آموزش مدل سازی یک وسیله نقلیه با عملکرد بالا در 3ds Max

Modeling a High-performance Vehicle in 3ds Max

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در حالی که یک ماشین خارق العاده ایجاد می کنید ، تکنیک های مدل سازی خود را برای چندین برنامه استفاده کنید. در این دوره ، هنگام ساخت هر قسمت از وسیله نقلیه ، از تصاویر مرجع استفاده خواهید کرد و یاد می گیرید که پس از اتمام کار ، چگونه آن را به درستی روشن کنید. نرم افزار مورد نیاز: 3ds ... اگر تا به حال آرزو کرده اید که از مهارت های مدل سازی سه بعدی خود برای ایجاد وسیله نقلیه با عملکرد بالا استفاده کنید ، این دوره عالی برای شماست. در طول این دوره ، با مدل سازی یک وسیله نقلیه با عملکرد بالا در 3ds Max ، مهارت های خود را در حالی که روی این پروژه چالش برانگیز و سرگرم کننده کار می کنید ، توسعه می دهید. شما با کار کردن از چند تصویر مرجع شروع خواهید کرد و سپس مدل سازی در تمام اجزای این وسیله نقلیه پیچیده ، از شیشه جلو تا چرخ ها را شروع خواهید کرد. به محض اینکه همه مدل سازی انجام شود ، شما یک محیط اساسی ایجاد کرده و سایه بان های ساده و یک دکل سبک به آن اضافه می کنید تا یک رندر سریع از وسیله نقلیه خود انجام دهید. با پایان این دوره ، شما نه تنها یک رندر با کیفیت بالا از یک ماشین خواهید داشت ، بلکه مهارت های مدل سازی پیشرفته تری نیز دارید که به شما در پروژه های شخصی خود در آینده کمک می کند. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2015 ، Photoshop و Mental Ray.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مدل سازی یک وسیله نقلیه با عملکرد بالا در 3ds Max Modeling a High-performance Vehicle in 3ds Max

  • پیکربندی 3ds Max برای پروژه ما Configuring 3ds Max for Our Project

  • کار با تصاویر مرجع و بررسی اجمالی مدل سازی Working with Reference Images and Modeling Overview

  • ساخت تاپ مدل Building the Model's Top

  • ایجاد و قرار دادن مسکن پنجره پشتی Creating and Placing the Back Window Housing

  • ایجاد شیشه جلو اتومبیل Creating the Windshield

  • جدا کردن پانل ها و اضافه کردن ضخامت Separating Panels and Adding Thickness

  • ساخت سپر پشت Building the Back Bumper

  • ایجاد قطعه بالایی سپر پشتی Creating Upper Piece of Back Bumper

  • مسکن چراغ جلو و لامپ Building Headlight Housing and Light Bulbs

  • ایجاد چرخ و اجزای آن Creating the Wheel and Its Components

  • پایان دادن به چرخ و اجزای آن Finishing the Wheel and Its Components

  • نهایی کردن مدل ما Finalizing Our Model

  • ایجاد یک دکل روشنایی و یک فضای ساده خانگی Creating a Lighting Rig and a Simple Home Space

  • تخصیص مواد و شناسه های مواد به مدل ما Assigning Materials and Material ID's to Our Model

نمایش نظرات

آموزش مدل سازی یک وسیله نقلیه با عملکرد بالا در 3ds Max
جزییات دوره
2h 25m
15
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
16
3.3 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Chidi Mbadugha Chidi Mbadugha

Chidi یک 3D Artist Artist است که به مدت یازده سال در صنعت بازی کار کرده است. وی در سال 2003 از م Instituteسسه فناوری DigiPen فارغ التحصیل شد و از آن زمان روی کنسول های مختلف بازی ویدیویی کار کرده است. وی از زمان Forza 2 در سری Forza Motorsport کار کرده و در سیستم عامل های مختلف از PSP تا Xbox One کار کرده است. علاقه های Chidi با تاکید زیاد بر نورپردازی ، مدل سازی و بافت می کنند. او با Mental Ray و همچنین آزاد کاران به عنوان یک طراح گرافیک کار کرده است.