در این کلاس به نحوه متحرک سازی یک چرخه بیکار در بازی خواهیم پرداخت. این دوره زمینه های زیر را پوشش می دهد:
وظیفه شما این است که یک چرخه بیکار در بازی را با هر ریگی که دوست دارید تکمیل کنید. اگر می خواهید از دکل مورد استفاده من استفاده کنید، می توانید از اینجا دانلود کنید.
این دوره از استاندارد صنعتی Maya استفاده می کند، اما هر بسته انیمیشن سه بعدی خوب است زیرا اصول یکسان است.
انیماتور ارشد + یوتیوبر
سلام، نام من Opi است.
من یک انیماتور ارشد حرفه ای هستم که در صنعت بازی های ویدیویی کار می کنم.
من بیش از 15 سال تجربه در صنعت بازی های ویدیویی و انیمیشن دارم و این دوره ها را ایجاد کرده ام تا آموخته هایم را بازگردانم و امیدوارم الهام بخش نسل بعدی انیماتورها باشم.
شرکت هایی که برای آنها کار کرده ام:
- تئوری نینجا (بریتانیا)
- EA (بریتانیا)
- استودیوی High Moon (سن دیگو، کالیفرنیا)
- Trion Worlds (سن دیگو، کالیفرنیا)
- سونی Computer Entertainment Europe (بریتانیا)- برادران وارنر (Tt Games) (بریتانیا)
- Genjoy (A Scopely Studio) (اسپانیا/Culvar City، کالیفرنیا)
مربیان من:
- Jason Schiefer - Weta Digital/PDI Dreamworks
- Steve Gagnon-Cady -Weta Digital
- Don Crum - Pixar Animation Studios
- Carl Brunker - BlueSky
- Kevin Koch - Dreamworks/بازی های چریکی
دوره Opimation اهمیت تسلط بر اصول اولیه ایجاد در انیمیشنهای بازی مانند راه رفتن، دویدن و بیکاری را پوشش میدهد.
من در تمام مراحل سفر شما برای تبدیل شدن به بهترین انیماتوری که می توانید باشید، با شما خواهم بود.
به من بپیوندید که در آنجا به نقل قول ها و نکاتی در مورد بهره وری بر اساس کتاب ها و تجربیاتی که از من الهام گرفته اند، می پردازید.
من همچنین هر مقاله و ویدیوی مفیدی را که در وب جهانی پیدا می کنم مستقیماً در صندوق ورودی شما به اشتراک می گذارم!
بنابراین منتظر چه چیزی هستید، بیایید در دوره شیرجه بزنیم!
نمایش نظرات