آموزش Nuke ویژگی های جدید تلفیقی

Nuke New Features Consolidated

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: بیاموزید که چگونه با Nuke ، برنامه گل سرسبد ترکیب بندی Foundry ، سریعتر و هوشمندانه کار کنید. در این دوره ، گورو VFX استیو رایت به شما کمک می کند تا با مفیدترین ویژگی های جدید و پیشرفت های معرفی شده در Nuke 6 ، 6.3 ، 7 ، 8 ، 9 و 10 ، سرعت خود را بدست آورید. استیو بیشترین موارد مرتبط را در هر نسخه ارائه می دهد ، از نحوه استفاده از گره RayRender - که ردیابی اشعه را به Nuke اضافه می کند - برای نحوه کار با گره ParticleCache. به علاوه ، بیاموزید که چگونه از گره SplineWarp ، Pixel Analyzer و موارد دیگر استفاده کنید.
موضوعات شامل:
  • گردش کار RayRender
  • ایجاد یک flipbook
  • افزودن سایه های قطره ای به متن
  • ویژگی های فایل EXR 2 جدید
  • ارزیابی کمک حساس به متن
  • ایجاد یک شکل
  • کار با آهنگ های صوتی
  • پالایش کلید
  • کلید دهی چند گذر
  • تبدیل یک گروه به gizmo

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • ویژگی های جدید ادغام شده است New features consolidated

1. Nuke 10 ویژگی های جدید 1. Nuke 10 New Features

  • RayRender: راه اندازی اولیه RayRender: Basic setup

  • RayRender: کار با AOVs RayRender: Working with AOVs

  • RayRender: گردش کار RayRender: Workflow

  • مجموعه ابزار SmartVector: تنظیم اولیه SmartVector toolset: Basic setup

  • ابزار ابزار SmartVector: گردش کار را رنگ کنید SmartVector toolset: Paint workflow

  • مجموعه ابزار SmartVector: کار با چند بخش SmartVector toolset: Working with multiple segments

  • گره Chromakeyer: تنظیم اولیه Chromakeyer node: Basic setup

  • گره Chromakeyer: پالایش کلید Chromakeyer node: Refining the key

  • گره Chromakeyer: سرکوب نشت Chromakeyer node: Spill suppression

2. Nuke 9 ویژگی های جدید 2. Nuke 9 New Features

  • ایجاد یک flipbook Creating a flipbook

  • گرفتن محتوای بیننده Capturing the viewer contents

  • اضافه کردن سایه های قطره به متن Adding drop shadows to text

  • با استفاده از ویژگی Look Using the Look feature

  • ویژگی های برگه گره The Node tab features

  • تخمین حرکت جدید The new motion estimation

3. Nuke 8 ویژگی های جدید 3. Nuke 8 New Features

  • Pixel Analyzer The Pixel Analyzer

  • افزودن متن Adding text

  • با استفاده از جمع کننده رنگ Using the color picker

  • ویژگی های فایل EXR 2 جدید The new EXR 2 file features

  • درباره فیلترها About filters

  • ویژگی حفظ و درخشان The Maintain Luminance feature

  • دسترسی به کمک حساس به متن Accessing the context-sensitive help

  • با استفاده از گره ParticleCache Using the ParticleCache node

  • چگونه رندرهای wireframe را انجام دهیم How to do wireframe renders

  • گره MatchGrade: استخراج اطلاعات درجه MatchGrade node: Extracting grade information

  • گره MatchGrade: مطابقت با دو کلیپ MatchGrade node: Matching two clips

  • CameraTracker: حل عکسهای ثابت CameraTracker: Solving still photos

  • CameraTracker: پاک کردن حل CameraTracker: Cleaning up the solve

  • ویرایش هندسه با گره EditGeo Editing geometry with the EditGeo node

4. Nuke 7 ویژگی های جدید 4. Nuke 7 New Features

  • ZDefocus: تنظیم عمق میدان ZDefocus: Setting the depth of field

  • ZDefocus: اضافه کردن بوکه ZDefocus: Adding a bokeh

  • ZDefocus: تغییر شکل بوکه ZDefocus: Changing the bokeh appearance

  • ZDefocus: اضافه کردن ورودی های فیلتر ZDefocus: Adding filter inputs

  • SplineWarp: ترسیم و اتصال خطوط SplineWarp: Drawing and connecting splines

  • SplineWarp: ایجاد پیچ و خم SplineWarp: Creating a warp

  • SplineWarp: تنظیم خطوط مرزی SplineWarp: Setting boundary splines

  • SplineWarp: ایجاد یک شکل جدید SplineWarp: Creating a morph

  • SplineWarp: پالایش انیمیشن morph SplineWarp: Refining the morph animation

  • آهنگسازی عمیق: مقدمه ای برای آهنگسازی عمیق Deep compositing: Introduction to deep compositing

  • آهنگسازی عمیق: ویرایش تصاویر عمیق Deep compositing: Editing deep images

  • آهنگسازی عمیق: گره های آهنگساز عمیق Deep compositing: Deep compositing nodes

  • نحوه تولید بردارهای حرکتی How to generate motion vectors

  • ویرایش کلیپ ها به همراه گره TimeClip Editing clips together with the TimeClip node

  • هندسه آلمبیک: واردات هندسه آلمبیک Alembic geometry: Importing Alembic geometry

  • هندسه آلمبیک: انتخاب هندسه با Scenegraph Alembic geometry: Selecting geometry with the Scenegraph

  • هندسه آلمبیک: صادرات هندسه آلمبیک Alembic geometry: Exporting Alembic geometry

  • PointCloudGenerator: ایجاد ابرهای متراکم PointCloudGenerator: Creating dense point clouds

