لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش راهنمای کامل مایا 2024
Complete Guide to Maya 2024
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
اصول کل خط لوله مایا را بیاموزید. دنبال کردن هر تمرین در این دوره آسان است. اصول اولیه کل خط لوله مایا از مدلسازی تا رندر نورپردازی پایههای مدلسازی، شخصیتها و محیط زیست یاد میگیرند که چگونه به درستی بافت، نور، متحرک سازی، ریگ و رندر کردن همه این عناصر را بیاموزند. پیش نیازها: این دوره برای دانشجویان سطح مبتدی طراحی شده است، بنابراین شما نیازی به دانش قبلی ندارید زیرا ما از صفر پوشش خواهیم داد.
آیا می خواهید هنر سه بعدی را یاد بگیرید اما نمی دانید از کجا شروع کنید. اگر اینطور است، من از شما به راهنمای کامل مایا 2024 خوش آمدید.
اسم من ابراهیم است، 12 سال تجربه در این صنعت دارم و قرار است در طول این دوره مربی شما باشم.
ما مراحل کامل تولید را طی خواهیم کرد تا شما نیز بتوانید محتوای سه بعدی شگفت انگیز ایجاد کنید. این دوره مکانی عالی برای شروع حرفه سه بعدی شماست. ما در حال بررسی تمام بخش های مختلف خط لوله تولید هستیم. ما بیش از 30 تمرین ساده برای دنبال کردن را انجام خواهیم داد تا بتوانید تمام ابزارها و جریان های کاری را که در صنعت سه بعدی استفاده می کنیم کاملاً درک کنید.
در این دوره به موارد زیر خواهیم پرداخت:
مدلینگ
UVs
تکسچرینگ
تقلب
انیمیشن
FX
در حال ارائه
ما با کاوش رابط Maya و درک اصول اولیه اجزاء، اشیاء و ابزارهای مدلسازی اولیه شروع میکنیم.
سپس به مدلسازی وسایل، شخصیتها و محیط عمیقتر خواهیم پرداخت.
سپس ما یاد خواهیم گرفت که چگونه به درستی بافت، نور، متحرک سازی، ریگ و رندر کردن همه این عناصر را انجام دهیم.
تعداد هر تمرین در این دوره آسان است و ما تمام ابزارها و مراحل لازم برای دستیابی به یک نتیجه عالی را به شما نشان خواهیم داد
این دوره برای دانشآموزان سطح مبتدی طراحی شده است، بنابراین شما نیازی به دانش قبلی ندارید زیرا ما از صفر پوشش خواهیم داد. همه فیلم ها در زمان واقعی هستند و همه فایل ها گنجانده شده است. تنها چیزی که به آن نیاز دارید دسترسی به Maya 2024 و نقاش مواد برای ایجاد بافت است.
پس منتظر چه چیزی هستید، به من بپیوندید و یک هنرمند سه بعدی بزرگ شوید.
سرفصل ها و درس ها
معرفی
Introduction
معرفی
Introduction
به مایا خوش آمدید
Welcome to Maya
رابط
Interface
بدوی ها
Primitives
اجزاء
Components
هواپیماهای تصویری
Image Planes
خط لوله تولید
Production Pipeline
نورها و رندرها
Lights and Renders
مدل سازی
Modelling
مبانی مدلسازی چندگانه
Poly Modelling Basics
آینه و اجزاء
Mirror and Components
پیچیدگی از سادگی
Complexity out of Simplicity
مدلسازی منحنی
Curve Modelling
منحنی ها و پلی
Curves and Polys
توپولوژی
Topology
بولین ها
Booleans
ویژه تکراری
Duplicate Special
کینگ مدلینگ
King Modelling
مبانی محیطی
Environment Basics
مدل سازی درب
Door Modelling
مکانیزم درب
Door Mechanism
چارچوب در
Door Frame
مدل سازی شخصیت
Character Modelling
نمای کلی شخصیت
Character Overview
مدلینگ تنه
Torso Modelling
مش و دهان را جارو کنید
Sweep Mesh and Mouth
مدل سازی پا
Leg Modelling
مدل سازی دست
Hand Modelling
رندر هیولا
Monster Render
UV ها و بافت ها
UVs and Textures
نمای کلی بافت
Texturing Overview
تکنیک Uv Mapping
Uv Mapping Technique
چکش Uvs
Hammer Uvs
Monster Uvs
Monster Uvs
درب UDIM Uvs
Door UDIM Uvs
درک Shaders
Understanding Shaders
نقاش مواد
Substance Painter
مولد مواد
Substance Generators
اتصالات بافت
Texture Connections
بافت چکش
Hammer Textures
Hammer Textures Pt2
Hammer Textures Pt2
بافت هیولا
Monster Textures
مواد هیولا
Monster Materials
Udim Texturing
Udim Texturing
مبانی تقلب
Rigging Basics
گروه ها و تبدیل ها
Groups and Transforms
مفاصل
Joints
محدودیت ها و کنترل کننده ها
Constraints and Controllers
خوشه های پوستی
Skin Clusters
دسته آی کی
IK Handle
اصول انیمیشن
Animation Principles
اصول انیمیشن
Principles of Animation
اسکواش و کشش
Squash and Stretch
Playblast
Playblast
استفاده از Rigs
Using Rigs
پوزهای کلیدی
Key Poses
زمان سنجی
Timing
انیمیشن های بی نهایت
Infinite Animations
کاراکتر ریگ
Character Rig
پوزهای کلیدی انیمیشن شخصیت
Character Animation Key Poses
زمان بندی انیمیشن شخصیت
Character Animation Timing
نمایش نظرات