آموزش مایا: مواد پیشرفته

Maya: Advanced Materials

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: استفاده از سایه بان های ساده مایا به روش های پیشرفته می تواند به شما کمک کند تا مواد واقع بینانه و جالب تری را برای مدل های سه بعدی خود ایجاد کنید. برای یادگیری نحوه ایجاد و کنترل مواد پیشرفته (از جمله مواد اشعه ذهنی) در مایا ، این دوره آموزشی مایا را تماشا کنید.

اندی بین شامل دو روش برای ایجاد مواد پیشرفته مایا است. او با مواد کوچکتر و آسان تری که می تواند با هم ترکیب شود شروع می کند. وی سپس نشان می دهد که چگونه این مواد مشابه را در یک روش همه در یک برای ارائه ترکیب کرده و جوانب مثبت و منفی هر دو روش را ارزیابی می کند. در فصل 3 ، مواد پراکندگی زیر سطح (SSS) در اشعه ذهنی نشان داده شده است ، که جعبه ابزار مواد شما را تقویت می کند و نحوه ترکیب نتایج در After Effects را نشان می دهد.
موضوعات شامل:
  • جمع آوری و ایجاد مطالب مرجع
  • استفاده از مواد ساده در مقابل یک شبکه پیچیده بزرگ سایه بان
  • تنظیم صحنه
  • ایجاد آلفا
  • ترکیب مواد منفرد
  • قرار دادن همه اینها در یک ماده
  • پراکندگی سطح زیرین با مواد پرتوی ذهنی
  • ارائه

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • آنچه باید قبل از تماشای این دوره بدانید What you should know before watching this course

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

1. مبانی مواد پیشرفته 1. Basics of Advanced Materials

  • تعریف مشکل: داستان را بگویید Defining the problem: Tell the story

  • جمع آوری ، یافتن و ایجاد مواد مرجع Collecting, finding, and creating reference material

  • جوانب مثبت و منفی از بین بردن مواد ساده در مقابل شبکه سایه بان بزرگ Pros and cons of breaking into simple materials vs. a large shader network

2. مواد اولیه ساخته شده بهتر 2. Basic Materials Made Better

  • مشکل را تعریف کنید: توپ خیره کننده کثیف Define the problem: Dirty gazing ball

  • تنظیم صحنه: اطمینان از پرتوی ذهنی گزینه ای است Setting up the scene: Making sure mental ray is an option

  • مواد Chrome Chrome material

  • تار کروم مواد Blurry chrome material

  • مواد گرد و غبار Dust material

  • ایجاد مواد آلفا Creating the alpha materials

  • ترکیب مواد جداگانه Compositing the individual materials

  • همه را با هم در یک ماده قرار دهید Putting it all together in one material

  • چالش: مطالب خود را اضافه کنید Challenge: Add your own material

  • راه حل: مواد مورد نظر خود را اضافه کنید Solution: Add your own material

3. مواد پرتوی روانی پیشرفته 3. Advanced mental ray Materials

  • مشکل را تعریف کنید: انگور Define the problem: Grapes

  • لایه رندر مواد مات را تنظیم کنید Setting up the matte material render layer

  • لایه رندر مواد مات را تنظیم کنید Setting up the matte material render layer

  • رنگ پراکنده Diffuse color

  • لایه رندر مواد مات را تنظیم کنید Setting up the matte material render layer

  • لایه پراکندگی زیرسطحی: Subdermal Subsurface scattering layer: Subdermal

  • پراکندگی زیرسطحی: پراکندگی پشت Subsurface scattering: Back scatter

  • خاصیت Specularity

  • مواد را کنار هم قرار دهید Putting the material back together

  • تفسیر Rendering

  • رندر ادامه داشت Rendering continued

  • چالش: ظاهر یشم را ایجاد کنید Challenge: Create the look of jade

  • راه حل: ظاهر یشم را ایجاد کنید Solution: Create the look of jade

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش مایا: مواد پیشرفته
جزییات دوره
2h 25m
30
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
42,949
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Andy Beane
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Andy Beane Andy Beane

اندی بیین یک هنرمند انیمیشن است که از سال 2002 به تدریس مشغول حرفه ای است. اندی در حال حاضر سرپرستی انیمیشن اصلی در دانشگاه ایالتی بال است. تجربه تولید او شامل یک خلبان نمایش تلویزیونی کودکان با استودیوی Xzault ، موسیقی فیلم "Coming Undone" Korn و Barnyard از Paramount Pictures است. او كتاب كتاب ضروري انيميشن 3 و برنامه هاي درسي را براي آكادمي انيميشن Autodesk 2010 نوشت ، و همچنين عضو هيئت مديره MG Collective ، يك گروه اجتماعي گرافيك حركت و انيميشن مستقر در هند است. او در زمینه ارائه محصولات تجسمی برای Zounds مشغول به کار بوده است و تولید کننده پیش نویس کتاب های الکترونیکی کودکان هر Walrus Can Fly است. وی دارای مدرک BFA در هنر از دانشگاه ایالتی Morehead در کنتاکی و MFA در انیمیشن رایانه ای از آکادمی دانشگاه هنر در سان فرانسیسکو است.