آموزش گردش کار مدلسازی چند ضلعی و فرعی در XSI

Polygon and Sub-D Modeling Workflows in XSI

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: به راحتی اصول مدل سازی Polygon و Sub-D را در XSI بیاموزید. پایه XSI 3 و بالاتر (5.1 مورد نیاز برای فایل های پروژه). شامل بیش از 3 ساعت آموزش مبتنی بر پروژه و تکنیک های صرفه جویی در زمان است. ایده آل برای هنرمندان مبتدی و متوسط. نکات برجسته محبوب عبارتند از: آماده سازی روتوسکوپی. ابزار چند ضلعی را اضافه کنید. هندسه متقارن؛ تمیز کردن هندسه; اکسترود چهره ها؛ بخش فرعی محلی شده؛ نقاط جوش; ادغام چندین سطح؛ روش های تقسیم بندی; تقسیم حلقه لبه. اجزای در حال فروپاشی؛ مدل سازی با توجه به عضله سازی; استخراج چند ضلعی; مدل سازی متناسب; تغییر شکل دهنده ها مروری بر ابزارهای مدلسازی نرم افزار مورد نیاز: XSI 3 Foundation و بالاتر (5.1 مورد نیاز برای فایل های پروژه).

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

گردش کار مدلسازی چند ضلعی و فرعی در XSI Polygon and Sub-D Modeling Workflows in XSI

  • کاوش تنظیمات ابزار سفارشی در XSI Exploring Custom Tool Settings in XSI

  • آماده سازی تصاویر روتوسکوپی در فتوشاپ Preparing Rotoscope Images in Photoshop

  • استفاده از پریمیتیوها برای ایجاد بدنه اصلی کرگدن Using Primitives to Create Main Body of the Rhino

  • افزودن حلقه های لبه برای جزئیات ضروری بدنه Adding Edge Loops for Necessary Body Detail

  • پالایش ناحیه جلویی شانه بدن Refining the Front Shoulder Area of the Body

  • ساخت و اتصال پای جلو Building and Connecting the Front Leg

  • اصلاح شکل پای جلویی Refining the Shape of the Front Leg

  • زبر کردن به شکل ساق پا Roughing in the Shape of the Back Leg

  • اتصال ساق پشتی به بدنه اصلی Connecting the Back Leg to the Main Body

  • اصلاح شکل ساق پشتی Refining the Shape of the Back Leg

  • مدل سازی پای کرگدن Modeling the Rhino's Foot

  • ایجاد شکل اصلی سر Creating the Basic Head Shape

  • مدل سازی دهان کرگدن Modeling the Rhino's Mouth

  • ساختن حفره چشم کرگدن Building the Rhino's Eye Socket

  • ساختن سایر نواحی سر Constructing the Other Areas of the Head

  • اصلاح هندسه سر کرگدن Refining Geometry of the Rhino's Head

  • ساختن سوراخ های بینی روی صورت Building the Nostrils on the Face

  • ایجاد شاخ کرگدن Creating the Rhino's Horns

  • جزئیات و اصلاح دهان کرگدن Detailing and Refining the Rhino's Mouth

  • جزئیات و اصلاح ساختار چشم Detailing and Refining the Eye Structure

  • مدل سازی گوش کرگدن Modeling the Rhino's Ears

  • تقسیم بندی مش پایه Subdividing the Base Mesh

  • ساختن ناخن های پای کرگدن Building the Rhino's Toenails

  • استخراج و استفاده مجدد از هندسه Extracting and Repurposing Geometry

  • استفاده از دفورمرهای XSI برای ایجاد چین و چروک Using XSI's Deformers to Create Wrinkles

  • استفاده از ابزار مدلسازی متناسب در XSI Using the Proportional Modeling Tool in XSI

  • تمیز کردن و نهایی کردن صحنه شما Cleaning up and Finalizing Your Scene

نمایش نظرات

آموزش گردش کار مدلسازی چند ضلعی و فرعی در XSI
جزییات دوره
3h 23m
28
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Kyle Green
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Kyle Green Kyle Green

کایل یکی از اولین نویسندگان Digital-Tutor ها بود که اکنون یک شرکت Pluralsight است. و بیش از 10 سال عضوی از تیم بوده است. کایل کار خود را در زمینه آموزش گرافیک رایانه ای به عنوان مربی کالج آغاز کرد و از سال 2002 به عنوان مربی ارائه خدمات برنامه نویسی Digital-Tutor و مدیر برنامه درسی کار کرد. کایل در بسیاری از پروژه های معروف شرکت کرده و به تیم Digital-Tutor کمک کرده است تا در طول تاریخ شرکت جوایز کسب کند . کایل افتخار داشته است که هنر خود را در سالن علوم نیویورک برای پروژه الکسا ، یک اندروید زن ایجاد شده در مایا ، به نمایش بگذارد. با کمک تخصص رندر کایل ، دیگر هرگز بازتاب را با انکسار در مقابل همسران اشتباه نمی گیرید.