آموزش مقدمه ای بر مو و خز در هودینی 15

Introduction to Hair and Fur in Houdini 15

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این دوره ، ما مجموعه ابزار و خز Houdini 15 را بررسی خواهیم کرد. ما ابزار قفسه مو را مورد بررسی قرار خواهیم داد ، زمان لازم را برای درک نحوه کار این ابزار و نحوه استفاده از آنها برای تولید بلوک های اولیه ساخت مو و خز بررسی خواهیم کرد. در این دوره ، ما مجموعه ابزار و خز Houdini 15 را بررسی خواهیم کرد ما با بررسی ابزارهای قفسه مو ابتدا وقت می گذاریم تا بفهمیم که این ابزارها چگونه کار می کنند و چگونه می توان از آنها برای تولید موهای اولیه و خز استفاده کرد. ما ابزارهای آرایش را کشف خواهیم کرد و یاد خواهیم گرفت که چگونه به راحتی با برسهای روی صفحه مدل های مختلف مو ایجاد کنید. ما یاد خواهیم گرفت که چگونه "فقط" با اصلاح سایه بان Mantra Textured Hair "یک ظاهر" متفاوت برای یک داماد ایجاد کنیم. ما در مورد "بهترین روش ها" برای ارائه مو و خز بحث خواهیم کرد و همه چیز را با نگاهی به ایجاد پویایی به مو و خز خلاصه خواهیم کرد. این مجموعه از دروس برای یک هنرمند با درک کامل از مفاهیم اساسی 3D و درک کلی از رابط کاربری هودینی ساخته شده است. اگر در Houdini کاملاً جدید هستید ، قبل از استفاده از این مطالب ، جدیدترین دوره "مقدمه ای بر Houdini" را ببینید.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

تنظیم موهای اولیه Setting up the Initial Hair

  • آماده سازی هندسه Preparing the Geometry

  • اضافه کردن موهای اولیه Adding the Initial Hair

  • برگه ظاهر The Appearance Tab

ابزارهای نظافت The Grooming Tools

  • صفحه قلم مو The Screen Brush

  • جدا کردن مو Parting the Hair

  • در حال کار روی ظاهر ظاهر Working The Appearance Tab

  • کوتاه کردن موها Cutting the Hair

  • تنظیم طول مو Adjusting the Length of Hair

  • استفاده از راهنمای مو برای جمع شدن Using Guide Hair for Clumping

Shader Hair Shader The Textured Hair Shader

  • رنگ ریشه و نوک Root and Tip Color

  • برگه تصادفی The Randomness Tab

  • تب Reflection The Reflection Tab

ارائه مو و خز Rendering Hair and Fur

  • گره مانترا The Mantra Node

نمایش نظرات

آموزش مقدمه ای بر مو و خز در هودینی 15
جزییات دوره
1h 44m
14
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
15
4.9 از 5
دارد
دارد
دارد
John Moncrief
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

John Moncrief John Moncrief

جان ساکن هودینی و نویسنده پویایی در Pluralsight است. در کالج ، او فرصت کار در SideFX (سازندگان Houdini) را داشت و توانسته است طی سالهای گذشته به بسیاری از متخصصین صنعت خلاق پویایی و جلوه های بصری آموزش دهد. او برای دیدن عجله در دیدن مردمک های خود لحظه های "لامپ" زندگی می کند. آخرین علاقه جان این بوده است که روح تازه ای به کتابخانه آموزش Pluralsight Houdini ببخشد و اطمینان حاصل کند که هیچ نرم افزار یا ابزاری نمی تواند مانعی برای بیان دید خلاق هنرمند باشد. اگر شما آماده هستید که لحظات "لامپ" خود را در سفر خود به تسلط بر شبیه سازی های پویا تجربه کنید ، اجازه دهید جان به شما کمک کند تا وحشیانه ترین ایده های خود را به یک واقعیت تصویری تبدیل کنید.