آموزش راهنمای کامل مایا 2024

Complete Guide to Maya 2024

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: اصول کل خط لوله مایا را بیاموزید. دنبال کردن هر تمرین در این دوره آسان است. اصول اولیه کل خط لوله مایا از مدل‌سازی تا رندر نورپردازی پایه‌های مدل‌سازی، شخصیت‌ها و محیط زیست یاد می‌گیرند که چگونه به درستی بافت، نور، متحرک سازی، ریگ و رندر کردن همه این عناصر را بیاموزند. پیش نیازها: این دوره برای دانشجویان سطح مبتدی طراحی شده است، بنابراین شما نیازی به دانش قبلی ندارید زیرا ما از صفر پوشش خواهیم داد.

آیا می خواهید هنر سه بعدی را یاد بگیرید اما نمی دانید از کجا شروع کنید. اگر اینطور است، من از شما به راهنمای کامل مایا 2024 خوش آمدید.

اسم من ابراهیم است، 12 سال تجربه در این صنعت دارم و قرار است در طول این دوره مربی شما باشم.

ما مراحل کامل تولید را طی خواهیم کرد تا شما نیز بتوانید محتوای سه بعدی شگفت انگیز ایجاد کنید. این دوره مکانی عالی برای شروع حرفه سه بعدی شماست. ما در حال بررسی تمام بخش های مختلف خط لوله تولید هستیم. ما بیش از 30 تمرین ساده برای دنبال کردن را انجام خواهیم داد تا بتوانید تمام ابزارها و جریان های کاری را که در صنعت سه بعدی استفاده می کنیم کاملاً درک کنید.

در این دوره به موارد زیر خواهیم پرداخت:

مدلینگ

UVs

تکسچرینگ

تقلب

انیمیشن

FX

در حال ارائه

  • ما با کاوش رابط Maya و درک اصول اولیه اجزاء، اشیاء و ابزارهای مدل‌سازی اولیه شروع می‌کنیم.

  • سپس به مدل‌سازی وسایل، شخصیت‌ها و محیط عمیق‌تر خواهیم پرداخت.

  • سپس ما یاد خواهیم گرفت که چگونه به درستی بافت، نور، متحرک سازی، ریگ و رندر کردن همه این عناصر را انجام دهیم.

  • تعداد هر تمرین در این دوره آسان است و ما تمام ابزارها و مراحل لازم برای دستیابی به یک نتیجه عالی را به شما نشان خواهیم داد

این دوره برای دانش‌آموزان سطح مبتدی طراحی شده است، بنابراین شما نیازی به دانش قبلی ندارید زیرا ما از صفر پوشش خواهیم داد. همه فیلم ها در زمان واقعی هستند و همه فایل ها گنجانده شده است. تنها چیزی که به آن نیاز دارید دسترسی به Maya 2024 و نقاش مواد برای ایجاد بافت است.

پس منتظر چه چیزی هستید، به من بپیوندید و یک هنرمند سه بعدی بزرگ شوید.



سرفصل ها و درس ها

معرفی Introduction

  • معرفی Introduction

  • به مایا خوش آمدید Welcome to Maya

  • رابط Interface

  • بدوی ها Primitives

  • اجزاء Components

  • هواپیماهای تصویری Image Planes

  • خط لوله تولید Production Pipeline

  • نورها و رندرها Lights and Renders

مدل سازی Modelling

  • مبانی مدلسازی چندگانه Poly Modelling Basics

  • آینه و اجزاء Mirror and Components

  • پیچیدگی از سادگی Complexity out of Simplicity

  • مدلسازی منحنی Curve Modelling

  • منحنی ها و پلی Curves and Polys

  • توپولوژی Topology

  • بولین ها Booleans

  • ویژه تکراری Duplicate Special

  • کینگ مدلینگ King Modelling

  • مبانی محیطی Environment Basics

  • مدل سازی درب Door Modelling

  • مکانیزم درب Door Mechanism

  • چارچوب در Door Frame

مدل سازی شخصیت Character Modelling

  • نمای کلی شخصیت Character Overview

  • مدلینگ تنه Torso Modelling

  • مش و دهان را جارو کنید Sweep Mesh and Mouth

  • مدل سازی پا Leg Modelling

  • مدل سازی دست Hand Modelling

  • رندر هیولا Monster Render

UV ها و بافت ها UVs and Textures

  • نمای کلی بافت Texturing Overview

  • تکنیک Uv Mapping Uv Mapping Technique

  • چکش Uvs Hammer Uvs

  • Monster Uvs Monster Uvs

  • درب UDIM Uvs Door UDIM Uvs

  • درک Shaders Understanding Shaders

  • نقاش مواد Substance Painter

  • مولد مواد Substance Generators

  • اتصالات بافت Texture Connections

  • بافت چکش Hammer Textures

  • Hammer Textures Pt2 Hammer Textures Pt2

  • بافت هیولا Monster Textures

  • مواد هیولا Monster Materials

  • Udim Texturing Udim Texturing

مبانی تقلب Rigging Basics

  • گروه ها و تبدیل ها Groups and Transforms

  • مفاصل Joints

  • محدودیت ها و کنترل کننده ها Constraints and Controllers

  • خوشه های پوستی Skin Clusters

  • دسته آی کی IK Handle

اصول انیمیشن Animation Principles

  • اصول انیمیشن Principles of Animation

  • اسکواش و کشش Squash and Stretch

  • Playblast Playblast

  • استفاده از Rigs Using Rigs

  • پوزهای کلیدی Key Poses

  • زمان سنجی Timing

  • انیمیشن های بی نهایت Infinite Animations

  • کاراکتر ریگ Character Rig

  • پوزهای کلیدی انیمیشن شخصیت Character Animation Key Poses

  • زمان بندی انیمیشن شخصیت Character Animation Timing

  • دنباله رندر Render Sequence

پویایی شناسی Dynamics

  • سیستم های دینامیک Dynamics Systems

  • MASH MASH

  • انیمیشن MASH MASH Animation

  • سیستم ثانویه MASH MASH Secondary System

  • رنگ مش MASH Color

  • MASH Dynamics MASH Dynamics

  • بیفراست Bifrost

  • آتش بیفراست Bifrost Fire

  • پارچه بیفراست Bifrost Cloth

Xgen Xgen

  • مبانی Xgen Xgen Basics

  • Xgen Clumps Xgen Clumps

  • منحنی های Xgen Xgen Curves

  • Xgen تعاملی Interactive Xgen

تفسیر Rendering

  • آرنولد لایتز Arnold Lights

  • نور مش Mesh Light

  • سایه بان ها و مواد Shaders and Substance

  • شیشه Glass

  • دوربین های آرنولد Arnold Cameras

  • نقشه های جابجایی Displacement Maps

  • مه محیطی Environment Fog

  • نتیجه Conclusion

نمایش نظرات

آموزش راهنمای کامل مایا 2024
جزییات دوره
17 hours
78
Udemy (یودمی) Udemy (یودمی)
(آخرین آپدیت)
523
4.7 از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Nexttut Education PvtLtd Nexttut Education PvtLtd

متخصص در آموزش CG