آموزش Crafting A Culture: Research (Worldbuilding 101)

Crafting A Culture: Research (Worldbuilding 101)

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

اگر یک نویسنده مشتاق، طراح بازی های ویدیویی آماتور یا حتی یک استاد خلاق سیاه چال Dungeons Dragons هستید، احتمالاً مجبور شده اید دنیایی تخیلی داشته باشید. اگرچه ممکن است یک استاد سیاه‌چال مجبور نباشد دنیای خود را تا حد امکان فراگیر کند، می‌دانم که می‌خواهم - و یک نویسنده یا طراح بازی اگر می‌خواهد خوانندگان/بازیکنان از محصولشان لذت ببرند، باید دنیایی همه‌جانبه داشته باشند. این همان چیزی است که این کلاس برای آن وجود دارد.

Worldbuilding   اصطلاحی است که اغلب برای توصیف فرآیند ایجاد یک دنیای خیالی استفاده می‌شود و زمان و تلاش زیادی می‌طلبد. به همین دلیل است که من آن را به مجموعه ای از کلاس ها تقسیم می کنم که هر کدام به سمت یک جنبه خاص طراحی شده اند. اگرچه این کلاس و کلاس‌های بعدی جهان‌سازی، بیشتر برای نویسندگان طراحی می‌شوند، اما این اصول می‌توانند در هر موقعیت دیگری که به یک دنیای تخیلی واقع‌گرایانه نیاز است نیز اعمال شود (و بله، من از اصطلاح «واقع‌گرا» به‌عنوان جادو استفاده می‌کنم. اغلب در فانتزی داده شده است). برخی از منابعی که من استفاده کرده‌ام و قصد معرفی آنها را دارم، در واقع در ابتدا برای طراحان بازی‌های ویدیویی طراحی شده‌اند.

این مجموعه کلاس عمدتاً در مورد ایجاد فرهنگ است، از این رو عنوان، و این کلاس به طور خاص در مورد تحقیق است - کجا باید جستجو کرد، چه چیزی را جستجو کرد، و با چیزهایی که پیدا کردید چه کاری انجام دهید. صادقانه بگویم، این به خودی خود یک فرآیند پیچیده است، اما من تمام تلاش خود را می کنم تا آن را تا حد امکان ساده و ساده کنم.

از آنجایی که این کلاس حول محور تحقیق است، پروژه تماماً در مورد جمع آوری اطلاعات خواهد بود. هر درس به دانش آموزان یک هسته اضافی برای اضافه کردن به پروژه خود می دهد، به طوری که در پایان آنها تحقیقات زیادی برای ادامه ساختن جهان خود خواهند داشت. قطعه نهایی خلاصه ای از تحقیقات آنها خواهد بود - به یک مقاله دبیرستانی فکر کنید، اما معمولی تر و کمتر استرس زا.

1.

درس: گردآوری و سازماندهی تحقیقات خود

کرنل پروژه: تصویری از سیستم سندنگار یا نوت بوک گوگل سازماندهی شده خود را ارسال کنید.

2.

درس: انتخاب فرهنگ های پایه

Project Kernel: به ما اطلاع دهید که فرهنگ های پایه شما چیست.

3.

درس: یافتن اطلاعات و منابع - چند نکته کلی

Project Kernel: بنویسید که چه کلاس‌های اعشاری دیویی را می‌خواهید مشاهده کنید، و به وب‌سایت‌های خوبی که موفق به یافتن آن شده‌اید پیوند دهید.

4 - 10.

درس ها: آب و هوا، کشاورزی، گیاهان و حیوانات. زیرساخت، هنر و معماری؛ اقتصاد، صنعت و منابع؛ جامعه، آموزش، دین; سرگرمی؛ جنگ و حکومت؛ فناوری، علم و جادو

Project Kernel: خلاصه مختصری از آنچه در رابطه با این موضوعات و هر منبعی که به شما کمک کرده است، ارائه دهید.


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • گردآوری و سازماندهی تحقیقات شما Compiling and Organizing Your Research

  • سرگرمی Entertainment

  • یافتن اطلاعات و منابع Finding Information and Resources

  • فناوری، علم و جادو Technology, Science, and Magic

  • زیرساخت، هنر و معماری Infrastructure, Art, and Architecture

  • جنگ و حکومت Warfare and Government

  • جامعه، آموزش و مذهب Society, Education, and Religion

  • انتخاب فرهنگ های پایه Picking Base Cultures

  • آب و هوا، کشاورزی، گیاهان و حیوانات Climate, Agriculture, Plants, and Animals

  • اقتصاد، صنعت و منابع Economy, Industry, and Resources

  • مقدمه Introduction

  • افکار نهایی Final Thoughts

نمایش نظرات

Skillshare (اسکیل شیر)

اسکیل‌شر یک پلتفرم آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان امکان یادگیری مهارت‌های جدید را فراهم می‌کند. این پلتفرم با ارائه دوره‌های متنوع در زمینه‌هایی از جمله هنر و طراحی، فناوری، کسب و کار، و زندگی موفق، به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا به صورت آنلاین به یادگیری بپردازند.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد سکیل‌شر، ارائه دوره‌های تدریس شده توسط صاحبان مهارت‌ها و افراد موفق در زمینه‌های مختلف است. این امر باعث می‌شود که کاربران از تجربیات و دانش عملی افرادی که در حوزه‌های مورد نظرشان موفق عمل کرده‌اند، بهره‌مند شوند و بهترین اطلاعات را برای بهبود مهارت‌های خود دریافت کنند. به این ترتیب، سکیل‌شر نه تنها یک پلتفرم آموزشی است، بلکه یک جامعه آموزشی است که افراد را به اشتراک گذاری دانش و تجربیات تشویق می‌کند و به آنها کمک می‌کند تا در مسیر پیشرفت و موفقیت خود ادامه دهند.

آموزش Crafting A Culture: Research (Worldbuilding 101)
جزییات دوره
26m
12
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
413
4 از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Katherine Sikes Katherine Sikes

نویسنده مشتاق - متعصب جهان سازی