آموزش هنر برنده شدن در پیشنهادها

The Art Of Winning Proposals

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره: تسلط بر فرآیند تدارکات RFP، شناسایی فرصت‌های اعطایی و کسب پیشنهادات بیشتر نحوه ایجاد پیشنهادهای برنده. یک RFP معمولی باید شامل چه مواردی باشد و چگونه می توان از آن سرمایه گذاری کرد. فرآیند تدارکات چگونه کار می کند. تفاوت بین RFP، RFQ و RFI. نحوه شناسایی فرصت های کمک هزینه چگونه با پاسخ های RFP خود توجه فوری را جلب کنید. چگونه فرآیند پروپوزال را پالایش و مؤثر کنیم. چگونه خود را از رقبا متمایز کنید چگونه می توان معامله گران را شناسایی کرد و از آنها سرمایه گذاری کرد. درباره گواهینامه APMP پیش نیازها: بدون نیاز خاص.

آیا شما یک حرفه ای هستید که در فرآیند RFP شرکت دارید؟ آیا شما یک متخصص مشتاق خرید هستید؟ آیا شما یک مدیر فروش یا شاید فردی هستید که سفری را برای ایجاد یک برند آغاز کرده اید؟ این دوره همه چیز را برای شما دارد!

فرصت ها در اطراف ما هستند. کسب‌وکارهای موفق می‌دانند که چگونه این فرصت‌ها را تشخیص دهند، به این نکته توجه کنند که چگونه نقاط قوت آنها می‌تواند برای شرکای وابسته یا شرکای آینده‌شان مفید باشد، و آن‌ها را به گونه‌ای ارتباط برقرار کنند که فروش داشته باشد.

فرایند RFP به استانداردی برای نحوه تهیه قراردادها توسط مشاغل تبدیل شده است. کار وجود دارد، اما برای به دست آوردن کاری که سازمان یا نمایندگان شما قادر به ارائه آن هستند، یک پیشنهاد برنده لازم است.

این دوره به طور عمیق در مورد فرآیند تدارکات و نحوه نوشتن پیشنهادات برنده توضیح می دهد. شما دوره را با اعتماد به نفس برای برنده شدن در RFP بعدی خود از طریق مطالعات موردی پاسخ های موفق RFP، بینش در مورد مشکلات و تکنیک های اثبات شده برای تکامل فرآیند پیشنهاد خود ترک خواهید کرد. شروع مفیدی با تمرین هایی برای ایجاد برنامه های عملی برای نوشتن پیشنهادات برنده خواهید داشت.

در این دوره، که شامل ده سخنرانی مهم و آموزنده است، هر چیزی که ممکن است برای ایجاد یک پیشنهاد برنده نیاز داشته باشید را پوشش خواهیم داد. در اینجا، ما به شما در مورد خطرات، شکستن معامله، و راه های برجسته شدن به عنوان یک حرفه ای در این زمینه به شما آموزش می دهیم. ما عمیقاً به تفاوت‌های بین RFP، RFQ و RFI و همچنین نحوه شناسایی فرصت‌های کمک مالی که برای شما مفید هستند، خواهیم پرداخت.

بنابراین، اگر آماده هستید که در هنر تدارکات تسلط داشته باشید و از فرصت‌هایی که برایتان پیش می‌آید بهترین استفاده را ببرید، همین حالا ثبت‌نام کنید!


سرفصل ها و درس ها

معرفی Introduction

  • معرفی Introduction

  • فرآیند تدارکات - قسمت 1 The Procurement Process - Part 1

  • فرآیند تدارکات - قسمت 2 The Procurement Process - Part 2

  • سند RFP The RFP Document

  • چه چیزی یک پیشنهاد برنده را ایجاد می کند - قسمت 1 What Makes A Winning Proposal - Part 1

  • چه چیزی یک پیشنهاد برنده را ایجاد می کند - قسمت 2 What Makes A Winning Proposal - Part 2

  • چگونه خود را متمایز کنید How To Differentiate Yourself

  • معامله شکنان Deal-Breakers

  • گواهینامه APMP APMP Certification

  • نتیجه Conclusion

معرفی Introduction

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش هنر برنده شدن در پیشنهادها
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
44 mins
10
Udemy (یودمی) udemy-small
21 دی 1401 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
3,108
5 از 5
دارد
دارد
دارد

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Expert Academy Expert Academy

زنده. عشق. فرا گرفتن

سلام، من متخصص هستم.

Lahcen Bouya Lahcen Bouya

Lahcen از سال 2014 یک خالق و بازاریاب دوره آنلاین است. در این مدت ، او به متخصصان برتر و شرکت های پیشرو در زمینه آموزش آنلاین کمک می کند تا دوره های آنلاین را ایجاد ، بهینه و ترویج کنند. در میان بسیاری از سیستم عامل ها ، لاهسن با Udemy با تجربه ترین است. او برای اولین بار از سال 2014 شروع به کمک به مربیان udemy کرد ، اما پس از آن ، شروع به ایجاد و ترویج دوره های مختلف در سیستم عامل های دیگر مانند Thinkific ، Teachable & Allison کرد. سرفصل های دوره های وی (و مشتریانش) عبارتند از: توسعه شخصی ، بازاریابی ، تجارت ، آموزش معلمان ، توسعه وب و موبایل ، علوم داده ، امور مالی و سرمایه گذاری و طراحی وب.

Udemy (یودمی)

یودمی یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان امکان دسترسی به دوره‌های متنوع و کاربردی را فراهم می‌کند. این پلتفرم امکان آموزش در زمینه‌های مختلف از فناوری اطلاعات و برنامه‌نویسی گرفته تا زبان‌های خارجی، مدیریت، و هنر را به کاربران ارائه می‌دهد. با استفاده از یودمی، کاربران می‌توانند به صورت انعطاف‌پذیر و بهینه، مهارت‌های جدیدی را یاد بگیرند و خود را برای بازار کار آماده کنند.

یکی از ویژگی‌های برجسته یودمی، کیفیت بالای دوره‌ها و حضور استادان مجرب و با تجربه در هر حوزه است. این امر به کاربران اعتماد می‌دهد که در حال دریافت آموزش از منابع قابل اعتماد و معتبر هستند و می‌توانند به بهترین شکل ممکن از آموزش‌ها بهره ببرند. به طور خلاصه، یودمی به عنوان یکی از معتبرترین و موثرترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین، به افراد امکان می‌دهد تا به راحتی و با کیفیت، مهارت‌های مورد نیاز خود را ارتقا دهند و به دنبال رشد و پیشرفت شغلی خود باشند.