توضیحات کلاس
آیا شما یک هنرمند مدل سازی سه بعدی، طراح بازی یا توسعه دهنده هستید که به دنبال کیتباش مدل سه بعدی هستید که چشمان شما را با هیجان خلاقانه تپش کند؟
به «ساخت جهانهای قرون وسطایی خیرهکننده با کیتباش مدولار UE5» بپیوندید تا مهارتهای طراحی بازیتان را ارتقا دهید! با نحوه استفاده از Unreal Engine 5 (UE5) برای بهینهسازی کیتباش مدولار که مهارتهای شما را به سطح بالاتری میبرد، آشنا شوید.
خود و بازیکنانتان را در یک دنیای فانتزی قرون وسطایی با ویترین های نمادین، پرچم های متحرک، بنرها، دکه های بازار و خیابان های سنگ فرش شده غوطه ور کنید!
در دنیایی که مرزهای بین آنچه واقعی یا تصور شده توسط مهارتهای روزافزون تصویربرداری کامپیوتری (CGI) محو شده است، ما به شما قدرت ایجاد چیزی عظیم میدهیم!
کیتباش مدولار ابزار قدرتمندی در جعبه ابزار هر مدلساز سه بعدی یا طراح بازی است. این به شما کمک می کند تا به سرعت و به راحتی دارایی ها و محیط های پیچیده را با استفاده از قطعات بر اساس مجموعه ای از تغییرات بتن ایجاد کنید.
از 250 قطعه کیتباش مدولار برای ساختن هر شهر قرون وسطایی، دهکده قلعه یا شهر بهتر، بزرگتر و با جزئیات بیشتر از همیشه استفاده کنید! با یادگیری همه چیز درباره گردش کار حرفه ای Blender to Unreal Engine 5 (UE5) برای مجموعه های مدولار قرون وسطایی، به سطح بعدی طراحی بازی فارغ التحصیل شوید.
ما کلاس را از ابتدا طراحی کردهایم تا مطمئن شویم که فارغ از سطح مهارت شما، میتوانید به راحتی آن را دنبال کنید و مهمتر از آن بیشتر مهارتها را برای ایجاد محیط بازی سه بعدی خود بیاموزید.
ما «با کیتباش مدولار UE5 دنیاهای قرون وسطایی خیره کننده بسازید» 6 امتیاز برتر:
Unreal Engine 5
این کلاس یک راهنمای کامل برای استفاده از UE5 برای برنامه ریزی و ایجاد شهرهای بزرگ از همان ابتدا است.
همه دارایی های کیتباش مدولار و تک تک قطعات ساختمان با دقت ساخته و بهینه سازی شده اند تا با آخرین نسخه یکی از بزرگترین موتورهای بازی موجود - Unreal Engine 5 کار کنند. دست به دست هم با UE5، احتمالات می توانند بی پایان شوند و شما می توانید همه چیز را مطابق با دیدگاه خود تنظیم کنید.
با «ساخت جهانهای قرون وسطایی خیرهکننده با کیتباش مدولار UE5»، محیطی سبک میسازید که باعث میشود کسی حدس بزند که آیا واقعی است یا نه.
با استفاده از همان قطعات، میتوانید کلیسای جامع یا قلعه یا خانه و مغازه بسازید.
و این همه چیز نیست...
موارد ماژولار کیتباش ماژولار «دنیای قرون وسطایی خیره کننده بسازید» شامل همه دارایی های کوچکتر است که برای واقعی جلوه دادن هر محیط UE5 هنگام قدم زدن در اطراف ضروری است. آن.
چه چیزی یک دنیای سه بعدی را غوطه ور می کند؟
توانایی قدم زدن در اطراف آن با حیرت از اینکه چقدر با محیط همذات پنداری می کنید و احساس می کنید آنجا هستید.
شروع به کار
«ساخت جهانهای قرون وسطایی خیرهکننده با Kitbash مدولار UE5» همچنین مقدمهای برای نحوه تنظیم فایلها برای ایجاد یک رابط کاربری تمیز خواهد بود. مهارت هایی که در اینجا یاد می گیرید به طور کامل به تمام ساخت های آینده شما قابل انتقال هستند.
این به شما در مورد snapping، تکنیکهای تبدیل آزاد و اصلاح ساختار آموزش میدهد. این به شما این امکان را میدهد که تنوعهایی با ظاهر منحصربفرد داشته باشید تا قلعه قرون وسطایی، منطقه دژ یا شهر خود را با بیشترین سرعت ممکن پر کنید.
