آموزش ممیزی داخلی در QMS تجهیزات پزشکی - ISO 13485:2016

Internal audit on Medical Device QMS - ISO 13485:2016

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: انجام موفقیت آمیز ممیزی داخلی بر اساس الزامات ISO 13485:2016 برای توسعه تجهیزات پزشکی و QMS انجام یک حسابرسی داخلی کامل بر اساس الزامات ISO 13485:2016 مفاهیم و اصول کلی حسابرسی ایجاد و آماده سازی برای ممیزی انجام ممیزی (نحوه انجام ممیزی) یک ممیزی ساختگی بر اساس چک لیست تهیه شده؟) گزارش نتایج ممیزی فعالیت های پس از ممیزی و برنامه ریزی CAPA پیش نیازها: داشتن استاندارد ISO 13485:2016 اختیاری است اما توصیه می شود شرکت در دوره "سیستم مدیریت کیفیت تجهیزات پزشکی - ISO 13485:2016" ما اختیاری است، اما برای مبتدیان توصیه می شود که با چک لیست حسابرسی گردآوری شده (در منبع این دوره) آشنا هستند

ممیزی داخلی در تجهیزات پزشکی QMS - ISO 13485:2016 دوره دیگری است که توسط استندارد آکادمی ایجاد شده است تا به شما کمک کند مهارت‌ها را کسب کنید و یاد بگیرید چگونه برای استاندارد ISO 13485:2016 حسابرس داخلی باشید.

در این دوره، اصول کلی حسابرسی را پوشش خواهیم داد و تمام بندهای این استاندارد را بررسی خواهیم کرد تا تصویری جامع از نحوه انجام و انجام ممیزی ارائه دهیم. این به عنوان بخشی از یک ممیزی ساختگی جامع انجام خواهد شد که طبق چک لیست ممیزی که برای ارزیابی کامل هر خط در استاندارد ایجاد کرده ایم انجام می شود.

استاندارد ISO 13485:2016 الزامات سیستم مدیریت کیفیت و توسعه تجهیزات پزشکی (QMS) را مشخص می‌کند. این یک استاندارد ضروری برای شرکت های توسعه تجهیزات پزشکی است. این استاندارد علاوه بر اینکه یک الزام قانونی رایج است، در صورت رعایت کردن، یک چارچوب مدیریت کیفیت ارائه می‌کند که از محصولات و فرآیندهای با کیفیت پشتیبانی می‌کند.

شما ممکن است درک خوبی از استاندارد ISO 13485:2016 داشته باشید. با این حال، انجام حسابرسی طبق استاندارد با دقت مورد انتظار موضوع متفاوتی است.

یادگیری این اصول و دانستن مدارک و سوابق مورد نیاز در صورتی مفید خواهد بود که در موقعیتی قرار بگیرید که مستلزم آمادگی برای ممیزی های خارجی باشد، همانطور که اصول مشابه اعمال می شود.

این دوره به موارد زیر تقسیم شده است:

  • مفاهیم و اصول کلی حسابرسی

  • تاسیس و آماده سازی برای حسابرسی

  • انجام ممیزی (چگونه یک ممیزی ساختگی بر اساس چک لیست تهیه شده انجام دهیم؟)

  • گزارش نتایج حسابرسی

  • فعالیت های پس از حسابرسی و برنامه ریزی CAPA

برای هدف این دوره، ما همچنین چک لیستی را تهیه کرده ایم که حسابرسی ساختگی خود را بر اساس آن قرار دهیم. این چک لیست توسط تیم ما در Stendard مطابق با ISO 13485:2016 گردآوری شده است. چک لیست کامل موجود است و متوجه خواهید شد که ما آن را با الزامات مطابق FDA 21 CFR قسمت 820 ایالات متحده نیز همگام سازی کردیم. می توانید Audit Checklist.pdf را در بخش 3.2 دانلود کنید. و آن را برای استفاده سازمان خود تطبیق دهید.


سفر شما به انجام موفقیت‌آمیز ممیزی داخلی بر اساس الزامات ISO 13485:2016 برای توسعه دستگاه‌های پزشکی و QMS تنها چند کلیک فاصله دارد. ما از آکادمی استندارد استقبال می کنیم، کیفیت را در مرکز تجارت شما قرار می دهیم و آن را آسان تر می کنیم!


