آموزش Blender 3D - مدل و بافت یک سپر سبک

Blender 3D - Model and texture a stylised shield

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

دارایی های کم پلی در صنعت بازی و تجسم بیدرنگ تقاضای زیادی دارند. در این کلاس، بیایید بیاموزیم که یک مدل کم پلی از یک شیلد سبک در مخلوط کن ایجاد کنیم. ما مدل سازی، مجسمه سازی، بافت، پخت در مخلوط کن خواهیم بود.

کلاس با مدل سازی از یک هواپیما شروع می شود. سپس به مراحل دیگر مانند مجسمه سازی و بافت نگاه می کنیم. شما می توانید برخی از مفاهیم اصلی ایجاد دارایی های سه بعدی مانند بهترین نکات برای مدل سازی، مجسمه سازی و پخت جزئیات پلی بالا را در یک مدل کم پلی بیاموزید.

آنچه خواهید آموخت -

  • گردش کار برای ایجاد مدل های سه بعدی کم پلی.
  • روش و ترفندهای مدل سازی سه بعدی.
  • مدل سازی با اصلاح کننده های غیر مخرب.
  • باز کردن UV.
  • استفاده از نقشه های جابجایی.
  • مجسمه سازی با وضوح بالا با استفاده از اصلاح کننده با وضوح چندگانه.
  • افزودن جزئیات مجسمه مانند ترک و آسیب با استفاده از برس های آلفا.
  • پخت جزئیات پلی بالا روی نقشه معمولی.
  • ایجاد نقشه های مش مانند انسداد محیط و انحنا.
  • بافت با استفاده از گردش کار PBR.
  • نورپردازی و رندر.
  • ایجاد یک صفحه گردان برای ارائه.
  • گردش کار نرم افزار واحد از ابتدا تا انتها.

چرا باید در این کلاس شرکت کنید

  • این کلاس پایه های قوی در ایجاد دارایی های سه بعدی را مشخص می کند.
  • این کلاس یک راه سرگرم کننده برای یادگیری فرآیند ایجاد دارایی سه بعدی را نشان می دهد.
  • با رشد صنعت بازی و بیدرنگ، ایجاد دارایی های چندگانه کم تقاضا است.
  • من برخی از بهترین نکات و تکنیک های خود را برای ایجاد چنین مدل هایی در مخلوط کن به اشتراک گذاشته ام.
  • می‌توانید از تکنیک‌های نشان‌داده‌شده در این کلاس برای ایجاد دارایی سه‌بعدی کم سبک خود استفاده کنید.

چه کسی باید در این کلاس شرکت کند

  • اگر می خواهید یک هنرمند سه بعدی در بازی ها یا در تجسم بیدرنگ باشید.
  • اگر شما فردی هستید که می‌خواهید گردش کار ایجاد دارایی‌های سه بعدی کم چند بعدی را بدانید.
  • اگر هنرمندی هستید که از هر بسته نرم افزاری سه بعدی دیگری استفاده می کنید و می خواهید روش مخلوط کن را بدانید.
  • اگر می‌خواهید گردش‌های کاری ایجاد دارایی احتمالی با استفاده از مخلوط کن را بدانید.

پروژه کلاس شما ایجاد شیلد استایل شده همانطور که در کلاس نشان داده شده است. تمام منابع دیجیتالی مورد نیاز برای تکمیل پروژه مانند تصویر مفهومی، بافت و آلفا گنجانده شده است و قابل دانلود است.

مراحل

  1. منابع را دانلود کنید
  2. مدلسازی را شروع کنید
  3. UV Unwrap
  4. اضافه کردن نقشه های جابجایی
  5. جزئیات آسیب مجسمه را اضافه کنید
  6. جزئیات خود را در نقشه های مشبک قرار دهید
  7. بافت در مدل کم پلی
  8. رندر

تمام مراحل مورد نیاز در کلاس نشان داده شده است. اگر تنها به مدل سازی علاقه مند هستید، لطفاً تصاویری از مدل خود را در بخش پروژه ها ارسال کنید.

