لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش تکنیک های Mograph: شبیه سازی فیزیک در افتر افکت
Mograph Techniques: Physics Simulations in After Effects
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
نحوه ایجاد انیمیشن های فیزیکی پیچیده را در After Effects با استفاده از نیوتن (یک افزونه شخص ثالث) و Connect Layers (یک اسکریپت رایگان) کشف کنید. این دوره مبتنی بر پروژه چند نوع خاص و محبوب از جلوه ها را شامل می شود ، مانند نامه های معلق از رشته ها و حوزه های متصل و تصادفی. هنرمند Eran Stern نحوه اتصال هر نوع عنصر را به صورت مجموعه ای پیچیده سه بعدی از رشته ها و کار با شبیه سازی های مختلف برای ایجاد انواع انیمیشن Dormant و Collision و همچنین Staggering و Kinematic نشان می دهد.
این درس ها برای هنرمندان موشن گرافیک که می خواهند شبیه سازی های فیزیک خاکی ایجاد کنند و حرکت واقعی را به پروژه های خود اضافه کنند ، بسیار مناسب است.
موضوعات شامل:
ساخت انیمیشن کره تصادفی li>
ایجاد اتصال درختی li>
متحرک سازی حروف آویزان از طناب li>
ایجاد انواع بدن و گروه ها li>
شبیه سازی لایه سرسام آور li>
سرفصل ها و درس ها
مقدمه
Introduction
خوش آمدی
Welcome
آنچه باید قبل از تماشای این دوره بدانید
What you should know before watching this course
با استفاده از پرونده های تمرینی
Using the exercise files
نمای کلی پروژه
Overview of the project
1. حوزه های متصل
1. Connected Spheres
مقدمه اسکریپت لایه ها را وصل کنید
Connect Layers script intro
انیمیشن حوزه تصادفی
Random sphere animation
یک انیمیشن آبشار مقیاس ایجاد کنید
Create a scaling cascade animation
اتصال Tree ایجاد کنید
Create a Tree connection
انیمیشن را نهایی کنید
Finalize the animation
2. نامه های طناب
2. Rope Letters
آشنایی با افزونه Newton 2
Introduction to the Newton 2 plugin
بررسی اجمالی Rope Letters comp
Overview of the Rope Letters comp
اتصالات ایجاد کنید
Create joints
شبیه سازی را انجام دهید
Finesse the simulation
طناب ایجاد کنید
Create ropes
تنظیمات نهایی
Final adjustments
3. انواع بدن خفته و تصادف
3. Dormant and Collision Body Types
بررسی اجمالی کامپوننت خفته و تصادفی
Overview of the Dormant and Collision comp
انواع بدن و گروه ها را ایجاد کنید
Create body types and groups
نهایی کردن انیمیشن
Finalizing the animation
4. حیرت انگیز و سبک انیمیشن Kinematic
4. Staggering and the Kinematic Animation Style
شبیه سازی لایه های حیرت انگیز
Staggering layer simulation
Eran Stern یک معلم و طراح حرکت با بیش از دو دهه تجربه در پس از تولید است.
Eran سابقه ای در زمینه کمک به طراحان برای بهبود مهارت های خود با جلوه های بصری و گرافیک متحرک ایجاد کرده است. به عنوان یک متخصص Adobe، او در کنفرانسهای بینالمللی مانند Post|Production World در NAB Show، After Effects World، Keyframes و Adobe MAX سخنرانی کرده است.
Eran تعداد انگشت شماری از منابع و محتوا ایجاد کرده است که میتوانید پیدا کنید. در سایت او: SternFX.com. او بیش از دو دهه طراحی برای صفحه نمایش را تمرین کرد و به عنوان رئیس بخش موشن گرافیک در Shenkar خدمت کرد. او گردآورنده موسیقی، فیلم، کتاب و خاطرات است. شما می توانید او را درست در آستانه گیکی و خونسردی بیابید.
نمایش نظرات