سرفصل ها و درس ها

مفاهیم و اصول کلی حسابرسی General concepts and principles of auditing

  • 1.1: مقدمه ای بر دوره حسابرس داخلی 1.1: Introduction to the internal auditor course

  • 1.2: درک اصطلاحات 1.2: Understanding Terminology

  • 1.3: چگونه حسابرس خوبی باشیم؟ 1.3: How to be a good auditor?

ایجاد و آماده سازی برای حسابرسی Establishing and preparing for the audit

  • 2.1: مقدمه ای بر مدیریت حسابرسی 2.1: Introduction to managing the audit

  • 2.2: ایجاد و آماده سازی برای حسابرسی 2.2: Establishing and preparing for the audit

انجام ممیزی (چگونه یک حسابرسی ساختگی بر اساس چک لیست تدوین شده انجام دهیم؟) Performing the audit (How to conduct a mock audit based on compiled checklist?)

  • 3.1: انجام حسابرسی 3.1: Performing the audit

  • مطالعه موردی: چگونه یک عدم انطباق را ثبت کنیم؟ Case Study: How to record a non-conformance?

  • چگونه هنگام انجام ممیزی، عدم انطباق را به درستی ثبت کنیم؟ How to correctly record a non-conformance when conducting an audit?

  • 3.2: چگونه می توان یک ممیزی ساختگی بر اساس چک لیست تهیه شده (بند 1 تا 4) انجام داد؟ 3.2: How to conduct a mock audit based on compiled checklist (Clause 1 to 4)?

  • 3.3: چگونه می توان یک ممیزی ساختگی بر اساس چک لیست تهیه شده (بند 5 تا 6) انجام داد؟ 3.3: How to conduct a mock audit based on compiled checklist (Clause 5 to 6)?

  • 3.4: چگونه می توان یک ممیزی ساختگی بر اساس چک لیست تهیه شده (بند 7) انجام داد؟ 3.4: How to conduct a mock audit based on compiled checklist (Clause 7)?

  • 3.5: چگونه می توان یک ممیزی ساختگی بر اساس چک لیست تهیه شده (بند 8) انجام داد؟ 3.5: How to conduct a mock audit based on compiled checklist (Clause 8)?

گزارش نتایج حسابرسی Reporting the audit results

  • 4.1: گزارش نتایج حسابرسی 4.1: Reporting the audit results

فعالیت های پس از حسابرسی و برنامه ریزی CAPA Post-audit activities and CAPA planning

  • 5.1: پیگیری فعالیت های پس از حسابرسی 5.1: Following up on post-audit activities

  • 5.2: مطالعه موردی برای تعیین اصلاح، اقدام اصلاحی و اقدام پیشگیرانه 5.2: Case study to determine Correction, Corrective Action and Preventive Action

  • 5.3: پذیرش اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه 5.3: Acceptance of corrective and preventive action

  • 5.4: نتیجه گیری 5.4: Conclusion

  • سخنرانی پاداش Bonus Lecture

نمایش نظرات

Udemy (یودمی)

یودمی یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان امکان دسترسی به دوره‌های متنوع و کاربردی را فراهم می‌کند. این پلتفرم امکان آموزش در زمینه‌های مختلف از فناوری اطلاعات و برنامه‌نویسی گرفته تا زبان‌های خارجی، مدیریت، و هنر را به کاربران ارائه می‌دهد. با استفاده از یودمی، کاربران می‌توانند به صورت انعطاف‌پذیر و بهینه، مهارت‌های جدیدی را یاد بگیرند و خود را برای بازار کار آماده کنند.

یکی از ویژگی‌های برجسته یودمی، کیفیت بالای دوره‌ها و حضور استادان مجرب و با تجربه در هر حوزه است. این امر به کاربران اعتماد می‌دهد که در حال دریافت آموزش از منابع قابل اعتماد و معتبر هستند و می‌توانند به بهترین شکل ممکن از آموزش‌ها بهره ببرند. به طور خلاصه، یودمی به عنوان یکی از معتبرترین و موثرترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین، به افراد امکان می‌دهد تا به راحتی و با کیفیت، مهارت‌های مورد نیاز خود را ارتقا دهند و به دنبال رشد و پیشرفت شغلی خود باشند.

آموزش ممیزی داخلی در QMS تجهیزات پزشکی - ISO 13485:2016
جزییات دوره
1.5 hours
17
Udemy (یودمی) Udemy (یودمی)
(آخرین آپدیت)
954
4.4 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Stendard Academy Stendard Academy

آکادمی استندارد