  • PointCloudGenerator: تنظیم کادرهای کلیدی PointCloudGenerator: Setting keyframes

  • PointCloudGenerator: ارسال فیلتر و گروه بندی PointCloudGenerator: Post-filtering and grouping

  • DepthGenerator: ایجاد عمق عبور می کند DepthGenerator: Creating depth passes

  • DepthGenerator: پالایش داده های عمق DepthGenerator: Refining the depth data

  • DepthToPoints: ایجاد یک ابر نقطه از کانال عمق DepthToPoints: Creating a point cloud from a depth channel

  • DepthToPosition: ایجاد موقعیت عبور از کانال عمق DepthToPosition: Creating a position pass from a depth channel

  • تبدیل یک نقطه در فضای صفحه به یک نقطه سه بعدی Converting a point in screen space to a 3D point

  • گره جابجایی: گردش کار اصلی Displacement node: Basic workflow

  • گره جابجایی: تنظیم tessellation Displacement node: Adjusting tessellation

  • تغییر زمان یک درخت گره ای کامل Shifting the timing of an entire node tree

  • ریخته گری سایه: تنظیم اولیه Shadow casting: Basic setup

  • ریخته گری سایه: سایه های نیمه شفاف Shadow casting: Semitransparent shadows

  • تسکین یک CGI با یک پاس معمولی Relighting a CGI render with the normal pass

5. Nuke 6.3 ویژگی های جدید 5. Nuke 6.3 New Features

  • سیستم ذرات: ایجاد ذرات Particle system: Creating particles

  • گره Reconcile3D: تنظیم اولیه Reconcile3D node: Basic setup

  • گره Reconcile3D: ردیابی دوربین Reconcile3D node: Camera tracking

  • گره PointsTo3D: پین گوشه PointsTo3D node: Corner pin

  • گره PointsTo3D: نسخه ی نمایشی PointsTo3D node: Demo

  • گره PointsTo3D: با استفاده از گره PointsTo3D PointsTo3D node: Using the PointsTo3D node

  • کار با گره GeoSelect Working with the GeoSelect node

  • کار با گره AudioRead Working with the AudioRead node

  • ذرات: گره امیتر Particles: Emitter node

  • ذرات: ایجاد ذرات Particles: Creating particles

  • ذرات: اضافه کردن فرستنده Particles: Adding emitters

  • ذرات: نفوذ ذرات با نیروها Particles: Influencing particles with forces

  • ذرات: ساخت گزاف گویی Particles: Making particles bounce

  • ذرات: بر ظاهر ذرات تأثیر می گذارد Particles: Affecting the appearance of particles

  • ذرات: اضافه کردن رگه هایی با گره ParticleSpawn Particles: Adding streaks with the ParticleSpawn node

  • ذرات: تنظیم ویژگی های رگه Particles: Setting streak attributes

  • ذرات: ویژگی ParticleBounce جدید Particles: New ParticleBounce feature

6. Nuke 6 ویژگی های جدید 6. Nuke 6 New Features

  • Keylight: کلید اصلی و کامپوزیت Keylight: A basic key and composite

  • Keylight: پالایش کلید Keylight: Refining the key

  • Keylight: کنترل های مات صفحه نمایش Keylight: Screen matte controls

  • Keylight: برداشتن منطقه پشتیبان Keylight: Cropping the backing region

  • Keylight: مات نگهدارنده و مات زباله Keylight: Holdout mattes and garbage mattes

  • Keylight: تنظیم منوی تنظیم Keylight: Adjusting the Tuning menu

  • Keylight: تنظیم تعصب آلفا و دلزدگی Keylight: Adjusting alpha and despill bias

  • Keylight: پالایش لبه ناامیدی Keylight: Refining edge despill

  • Keylight: کلید چندپارسی Keylight: Multipass keying

  • چراغ کلید: رنگ تصحیح پیش زمینه Keylight: Color correcting the foreground

  • Utlimatte: یک کلید اصلی و کامپوزیت Utlimatte: A basic key and composite

  • Utlimatte: پالایش کلید Utlimatte: Refining the key

  • Utlimatte: تنظیم تراکم و سایه ها Utlimatte: Adjusting density and shadows

  • Utlimatte: سرکوب نشت Utlimatte: Spill suppression

  • ایجاد گروه ها Creating groups

  • تبدیل یک گروه به یک gizmo Converting a group to a gizmo

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش Nuke ویژگی های جدید تلفیقی
جزییات دوره
7h 25m
95
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
7,646
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Steve Wright
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Steve Wright Steve Wright

استیو رایت هنرمند ارشد جلوه های دیداری با بیش از 20 سال تجربه تولید است. وی بیش از 70 اعتبار فیلم سینمایی دارد. شب در موزه 2 ، جزیره شاتر ، سولاریس ، ترافیک ، U-571 ، نیروی هوایی یک و جنگ هارت ، و جلوه های بصری را برای 70 تبلیغات تلویزیونی پخش شده ایجاد کرده است. استیو اکنون یک مربی استاد در سراسر جهان است که آموزش های آهنگسازی VFX را برای استودیوهای اصلی با استفاده از Nuke یا Shake انجام می دهد. وی تاکنون دو کتاب محبوب در زمینه آهنگسازی منتشر کرده است و برنامه های آموزشی تولید می کند و کلاس ها و کارگاه های مستقر و مستقر در محل و بصورت آنلاین را برگزار می کند. آموزش های او موفق به کسب دو جایزه Telly شده و وی عضو انجمن جلوه های دیداری (VES) و انجمن سینمای دیجیتال (DCS) است. به وب سایت آموزش استیو به آدرس www.vfxio.com مراجعه کنید.