برای دریافت بهترین ترکیب بندی از قلعه ای که از هر زاویه ای عالی به نظر می رسد، با چندین زاویه دوربین از پیش تنظیم شده کار کنید.
مواد بافت
از طریق «ساخت جهانهای قرون وسطایی خیرهکننده با کیتباش مدولار UE5» همه چیز را از وارد کردن مدلهای جداگانه از Blender گرفته تا عملکرد صحیح آنها در UE5 یاد خواهید گرفت.
ما نحوه وارد کردن و استفاده از بافت های ایجاد شده به طور خاص برای Unreal Engine و استفاده از آنها برای ایجاد مواد برای قطعات مدولار قلعه قرون وسطایی خود را بررسی خواهیم کرد. نحوه تغییر مقادیر بافت PBR را با تنظیم مستقیم اطلاعات آنها از داخل، که در ویرایشگر تصویر تعبیه شده است، خواهید یافت.
در مرحله بعد، مواد PBR را با پارامترهای قابل تنظیم تنظیم می کنیم که به شما امکان می دهد شدت نقشه معمولی را تغییر دهید (به عنوان مثال، تنظیم رنگ، تغییر مقادیر زبری و موارد دیگر). شما از طریق مواد شفاف مختلف کار خواهید کرد که به شما کمک میکند تا برگردانهای برشخورده، برگردانهای نیمه شفاف با مقادیر PBR و دو بافت کناری را تنظیم کنید.
سیستم آب UE5
میآموزید که چگونه از حالت مدلسازی UE5 برای تغییر شکل مجموعهای از داراییهای مدولار استفاده کنید. یکی از کارهایی که ما با هم انجام خواهیم داد این است که قطعات پل را با هم ادغام کنیم و یک پل را با استفاده از تغییر شکل دهنده منحنی خم کنیم. و این به این دلیل است که چه کسی یک پل زیبا روی یک بدنه آب را دوست ندارد؟
«با کیتباش مدولار UE5، جهانهای قرون وسطایی خیرهکننده بسازید» همچنین به شما نشان میدهد که چگونه با استفاده از پلاگین آب داخلی UE5، برای رودخانهای که به دریاچه تبدیل میشود، بدنهای از آب ایجاد کنید. با هم، ما یاد میگیریم که چگونه افزونه را تغییر دهیم تا به قایقهای غوطهور اجازه دهد به روشی واقعبینانه روی آن شناور شوند.
مجسمه سازی زمین
این کلاس به شما میآموزد که چگونه با استفاده از تکنیکهای مختلف زمین را مدلسازی و مجسمهسازی کنید تا به ما در شکلدهی مناطق در مقیاس بزرگ کمک کند:
«ساخت جهانهای قرون وسطایی خیرهکننده با Kitbash مدولار UE5» همچنین ما را مشاهده میکند که یک متریال منظره ایجاد میکنیم که از مقادیر PBR از مواد کتابخانه دارایی Quixel استفاده میکند و آنها را به عنوان «ویژگی مادی» تنظیم میکند.
شما یاد خواهید گرفت که چگونه یک الگوی بافت را با تغییرات نویز ماسک و تکنیک های ترکیب فاصله پنهان کنید. پس از آن، نحوه ایجاد (الف) یک منظره خودکار بر اساس زاویه یک شیب با پوشش ارتفاع ماسک، (ب) کاشیهای قلعه با چرخش و پوستهسازی، و (ج) گودالهای منقش به منظره ایجاد کنید.
محوطه سازی در UE5
«با کیتباش مدولار UE5 جهانهای قرون وسطایی خیرهکننده بسازید» به شما نشان میدهد که چگونه در پانل جزئیات بافت و نمودار مواد، تنظیمات بافت را انجام دهید. همچنین در مورد نحوه سازماندهی نمودارهای مواد با کادر نظرات و تکنیکهای تغییر مسیر گره اطلاعات خواهید یافت.
با استفاده از دارایی های کتابخانه Quixel، ما به سرعت صحنه شهر قرون وسطایی خود را با صخره ها پر خواهیم کرد. در عین حال، از ابزار نقاشی داخلی کویکسل برای نقاشی بافت چمنی بر روی دارایی های سنگی خود نیز استفاده خواهیم کرد.
به همین ترتیب، شاخ و برگ های Quixel به ما اجازه می دهد تا درختان و بوته های متحرک را به صحنه خود اضافه کنیم، و با عملکرد nanite UE5، هیچ محدودیتی برای عالی و زنده به نظر رسیدن آنها وجود ندارد!