پروژه کلاس خود را به اشتراک بگذارید، من بسیار خوشحال خواهم شد که بازخورد خود را به اشتراک بگذارم.

با تشکر از شما و آرزوی بهترین ها


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • مقدمه Introduction

  • پخت نقشه معمولی Baking The Normal Map

  • بافت بندی پانل مرکزی Texturing The Center Panel

  • شروع کار با مدل سازی Getting Started With Modelling

  • تیز کردن لبه ها Making The Edges Sharp

  • پالایش بافت چوب Refining The Wood Texture

  • اختصاص دادن گروه های راس Assigning The Vertex Groups

  • بافت سازی چوب با استفاده از نقشه های PBR Texturing Wood Using PBR Maps

  • افزودن جزئیات به قسمت پشتی Adding Details To The Back Part

  • ایجاد یک رندر Creating A Render

  • اضافه کردن جزئیات تخته چوبی Adding The Wooden Plank Details

  • اضافه کردن ترک ها و جزئیات آسیب Adding Cracks And Damage Details

  • نتیجه Conclusion

  • UV باز کردن مدل UV Unwrapping The Model

  • ایجاد انیمیشن گرامافون Creating A Turntable Animation

  • افزودن جزئیات فلزی به سپر Adding Metal Details To The Shield

  • تعریف پنل مرکزی Defining The Center Panel

  • وارد کردن تصویر مرجع Importing The Reference Image

  • مدل سازی دسته ها Modelling The Handles

  • مدل سازی گیره ها Modelling The Clamps

  • مجسمه سازی عیوب Sculpting Imperfections

  • بافت سازی فلز با تکنیک های رویه ای Texturing Metal With Procedural Techniques

  • ایجاد یک مدل Low Poly Creating A Low Poly Model

  • اضافه کردن جزئیات سطح چوبی Adding The Wooden Surface Details

  • پالایش بافت فلزی Refining The Metal Texture

  • بافت سازی دسته ها Texturing The Handles

  • اضافه کردن الگوها در پانل مرکزی Adding Patterns On The Center Panel

  • افزودن جزئیات سطح فلزی Adding The Metallic Surface Details

  • پخت نقشه انحنا Baking The Curvature Map

  • ایجاد خم با استفاده از تغییر شکل ساده Creating Bend Using Simple Deform Modifier

  • Baking The Ambient Occlusion Map Baking The Ambient Occlusion Map

  • تخصیص مواد Assigning Materials

نمایش نظرات

آموزش Blender 3D - مدل و بافت یک سپر سبک
جزییات دوره
2h 30m
32
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
109
4 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Harshavardhan Saravanan Harshavardhan Saravanan

هم بنیانگذار | CGI Artist | نویسنده

من یک هنرمند CG هستم که علاقه زیادی به ایجاد تصاویر سه بعدی با کیفیت بالا دارم. من در محتوای سه بعدی عکس واقع گرایانه تخصص دارم. من با برندهای مختلف و آژانس‌های خلاق کار کرده‌ام تا تصاویر بصری جذابی برای ارتباطات برند، استراتژی برند، بسته‌بندی، محصول، تبلیغات و تصاویر تبلیغاتی ایجاد کنم.

من همیشه مشتاق یادگیری مهارت‌های جدید و توسعه خودم هستم. ارتباطات در طول سفر من از طریق CGI من مشتاقانه منتظر خدمات به برندها، مشاغل و افراد خلاق با تصاویری خیره کننده هستم که تأثیری را در این دنیای بصری به هم ریخته ایجاد می کند.

من عاشق ایجاد ارتباطات معنادار در جامعه خلاق هستم. در حال حاضر با شریکم کلودیا، یک مشاوره مستقل برای ایجاد تصاویری عالی اجرا می کنیم.

وب سایت ما - www.harshandcloudia.com