آموزش نمونه سازی تجربیات کاربر AR با Framer

Prototyping AR User Experiences with Framer

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: احتمالات واقعیت افزوده (AR) تقریباً بی پایان هستند. توسعه دهندگان و طراحان می توانند با استفاده از این فناوری تجربیات زنده ای را ایجاد کنند که کاربران را آموزش و سرگرم کند. در این دوره ، به امانوئل هنری ، مربی خود بپیوندید تا او با طراحی و ساخت نمونه اولیه برنامه مبتنی بر AR با استفاده از Framer گام بردارد. او دوره را با ارائه یک مرور مختصر از AR و نشان دادن نحوه راه اندازی یک پروژه در Framer آغاز می کند. وی سپس نحوه ساخت عناصر AR را در Framer نشان می دهد ، و نحوه استفاده از ماژول ها ، افزودن عناصر 3D به صحنه ، قرار دادن عناصر UI و افزودن چند تعامل را توضیح می دهد. برای جمع بندی ، او نحوه درج پس زمینه ویدئو برای شبیه سازی یک تجربه کامل AR را به اشتراک می گذارد.
موضوعات شامل:
  • درک مفاهیم موجود در پشت تجربیات AR
  • شروع یک پروژه جدید در Framer
  • استفاده از ماژول ها
  • راه اندازی ماژول ها برای Sketchfab
  • افزودن عنصر سه بعدی در صحنه
  • افزودن تعاملات برای رابط کاربر
  • نصب برنامه Framer و آزمایش یک برنامه کامل

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • پیش نیازهای دوره Course prerequisites

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

1. تنظیم و مقدمه 1. Setup and Introduction

  • معرفی پروژه Project introduction

  • درک AR Understanding AR

  • پیامدهای محیطی AR AR environment implications

  • دارایی های سه بعدی استفاده شده است 3D assets used

  • راه اندازی یک پروژه در Framer Setting up a project in Framer

2. ساخت عناصر AR 2. Building the AR Elements

  • تنظیم Sketchfab Sketchfab setup

  • معرفی ماژول ها Modules introduction

  • راه اندازی ماژول برای Sketchfab Modules setup for Sketchfab

  • یک عنصر سه بعدی را به صحنه اضافه کنید Add a 3D element into a scene

  • عناصر UI را وارد کنید Insert UI elements

  • تعامل برای UI اضافه کنید Add interactions for UI

3. آزمایش و لمس نهایی 3. Testing and Final Touches

  • یک پس زمینه ویدیویی درج کنید Insert a video background

  • برنامه Framer را نصب کنید و تست کنید Install the Framer app and test

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش نمونه سازی تجربیات کاربر AR با Framer
جزییات دوره
51m 50s
17
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
7,688
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Emmanuel Henri Emmanuel Henri

مدیر اجرایی با بیش از 20 سال تجربه در برنامه نویسی و طراحی

امانوئل هنری یک توسعه دهنده فول استک با 20 سال تجربه در برنامه نویسی، فناوری و طراحی است.

> امانوئل مسئول تمام جنبه های پروژه های وب و تلفن همراه مبتنی بر مشتری، از جمله جدول زمانی و محدوده بوده است. این پروژه‌ها از ابزارهای JIRA/Atlassian، متدولوژی‌های چابک، و زبان‌ها و چارچوب‌هایی مانند React، Angular، Node، Meteor، GraphQL، JavaScript، Swift، HTML، CSS (Sass)، MongoDB و MySQL استفاده کرده‌اند. او همچنین در دنیای بازی های سه بعدی با استفاده از ابزارهایی مانند Unreal، ZBrush، Maya و چندین ابزار دیگر کار می کند. او علاقه زیادی به ایجاد برنامه‌ها و بازی‌هایی دارد که از جدیدترین فناوری‌ها در ابزارها، چارچوب‌ها و زبان‌های فوق استفاده می‌کنند.

برای اطلاعات بیشتر، به mannyhenri.com.