«با کیتباش مدولار UE5 جهانهای قرون وسطایی خیرهکننده بسازید» به شما آموزش میدهد که چگونه جنگلهای طبیعی را نقاشی کنید و آنها را در یک محیط سطح بزرگ واقعبینانه جلوه دهید.
نورپردازی VFX
با استفاده از بسته محتوای اولیه UE5، آتش و دود VFX را دوباره تنظیم میکنیم تا با زیباییشناسی صحنه قلعه قرون وسطایی خود مطابقت داشته باشد. این شامل تغییر مقیاس و اعمال این اثرات روی مشعل ها و دودکش ما می شود.
«با کیتباش مدولار UE5 جهانهای قرون وسطایی خیرهکننده بسازید» به شما نشان میدهد چگونه با استفاده از طرح افزونه، یک سیستم نور پویا ایجاد کنید. ما همچنین یک چرخه روز/شب را با تنظیم دستی ماه ایجاد خواهیم کرد زیرا به طور پیش فرض کار نمی کند.
بهعنوان بخشی از کلاس، شما همچنین در پس پردازش شرکت خواهید کرد، و ما منابع روشنایی اضافی را به قلعه اضافه خواهیم کرد، مانند منابعی که از پنجرههای ساختمان بیرون میآیند.
یکی از هیجانانگیزترین چیزها در مورد «ساخت جهانهای قرون وسطایی خیرهکننده با کیتباش مدولار UE5» این است که برای پلهها برخورد ایجاد میکنید تا یک شخصیت UE5 قابل بازی بتواند از آنها استفاده کند. ما از یک الگوی سوم شخص استفاده میکنیم که به شما امکان میدهد وارد قلعه قرون وسطایی خود شوید.
پروژه نقطه عطف UE5 شما این است که بسته دارایی خود را در Unreal Engine 5 ارائه کنید و یک ویدیوی صفحه گردان را ارائه دهید.
منابع کلاس رایگان
بسته منبع «ساخت جهانهای قرون وسطایی خیرهکننده با کیتباش مدولار UE5» شامل 241 مش، 4 پرچم با فیزیک پارچهای فعال است (اینها بخشی از 241 مورد هستند)، مجموعهای مدولار با 327،549 چهره/491،535 BR با مواد، . نقشه های انتشاری، 1 فایل تمیز با سطح جدید که هیچ چیزی در آن وجود ندارد (همه قسمت های موجود در پوشه محتوا)، و 9 مرجع.
10 امتیاز برتر ما برای «ساخت جهانهای قرون وسطایی خیرهکننده با کیتباش مدولار UE5» قطعات کیتباش مدولار قرون وسطایی:
به این کلاس بپیوندید و بخشی از یک سفر طراحی بازی با بیش از 22 ساعت یادگیری باشید که باعث میشود با بیش از 240 قطعه کیتباش قرون وسطایی آماده بازی برای قلعه قرون وسطایی خود در تنها 117 درس کنار بروید.
معرفی رایگان را بررسی کنید و مطمئن هستم که نمیتوانید این کلاس را کنار بگذارید!
برای تقویت شما، تصور کنید که این بسته مدولار قلعه قرون وسطایی چقدر با سایر پروژههای تودور سه بعدی شما مطابقت دارد.
خلاق باشید! با استفاده از «Blender to Unreal Engine Become a Dungeon Prop Artist» داراییهای سیاهچال قرون وسطایی را در یک قلعه قرون وسطایی اضافه کنید.
همچنین، به اطراف قلعه یا شهر قرون وسطایی خود با سایر محیطهای قرون وسطایی مانند مزرعه با استفاده از «Blender 3 The Ultimate Medieval Scene Class» فکر کنید.
با استفاده از «Blender to Unreal Engine 5» به قلعه قرون وسطایی خود چوبه دار اضافه کنید. لوازم سه بعدی | چوبه دار قرون وسطایی برای تسلط بر ظاهر منطقه اعدام قلعه قرون وسطایی خود. از Unreal Engine 5 (UE5) به نفع خود استفاده کنید.
حتی با گذشت یک هفته از توسعه، میدانستیم که «ساخت جهانهای قرون وسطایی خیرهکننده با کیتباش مدولار UE5» چیز خاصی خواهد بود.
فرصت ساختن دنیاهای قرون وسطایی خیره کننده در UE5 را از دست ندهید!
