لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش Unreal Engine: تکنیک های طراحی Arch Viz
Unreal Engine: Arch Viz Design Techniques
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
آیا می خواهید در Unreal Engine سریعتر و هوشمندتر کار کنید؟ در این دوره ، تکنیک های عملی تجسم معماری را که می تواند به شما در ساختن تجربه های جذاب با Unreal Engine کمک کند ، انتخاب کنید. مربی سیمون منینگ نکاتی را برای کار با مواد به اشتراک می گذارد ، از جمله اینکه چگونه آینه های واقع گرایانه را در صحنه خود داشته باشید و به مواد شیشه ای خود بازتاب دهید. وی همچنین چگونگی بازسازی نقشه های نوری بهبود یافته از درون Unreal و همچنین نحوه کاهش تماس های رسم و شمارش پلی ، اندازه گیری عملکرد پروژه و موارد دیگر را بررسی می کند.
موضوعات شامل:
انتقال بسته های مواد li>
جایگزینی دسته ای مواد li>
روشنایی استاتیک و پویا li>
تجزيه و تحليل ، تصحيح ، و پر کردن نگارگر li>
تجزیه و تحلیل و اصلاح سایه بان li>
بهینه سازی تماس را ترسیم کنید li>
بهبود بازتاب ها li>
سرفصل ها و درس ها
مقدمه
Introduction
ArchViz غیرواقعی: CAD to rad
Unreal ArchViz: CAD to rad
آنچه باید بدانید
What you should know
مهم: قبل از شروع ، این فیلم را تماشا کنید!
Important: Watch this video before starting!
1. مواد
1. Materials
کار با بسته های مواد
Working with material packages
پیمایش در مواد موجود
Navigating existing materials
اضافه کردن بازتاب های آینه واقعی
Adding realistic mirror reflections
شیشه بهبود یافته
Improved glass
گروه های پارامتر مواد
Material parameter groups
2. نورپردازی
2. Lighting
استاتیک در مقابل روشنایی پویا
Static vs. dynamic lighting
اشعه ماوراء بنفش بافت و UV های Lightmap
Texture UVs and Lightmap UVs
پخت سبک بهبود یافته است
Improved light baking
تجزیه و تحلیل نورپردازی
Lightmap analysis
تصحیح نقشه نور
Lightmap correction
لنت نقشه
Lightmap padding
روشنایی پویا
Dynamic lighting
3. بهینه سازی و عیب یابی
3. Optimization and Troubleshooting
تحلیل و بررسی
Analysis
بهینه سازی تماس را ترسیم کنید
Draw call optimization
سازنده ، متخصص VR ، مدیر فروشگاه مدل
سیمون منینگ سازنده است. وی در حال حاضر یک متخصص VR و مدیر فروشگاه مدل bevel.space است.
قبل از این که هدست VR به دست بگیرد ، سیمون در حال ساخت چیزهای فیزیکی بود: مدل ها ، پرینترهای سه بعدی ، حتی تنظیمات ضبط شده واقعیت مخلوط. تجربیات مجازی سایمون که مبتنی بر دانش چیزهای جسمی است ، وضوح و اعتماد به نفس را نشان می دهد.
کارهای ابتکاری او در برج F5 در سیاتل در مجله سیمی و به طور منظم از وی دعوت می شود تا در مورد برنامه های VR سازمانی صحبت کند. سیمون وقتی در معماری غوطه ور نیست ، عضو فعال جامعه درحال رشد VR است ، دانش خود را به اشتراک می گذارد و آخرین گیزم ها را سعی می کند تا با سرعت سریع فناوری مطابقت داشته باشد.
نمایش نظرات