سلام به همه، در این آموزش به ایجاد یک متریال چوب نقاشی شده در Substance Painter خواهیم پرداخت. ما از ویژگی های مختلف Substance Painter برای ایجاد این متریال هوشمند استفاده خواهیم کرد. شما می توانید از این مواد در هر پروژه یا مدل خود استفاده کنید. ما با اضافه کردن یک لایه پایه چوب شروع می کنیم و سپس بر روی آن افزودن لایه های مختلف برای واقعی تر کردن مواد کار می کنیم. یک لایه رنگ اضافه می کنیم و مقداری خراش و آسیب به آن اضافه می کنیم تا حس بهتری به مواد بدهد. مواد را با افزودن چند لایه گرد و غبار و تنوع زبری به پایان می رسانیم. در نهایت ما یاد خواهیم گرفت که از همه اینها یک متریال هوشمند ایجاد کنیم و سپس سعی می کنیم این متریال را به مدل دیگری اضافه کنیم و سعی کنیم ظاهر آن را سفارشی کنیم.
یک متریال چوبی رنگ شده برای پروژه این کلاس ایجاد کنید:
هنرمند سه بعدی
سلام به همه، نام من آنیکت راوات است و من یک هنرمند سه بعدی هستم که دوست دارد خلق واقعی کند. و لوازم و دارایی های سه بعدی با کیفیت بالا. برنامه های اصلی سه بعدی که من در آنها کار می کنم Blender، Substance Painter، Zbrush و Unreal Engine هستند. من در مدل سازی سه بعدی و تکسچر مهارت دارم.
از اینکه به نمایه من سر زدید متشکرم، امیدوارم دوره های آموزشی من بتوانند به شما کمک کنند چیزهای جدید یاد بگیرید.
نمایش نظرات