آموزش تقلب در چهار نفره در مایا

Rigging a Quadruped in Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: بیاموزید که چگونه با استفاده از یک مثال جالب یک موجود چهار پا (معروف به چهار پا) را در مایا تقلب کنید: بهترین دوست انسان. جیسون باسکین نشان می دهد که چگونه می توان کل مش سگ را از ابتدا تا انتها در این دوره مبتنی بر پروژه تقلب کرد. ابتدا ، شما می آموزید که چگونه یک اسکلت اساسی ایجاد کنید ، مفصل ها را برای تغییر شکل شبکه در مکان های خاص و اضافه کردن کنترل برای سر ، گردن و گوش ها ، قرار دهید. سپس می توانید پایه های عقب را سفت و محکم کنید ، محوری های زیر پا را اضافه کنید که باعث می شود پاهای سگ هنگام راه رفتن و دویدن به زمین متصل شوند. جیسون همچنین تکنیک های پیشرفته تری مانند ایجاد پشت و سر "کشسان" را برای انیمیشن پرانرژی تر و کنترل برچسب های سگ با پویایی ارائه می دهد. سرانجام ، شما می آموزید که چگونه مش را به اسکلت متصل کنید و با قرار دادن یک انیمیشن ساده ، دکل را آزمایش کنید.
موضوعات شامل:
  • ایجاد اسکلت
  • تقلب سر ، گوش ها و پاهای جلو و عقب
  • کار با عبارات
  • افزودن قابلیت پیچش پیچیده
  • ایجاد دم FK / IK
  • مقیاس پذیر شدن دکل
  • اتصال مش به اسکلت و نقاشی پوست

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • آنچه باید قبل از تماشای این دوره بدانید What you should know before watching this course

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

1. ایجاد دکل اصلی بدنه 1. Creating the Basic Body Rig

  • ایجاد اسکلت Creating the skeleton

  • سر ، گردن و گوش را تقلید می کند Rigging the head, neck, and ears

  • سفت کردن قسمتهای جلوی پا Rigging the front legs

  • قلاب پاهای عقب Rigging the hind legs

  • اضافه کردن محورهای زیر پا به پای جلو Adding subfoot pivots to the front feet

  • اضافه کردن محورهای زیر پا به پای عقب Adding subfoot pivots to the back feet

  • عقب زدن Rigging the back

  • کار با عبارات Working with expressions

2. اضافه کردن قابلیت های پیشرفته 2. Adding Advanced Functionality

  • اضافه کردن قابلیت پیچش گسترده به پشت Adding extended twist functionality to the back

  • عقب "کشش" پشت Rigging a "stretchy" back

  • پاهای "کشیده" Rigging "stretchy" legs

  • کشش پا را خاموش و روشن کنید Switching leg stretch off and on

  • ایجاد دم FK / IK Creating an FK/IK tail

  • کنترل برچسب سگ با پویایی Controlling the dog tag with dynamics

  • ساخت دکل مقیاس پذیر Making the rig scalable

3. چسباندن پوست 3. Attaching the Skin

  • اتصال مش به اسکلت و نقاشی وزنه های پوستی Binding the mesh to the skeleton and painting skin weights

  • پالایش وزن پوست Refining skin weights

  • تست و نهایی کردن دکل Testing and finalizing the rig

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش تقلب در چهار نفره در مایا
جزییات دوره
1h 55m
22
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
49,425
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Jason Baskin
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Jason Baskin Jason Baskin

جیسون باسکین از سال 1991 در حال ایجاد آثار هنری سه بعدی برای پروژه های بازی و پخش است. وی در میان این مدل ها ، مدل ها ، انیمیشن ها و شخصیت های مختلفی برای LAIKA / House ، SEGA و Intel تولید کرده است. جیسون همچنین به عنوان عضو هیئت علمی تمام وقت در انستیتوی هنر پورتلند خدمت کرده است و برنامه درسی آنلاین را برای کالج هنر و طراحی راکی کوه ایجاد کرده است. تجهیزات مختلف شخصیت مایا توسط هزاران انیماتور دانشجویی در سراسر جهان استفاده می شود. جیسون وقتی که به عنوان یک هنرمند CG کار نمی کند ، مشغول پروژه های سنتی تصویرگری و نقاشی روغن هوایی مجسمه ای و پولی است. جیسون اخیراً وزارت امور خارجه خود را از کالج هنر و طراحی ساوانا بدست آورده و در پورتلند ، اورگان به همراه همسر و دو فرزندش زندگی می کند. می توانید اطلاعات بیشتری از کارهای جیسون را در سایت www.jasonbaskin.com مشاهده کنید.