله های شن Creating the Gravel Traps

  • ایجاد هندسه حصار Creating the Fence Geometry

  • ایجاد ضربه گیرها Creating the Bumpers

  • ایجاد ضربه گیرها Creating the Bumpers

  • اضافه کردن علف ها Adding Grasses

  • اضافه کردن پشته تایر Adding Tire Stacks

  • اضافه کردن پشته تایر Adding Tire Stacks

  • نتیجه Conclusion

مسیرهای رویه ای - Houdini 18 - نرده ها، ضربه گیرها، شاخ و برگ، و پشته تایر Procedural Tracks - Houdini 18 - Fences, Bumpers, Foliage, and Tire Stacks

  • معرفی Introduction

  • ایجاد تله های شن Creating the Gravel Traps

  • ایجاد هندسه حصار Creating the Fence Geometry

  • اضافه کردن علف ها Adding Grasses

  • نتیجه Conclusion

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش مسیرهای مسابقه رویه ای - هودینی 17.5/18 و موتور هودینی
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 320,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) در صورت خرید اشتراک، این آموزش بدلیل حجم بالا معادل 2 دوره است و 2 دوره از اشتراک شما کم می شود. زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
24 hours
249
Udemy (یودمی) udemy-small
08 تیر 1399 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
3,304
4.7 از 5
دارد
دارد
دارد

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Indie - Pixel Indie - Pixel

هنرمند فنی/برنامه نویس/هنرمند سه بعدی

Indie - Pixel Indie - Pixel

هنرمند فنی/برنامه نویس/هنرمند سه بعدی

Udemy (یودمی)

یودمی یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان امکان دسترسی به دوره‌های متنوع و کاربردی را فراهم می‌کند. این پلتفرم امکان آموزش در زمینه‌های مختلف از فناوری اطلاعات و برنامه‌نویسی گرفته تا زبان‌های خارجی، مدیریت، و هنر را به کاربران ارائه می‌دهد. با استفاده از یودمی، کاربران می‌توانند به صورت انعطاف‌پذیر و بهینه، مهارت‌های جدیدی را یاد بگیرند و خود را برای بازار کار آماده کنند.

یکی از ویژگی‌های برجسته یودمی، کیفیت بالای دوره‌ها و حضور استادان مجرب و با تجربه در هر حوزه است. این امر به کاربران اعتماد می‌دهد که در حال دریافت آموزش از منابع قابل اعتماد و معتبر هستند و می‌توانند به بهترین شکل ممکن از آموزش‌ها بهره ببرند. به طور خلاصه، یودمی به عنوان یکی از معتبرترین و موثرترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین، به افراد امکان می‌دهد تا به راحتی و با کیفیت، مهارت‌های مورد نیاز خود را ارتقا دهند و به دنبال رشد و پیشرفت شغلی خود باشند.