آموزش Cinema 4D: 4 متریال و چراغ

Cinema 4D Essential Training: 4 Materials Texturing and Lights

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: CINEMA 4D Essentials با Rob Garrott مقدمه ای فارغ التحصیل از این برنامه پیچیده مدل سازی ، رندر و انیمیشن سه بعدی است ، که تقسیم می شود به اقساطی که ظرف 2 ساعت تکمیل می شود. این دوره نشان می دهد که چگونه می توان به اشیا 3D سه بعدی رنگ ، شفافیت و زندگی با استفاده از مواد ، بافت ها و نورها وام داد. نویسنده Rob Garrott نحوه ایجاد انواع بافت های سطح ، از صاف و انعکاسی گرفته تا ناهموار و مسطح و نحوه افزودن عمق و سایه چشمگیر به صحنه های خود را با انواع مختلف نور در CINEMA 4D توضیح می دهد. در فصل آخر بحث در مورد بافت به صورت سه بعدی با ماژول BodyPaint ، که می تواند به پنهان کردن درزهای UV نیز کمک کند.
موضوعات شامل:
  • درک کانالهای مطالب
  • استفاده از مواد از طریق فرافکنی
  • محدود کردن مواد با برچسب های انتخاب
  • نوع بافت
  • استفاده از Falloff برای محدود کردن تأثیرات چراغها
  • کار با نور مرئی یا حجمی
  • نقاشی روی اشیا and و بافت ها با برس در BodyPaint
  • پنهان کردن درزها با نقاشی طرح ریزی

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

1. ایجاد رنگ و بافت با مواد 1. Creating Color and Texture with Materials

  • درک کانالهای مادی Understanding material channels

  • استفاده از مواد با روش های طرح ریزی Applying materials with projection methods

  • ایجاد سطوح بازتابی یا براق Creating reflective or shiny surfaces

  • ایجاد سطوح زبر یا برآمدگی Creating rough or bumpy surfaces

  • ایجاد سطوح شفاف Creating transparent surfaces

  • اعمال حساب نهایی با کانالهای آلفا Applying decals with alpha channels

  • محدود کردن مواد با برچسب های انتخاب Limiting materials with selection tags

  • نوع بافت با چند ماده Texturing type with multiple materials

2. اشیاء و صحنه های روشنایی 2. Lighting Objects and Scenes

  • کار با چراغ ها در دنیای سه بعدی Working with lights in the 3D world

  • درک انواع نور Understanding light types

  • استفاده از Falloff برای محدود کردن اثرات نور Using Falloff to limit the effects of light

  • ایجاد و تنظیم سایه ها Creating and adjusting shadows

  • کار با نور مرئی یا حجمی Working with visible or volumetric light

  • ایجاد یک تنظیم اولیه سه نقطه ای از نور Creating a basic three-point light setup

3. بافت با BodyPaint 3. Texturing with BodyPaint

  • BodyPaint چیست؟ What is BodyPaint?

  • شروع با جادوگر تنظیم Paint Starting with the Paint Setup Wizard

  • کار با لایه های مواد Working with material layers

  • نقاشی بر روی اشیاء و بافت ها با برس Painting on objects and textures with brushes

  • مخفی کردن درزها با نقاشی طرح ریزی Hiding seams with projection painting

نتیجه Conclusion

  • کاوش در مورد آینده Exploring what comes next

نمایش نظرات

آموزش Cinema 4D: 4 متریال و چراغ
جزییات دوره
2h 24m
22
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
77,699
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Rob Garrott
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Rob Garrott Rob Garrott

Rob Garrott یک هنرمند ، مربی و مدیر محتوا در LinkedIn Learning یک گرافیست ویدئو و حرکت است. راب پیش از این به عنوان مدیر هنری ، انیماتور و سردبیر آژانسهای تبلیغاتی و شبکه های تلویزیونی مشغول به کار بود و سالها تجربه دست در کار در صنایع چاپ و پخش داشت. وی با استفاده از CINEMA 4D ، After Effects و Final Cut Pro بر روی خلاقیت ، طراحی ، ویرایش و انیمیشن متمرکز شد. وی پروژه های پخش را برای بسیاری از مارک های برتر طراحی و تولید کرده است ، همه چیز را از تبلیغات راهنمای تلویزیون دریافت می کند تا بسته های گرافیکی شبکه هوایی ، تبلیغات ، نمایش تلویزیونی و نوارهای فروش. علاوه بر این ، راب مدرس دانشکده هنر طراحی مرکز در پاسادنا ، کالیفرنیا ، جایی که به تدریس گرافیک حرکت سه بعدی ، آهنگسازی و طراحی حرکت می پرداخت.