بنابراین، بیایید ما را امتحان کنید و از اینکه چقدر می توانید از یک کلاس به دست آورید، شگفت زده شوید.
تا دفعه بعد، مدلینگ همگی مبارک!
نیل
مدرس سه بعدی
به 3D Tudor خوش آمدید! این یک شرکت آموزشی تک نفره است و من به ایجاد دورههایی با دستورالعملهای واضح و کامل افتخار میکنم که شما را به سطح بعدی مدلسازی سه بعدی و انیمیشن میبرد.
هدف من این است که دورههای بدون سر و صدایی را در مورد مدلسازی سهبعدی به شما ارائه دهم که به شما کمک میکند مجموعه مهارتها، گردش کار و در نهایت مجموعه کاری خود را گسترش دهید. من متعهد به ایجاد دوره های حرفه ای با کیفیت بالا برای هنرجویان هنر سه بعدی و بازی های رایانه ای با استفاده از نرم افزارها و موضوعاتی مانند:
Blender 2.8 | بلندر 2.9 | نقاش مواد | طراح مواد | هودینی | زبراش | مایا | توپوگان | Adobe Photoshop | Crazybump | یونیتی سه بعدی | Unreal Engine 4 (UE4) | مدلسازی سه بعدی | هنر سه بعدی | طراحی دارایی | دارایی های بازی | ساختمان ها | لوازم بازی | ماشین آلات سلاح برای بازی | انیمیشن | شبیه سازی | محیطها
من نیل از 3D Tudor هستم و در انگلستان زندگی می کنم. من یک هنرمند سه بعدی با 8 سال تجربه مدل سازی، از جمله دارایی ها، شخصیت ها و محیط ها هستم.
در سال 2019، من 3D Tudor را به دلیل علاقه ام به مدل سازی سه بعدی که می خواستم با دیگران به اشتراک بگذارم، تأسیس کردم. من اکنون به عنوان یک هنرمند حرفه ای لوازم و محیط زیست شناخته می شوم.
دورههای من برای مدلسازان سهبعدی در تمام سطوح، با تعداد زیادی از نکات و ترفندهای جدید طراحی شدهاند. هر دوره متفاوت است، با اغلب موضوعات متداول از جمله دارایی ها و ساختمان های بازی قرون وسطایی انگلستان Tudor، یا صحنه ها و سلاح های علمی تخیلی. سبک مربی من به دلیل دستورالعملهای دقیق و راهنماییهای واضح در طول هر درس، مرا متمایز میکند.
من تنها مربی در Skillshare هستم که از نکات ابزار زنده روی صفحه در طول درسهایم استفاده میکنم و به زبانآموزان کمک میکنم تا بدون نیاز به بازگشت و بازدید مجدد میانبرهای قبلی، آنها را دنبال کنند. این امر به مبتدیان مطلق و فراگیران میان رده امکان می دهد تا در کنار یکدیگر، بدون هیچ چیزی مانع یادگیری آنها شوند، و با سرعت های متفاوتی که هر دانش آموز انتخاب می کند.
من در ابتدا به دلیل علاقه ام به بازی، با مدل سازی سه بعدی شروع کردم. برخی از اولین مدل های من شامل ایجاد دارایی برای کارگاه City Skylines بود.
من شروع به کار آزاد پس از حضور در دانشگاه هنرهای خلاق (UCA) برای مدرک BA (Hons) در هنرهای بازی های رایانه ای کردم. به عنوان یک مترجم آزاد، من مجموعه من را از طریق کار بر روی دارایی ها و محیط های تاریخی گسترش داد.
مدلهای من با استفاده از ترکیبی از Blender، Maya و ZBrush ساخته میشوند - بسته به مشخصات آنها. من از Blender برای جلوه های ذرات و انیمیشن دارایی های پیچیده استفاده می کنم.
من میتوانم از دو موتور بازی محبوب Unreal Engine 4 (UE4) و Unity با سالها تجربه در استفاده از هر دو استفاده کنم. من در فتوشاپ مهارت دارم و از این ابزار برای بافت هایم و هنر مفهومی اصلی که به عنوان بخشی از گردش کار تحقیق مدل سه بعدی خود تولید می کنم استفاده می کنم. من از Substance Painter استفاده می کنم اما مواد و بافت های خود را با استفاده از Substance Designer نیز می سازم.
من ترجیح می دهم از Topogun برای retopology استفاده کنم، متخصص در بهینه سازی retopology برای دارایی های AAA.
نمایش نظرات