آموزش پوسترهای نمایشی: از مفهوم تا خلقت

Illustrative Gig Posters: From Concept to Creation

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره:

این کلاس دانش‌آموزان را از ایده‌های طوفان فکری، طراحی ایده‌ها با دست و/یا دیجیتال، تبدیل آن مفاهیم به تصویر دیجیتال، و در نهایت به اصلاح طرح‌بندی یک پوستر کنسرت که سبک شخصی شما را به عنوان یک طراح نشان می‌دهد و ترویج می‌کند، می‌برد. باندها ما از ابزارهای مختلفی برای جالب کردن چیزها و همچنین ترکیب کردن تکرار رنگ و بافت استفاده خواهیم کرد. اگر به نمایش‌های زنده علاقه‌مند هستید و به پر کردن شکاف بین طراحی و موسیقی علاقه دارید، این کلاس برای شما مناسب است. دانش‌آموزانی که دانش اولیه تایپوگرافی، تئوری رنگ‌ها و تصویرسازی دارند، از این کلاس بیشترین بهره را خواهند برد.

تکرار و رنگ: پوسترهای پویا گیگ ساخته شده از طرح های ساده.

یک طرح پوستر موثر برای گروه موسیقی محلی یا رویداد محلی مورد علاقه خود ایجاد کنید.

درباره کنسرت خود تحقیق کنید. سبک و صدای گروه چیست؟ چگونه می خواهید سبک آنها را در سبک خود بگنجانید؟ ما روش‌ها و تمرین‌هایی را که برای به دست آوردن ایده‌ها روی کاغذ استفاده می‌کنم، مرور خواهیم کرد. چند طرح ایده و نمونه هایی از رویکرد سبک خود را نشان دهید.

هنگامی که مفاهیم و موضوع خود را ترسیم کردیم، طرح های خود را می گیریم و از ابزارهایی در Adobe illustrator برای ایجاد هنر برداری ساده استفاده می کنیم. دیدن انتقال از دست به صفحه کامپیوتر همیشه جالب است. قبل و بعد کلاس را نشان دهید.

ما به رنگ، الگو، تکرار و تایپوگرافی همانطور که در سبک ما اعمال می شود فکر می کنیم. برخی از ابزارهایی که در این آموزش به آنها خواهیم پرداخت عبارتند از: pathfinder، envelope distort و clipping masks. ما همچنین در مورد یک چیدمان جالب یا تمیز فکر خواهیم کرد تا محتوا را هماهنگ با طرح ارائه دهیم. در نهایت، می‌خواهیم مطمئن شویم که مروج ما فایل‌های مورد نیاز برای تبلیغ نمایش را دارد.

به کلاس نشان دهید که چه چیزی به ذهنتان خطور کرده است و چگونه رنگ و تکرار را با استفاده از ابزارهایی که یاد گرفته‌ایم ترکیب کرده‌اید.


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • افزودن ابعاد با الگو و تکرار Adding Dimension with Pattern and Repetition

  • طوفان فکری، مفهوم سازی و طراحی Brainstorming, Concepting and Sketching

  • تبدیل طرح های خود به هنر وکتور Making your Sketches into Vector Art

  • یک کنسرت محلی پیدا کنید و شروع کنید Find a Local Gig and Get Started

  • اضافه کردن محتوا و چیدمان همه چیز Adding the Content and Laying It All Out

  • افکار نهایی Final Thoughts

  • بیایید آن را پاک کنیم و مقداری رنگ اضافه کنیم Lets Clean it Up and Add Some Color

  • چگونه چند کنسرت دریافت کنیم How to Get Some Gigs

  • لمس نهایی و صادرات فایل های شما Final Touches and Exporting Your Files

  • ایجاد پوسترهای گیگ گویا Creating Illustrative Gig Posters

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش پوسترهای نمایشی: از مفهوم تا خلقت
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
58m
10
Skillshare (اسکیل شیر) skillshare-small
21 اردیبهشت 1395 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
3,769
4 از 5
ندارد
دارد
دارد
Jessica Smith

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Jessica Smith Jessica Smith

تصویرگر و عاشق سگ از بریتانیا


من جسیکا هستم، یک تصویرگر مستقل از بریتانیا که در حال حاضر در باث مستقر هستم. من توسط آژانس Bright نمایندگی می‌کنم و روی تعداد زیادی از قطعات رنگ‌آمیزی برگی و همچنین به صورت دیجیتالی با فرزندان کار می‌کنم، بیایید و یاد بگیرید که چگونه تصاویر سرگرم‌کننده روشن خود را می‌سازم.

Skillshare (اسکیل شیر)

اسکیل‌شر یک پلتفرم آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان امکان یادگیری مهارت‌های جدید را فراهم می‌کند. این پلتفرم با ارائه دوره‌های متنوع در زمینه‌هایی از جمله هنر و طراحی، فناوری، کسب و کار، و زندگی موفق، به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا به صورت آنلاین به یادگیری بپردازند.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد سکیل‌شر، ارائه دوره‌های تدریس شده توسط صاحبان مهارت‌ها و افراد موفق در زمینه‌های مختلف است. این امر باعث می‌شود که کاربران از تجربیات و دانش عملی افرادی که در حوزه‌های مورد نظرشان موفق عمل کرده‌اند، بهره‌مند شوند و بهترین اطلاعات را برای بهبود مهارت‌های خود دریافت کنند. به این ترتیب، سکیل‌شر نه تنها یک پلتفرم آموزشی است، بلکه یک جامعه آموزشی است که افراد را به اشتراک گذاری دانش و تجربیات تشویق می‌کند و به آنها کمک می‌کند تا در مسیر پیشرفت و موفقیت خود ادامه دهند.