آموزش تکنیک های توسعه AR 02: نور و فیزیک

AR Development Techniques 02: Lighting and Physics

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: این دوره ، دومین دوره از چهار بخش ، به شما در مورد نور و فیزیک در توسعه برنامه AR در Unity آموزش می دهد. ابتدا مربی پارت آناند توضیح می دهد که چگونه یک صحنه AR ساده تنظیم کنید و چگونه هواپیماهای منحصر به فرد را در محیط شناسایی کنید. او به شما می آموزد که چگونه یک شی مجازی را در هواپیما قرار دهید. در مرحله بعدی ، Parth نحوه نوشتن کد برای مخفی کردن تجسم هواپیما و نحوه تنظیم مجدد صحنه واقعیت افزوده را به شما نشان می دهد. وی از گزینه های مختلف رعد و برق موجود در Unity استفاده می کند ، و شامل پروژکتور نور ، نحوه افزودن بازتاب و نحوه اندازه گیری خصوصیات نور محیط است. Parth به شما نشان می دهد که چگونه سایه های مبتنی بر نور و سایه های لکه ایجاد کنید. او در مورد فضای جهان ، فضای صفحه نمایش و نحوه ایجاد UI سه بعدی به شما می آموزد. Parth برای مقیاس گذاری ، چرخش و جابجایی اشیا objects مجازی از حرکات روی صفحه استفاده می کند. وی نحوه افزودن برخوردهای فیزیک با استفاده از برخوردگرها و Rigidbody را بیان می کند. در پایان ، او شما را در مورد چگونگی ایجاد یک برنامه بولینگ AR راهنمایی می کند که در آن کاربر می تواند یک توپ را راه اندازی کند و به پین های بولینگ ضربه بزند.

توجه: قسمت چهارم این مجموعه در ژانویه 2021 منتشر می شود.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • نور و فیزیک در AR Lighting and physics in AR

  • آنچه شما باید بدانید What you should know

1. ردیابی هواپیما 1. Plane Detection

  • بررسی اجمالی هواپیما Plane detection overview

  • ARSession و ARSessionOrigin ARSession and ARSessionOrigin

  • ابرهای نقطه ای و تشخیص هواپیما Point clouds and plane detection

  • استقرار برنامه در دستگاه های شما Deploying the app on your devices

  • برای قرار دادن در هواپیما روی صفحه ضربه بزنید: قسمت 1 Tap on screen to place on plane: Part 1

  • برای قرار دادن در هواپیما روی صفحه ضربه بزنید: قسمت 2 Tap on screen to place on plane: Part 2

  • برای قرار دادن در هواپیما روی صفحه ضربه بزنید: قسمت 3 Tap on screen to place on plane: Part 3

  • مخفی کردن تجسم کننده های هواپیما Hiding plane visualizers

  • FocusSquare برای قرار دادن در هواپیما FocusSquare to place on plane

  • بازنشانی و بارگیری مجدد ARSession Resetting and reloading the ARSession

2. صاعقه 2. Lightning

  • صحنه AR را تنظیم کنید Set up the AR scene

  • انواع مختلف صاعقه Different types of lightning

  • پروژکتور نور Light projector

  • پروب های بازتاب برای بازتاب ها Reflection probes for reflections

  • کاوشگرهای محیطی Environmental probes

  • برآورد نور محیط: قسمت 1 Ambient light estimation: Part 1

  • برآورد نور محیط: قسمت 2 Ambient light estimation: Part 2

3. سایه ها 3. Shadows

  • انواع سایه ها Types of shadows

  • سایه ها با استفاده از نور جهت دار ایجاد می شوند Shadows created using directional light

  • سایه ها را با استفاده از پروژکتور سایه لکه کنید Blob shadows using shadow projector

4. رابط کاربری سه بعدی برای AR 4. 3D UI for AR

  • بررسی اجمالی Overview

  • بررسی اجمالی Overview

  • رابط کاربری 2 بعدی در مقابل رابط کاربری سه بعدی 2D UI vs. 3D UI

  • ایجاد یک رابط کاربری سه بعدی: قسمت 1 Creating a 3D UI: Part 1

  • ایجاد یک UI سه بعدی: قسمت 2 Creating a 3D UI: Part 2

5. تبدیل اشیا 3D سه بعدی 5. Transforming 3D Objects

  • نمای کلی حرکات Gestures overview

  • حرکات را مقیاس بندی کرده و بچرخانید Scale and rotate gestures

  • حرکات را حرکت دهید Move gestures

6. فیزیک AR 6. AR Physics

  • مروری بر فیزیک AR AR physics overview

  • برخورد کننده ها و بدن صلب Colliders and rigidbody

  • بولینگ AR: قسمت 2 AR bowling: Part 2

نمایش نظرات

آموزش تکنیک های توسعه AR 02: نور و فیزیک
جزییات دوره
2h 2m
33
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
173
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Parth Anand
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Parth Anand Parth Anand

توسعه دهنده واقعیت افزوده