آموزش سوربت عملی: بهبود یاقوت خود با ایمنی نوع

Practical Sorbet: Improving Your Ruby with Type-safety

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: از محبوب‌ترین جستجوگر نوع Ruby برای کدنویسی با اطمینان استفاده کنید درک اینکه چگونه Sorbet می‌تواند پایگاه‌های کد Ruby شما را به‌صورت ایستا تایپ کند. استفاده از ابزارهای کاربردی Sorbet در زمان اجرا برای اضافه کردن امضا و ایجاد کد آگاه از نوع مشاهده کنید چگونه Sorbet می‌تواند به تدریج به یک پایگاه کد اضافه شود درک کنید چگونه Tapioca ابزارهای توسعه مفیدی را ارائه می‌کند. کمک در پذیرش Sorbet پیش نیازها: دو سال توسعه نرم افزار حرفه ای توصیه می شود. آشنایی با Ruby و یک سیستم نوع (مانند TypeScript، C# یا Java) هر دو توصیه می شود.

بررسی‌کننده نوع Sorbet از Stripe در سال‌های اخیر به دلیل ماهیت تدریجی آن و تعداد اشکالاتی که می‌تواند از بین ببرد، در بین سازمان‌های توسعه Ruby محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. تضمین نوع به طور سنتی در زبان روبی غیرممکن به نظر می رسید، اما Sorbet یک راه حل عالی ارائه کرده است. اگرچه شروع کردن برای برخی تیم ها می تواند دشوار باشد. در این دوره، ما همه چیزهایی را که برای معرفی Sorbet به پروژه‌های جدید یا موجود نیاز دارید، یاد می‌گیریم، بهترین روش نوشتن امضای تایپ و استفاده از سایر ویژگی‌های Sorbet را می‌شناسیم و می‌بینیم که چگونه گردش کار توسعه خود را با یک مرحله چک کردن تایپ بهبود ببخشید.

در کمتر از 30 دقیقه خواهید دید که چگونه می توان با Sorbet در هر پایگاه کد روبی شروع کرد. سپس، ما جنبه‌های مختلف Sorbet را به طور عمیق بررسی خواهیم کرد و اینکه چگونه همه آنها با هم کار می‌کنند تا امنیت نوع کد شما را فراهم کنند. در پایان این دوره، شما ابزارهایی برای به روز رسانی گردش کار توسعه خود با چک کردن تایپ خواهید داشت و یاد می گیرید که چگونه به استفاده از Sorbet در هر ترکیب تیمی یا استراتژی سازمان کد نزدیک شوید. Sorbet برای مخازن کوچک و بزرگ به یک اندازه عالی عمل می کند.

مشاوره‌های کوچک روبی و سازمان‌های بزرگ روبی مانند Stripe و Shopify همه کدهای کشتی را با اطمینان با Sorbet ارسال می‌کنند. کشف کنید که تیم شما چقدر آسان است که همین کار را انجام دهد!


سرفصل ها و درس ها

خوش آمد گویی و بررسی اجمالی دوره Welcome and Course Overview

  • معرفی Introduction

  • سیستم نوع تدریجی چیست؟ What is a Gradual Type System?

سوربت، به سرعت Sorbet, Quickly

  • معرفی Sorbet به یک پروژه موجود Introducing Sorbet to an Existing Project

  • RBI برای Gems و Metaprogramming RBIs for Gems and Metaprogramming

  • معرفی Sorbet Runtime Introducing Sorbet Runtime

سوربت، به آرامی Sorbet, Slowly

  • پیدا کردن Sigil تایپ شده شما Finding your Typed Sigil

  • ویژگی امضای Sorbet Sorbet's Signature Feature

  • T::Enum و T::Struct در جزئیات T::Enum and T::Struct in Detail

  • اظهارات و دریچه فرار را با جزئیات تایپ کنید Type Assertions and Escape Hatches in Detail

  • سوربت در تست Sorbet in Testing

  • کمک! سوربت شاکی است، و من نمی دانم چه کنم! Help! Sorbet is complaining, and I don’t know what to do!

  • Sorbet در گردش کار توسعه شما Sorbet in your Development Workflow

بسته بندی Wrapping Up

  • پذیرش سوربت Adopting Sorbet

  • نتیجه Conclusion

نمایش نظرات

Udemy (یودمی)

یودمی یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان امکان دسترسی به دوره‌های متنوع و کاربردی را فراهم می‌کند. این پلتفرم امکان آموزش در زمینه‌های مختلف از فناوری اطلاعات و برنامه‌نویسی گرفته تا زبان‌های خارجی، مدیریت، و هنر را به کاربران ارائه می‌دهد. با استفاده از یودمی، کاربران می‌توانند به صورت انعطاف‌پذیر و بهینه، مهارت‌های جدیدی را یاد بگیرند و خود را برای بازار کار آماده کنند.

یکی از ویژگی‌های برجسته یودمی، کیفیت بالای دوره‌ها و حضور استادان مجرب و با تجربه در هر حوزه است. این امر به کاربران اعتماد می‌دهد که در حال دریافت آموزش از منابع قابل اعتماد و معتبر هستند و می‌توانند به بهترین شکل ممکن از آموزش‌ها بهره ببرند. به طور خلاصه، یودمی به عنوان یکی از معتبرترین و موثرترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین، به افراد امکان می‌دهد تا به راحتی و با کیفیت، مهارت‌های مورد نیاز خود را ارتقا دهند و به دنبال رشد و پیشرفت شغلی خود باشند.

آموزش سوربت عملی: بهبود یاقوت خود با ایمنی نوع
جزییات دوره
3 hours
14
Udemy (یودمی) Udemy (یودمی)
(آخرین آپدیت)
23
4.8 از 5
دارد
دارد
دارد
Max VelDink
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Max VelDink Max VelDink

مربی روبی | مهندس نرم افزار کارکنان @ Justworks