آموزش دوره سقوط Kotlin: اکنون مهارت های توسعه دهنده دنیای واقعی را به دست آورید!

Kotlin Crash Course: Gain Real World Developer Skills Now!

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره: به یک توسعه دهنده Kotlin تبدیل شوید که قادر به ایجاد برنامه های حرفه ای است. گزینه های شغلی خود را به طور چشمگیری افزایش دهید. مهارت های اصلی Kotlin مورد نیاز برای درخواست موقعیت های توسعه دهنده Kotlin را تنها در 15 ساعت بیاموزید. درک اساسی از زبان برنامه نویسی کاتلین داشته باشید. نحوه ایجاد برنامه های Kotlin خود را بدانید. مهارت ها و درک Kotlin را داشته باشید تا با اطمینان برای مشاغل برنامه نویسی Kotlin درخواست دهید. بتوانید بهترین شیوه های صنعت را در کد Kotlin که می نویسید نشان دهید. درک کاملی از اشکال زدایی و بازسازی مجدد و نحوه انجام آن به دست آورید. پیش نیازها: رایانه ای با سیستم عامل ویندوز، مک او اس یا لینوکس به طوری که ابزارهای رایگان نوشتن کد کاتلین در دوره نصب و استفاده شود (دستورالعمل های ویدیویی برای هر پلتفرم گنجانده شده است). ذهنی باز برای یادگیری چیزهای جدید و هیجان انگیز که ممکن است در آینده شغلی شما تفاوت بزرگی ایجاد کند.

اگر می خواهید برنامه نویسی در کاتلین را در زمان بسیار کمتری از آنچه قبلاً فکر می کردید یاد بگیرید، ادامه مطلب را بخوانید.

جهان امروز مکانی پر هیجان است. بسیاری از ما اوقات فراغت بسیار کمی داریم. وقتی کار کردیم (یا مطالعه کردیم)، خوابیدیم، مدتی را با دوستان و خانواده گذراندیم، زمان کمی برای فکر کردن به شغل باقی می‌ماند.

برای تبدیل شدن به یک توسعه دهنده نرم افزار به مهارت های برنامه نویسی نیاز دارید. اما چگونه می‌توانید آن مهارت‌ها را در حداقل زمان به دست آورید و همچنان در این راه یک زندگی داشته باشید؟

این دوره برای آموزش مهارت های برنامه نویسی Kotlin که برای به دست آوردن اولین شغل برنامه نویسی یا شاید ارتقاء به یک موقعیت ارشد نیاز دارید، طراحی شده است. و این کار را در کمترین زمان ممکن انجام دهید.

آیا باید 100% زبان کاتلین را یاد بگیرم؟

نه! برای درک اینکه چگونه این دوره می تواند به شما کمک کند، نیاز به درک نحوه ساخت زبان های برنامه نویسی وجود دارد. سازندگان این زبان‌ها سعی می‌کنند همه ویژگی‌هایی را که فکر می‌کنند کسی به آن نیاز داشته باشد، اضافه می‌کنند.

بخش بزرگی از زبان به ندرت مورد استفاده قرار می‌گیرد و گاهی اصلاً استفاده نمی‌شود. در مورد نرم افزار هم همینطور است. اگر در گذشته از صفحه‌گسترده‌ای استفاده کرده‌اید، احتمال می‌دهم از آن برای کارهای اولیه صفحه‌گسترده استفاده کنید، و به ندرت، اگر تا به حال وارد برخی از عملکردهای پیشرفته شوید. کارکردهای اصلی صفحه گسترده همان چیزی است که بیشتر مردم از آن استفاده می کنند.

تصور کنید که مجبور باشید همه ویژگی های برنامه صفحه گسترده را یاد بگیرید؟ چقدر طول می کشد و آیا بیشتر این اطلاعات برای شما مفید خواهد بود؟ به خصوص اگر آن را برای یافتن شغل یاد می گرفتید و آن شغل فقط به مهارت های صفحه گسترده اولیه نیاز داشت.

بازگشت به برنامه نویسی، اگر هدف شما این است که اولین شغل برنامه نویسی خود را بدست آورید، پس چرا نه تنها چیزهایی را که برای رسیدن به آن هدف نیاز دارید، یاد نگیرید. و نگران چیزهای دیگر در صورت نیاز و زمانی باشید.

این دوره در مورد این است - مهارت های مورد نیاز را به سرعت و بدون هیچ گونه کرک یا اطلاعات بی فایده به شما می دهد.


این دوره برای افراد مبتدی کامل طراحی شده است.
فرض می کنیم قبلاً در این دوره برنامه نویسی نکرده اید و از ابتدا شروع می کنیم و گام به گام نحوه دانلود و نصب ابزارها تا نوشتن اولین برنامه ها را به شما نشان می دهیم و از آنجا به قسمت های بیشتری از زبان کاتلین که باید آن را بفهمید.

اگر قبلاً یک برنامه نویس هستید، هنوز هم ارزشی در این دوره خواهید یافت - برای برنامه نویسان بسیار رایج است که بخواهند زبان برنامه نویسی دوم یا سوم را یاد بگیرند و انجام این کار شما را ارزشمندتر می کند و فرصت های شغلی را باز می کند.

از آنجایی که این یک دوره تصادفی است، می‌توانید به سرعت در کاتلین مهارت کسب کنید.

این چیزی است که یک دانش‌آموز در مورد یکی دیگر از دوره‌های مدرس گفت.

"بیش از حد انتظار، زیرا بسیاری از افراد دیگر در این موضوع خوب عمل نمی کنند. گوران، تبریک، شما همیشه یک کار واضح و عالی انجام داده اید. بنابراین می توانم محتوا و کیفیت توضیح را با هم مقایسه کنم، واقعاً از شما متشکرم." - cris S.

چه نسخه ای از Kotlin را یاد خواهم گرفت؟

همه ویدیوهای دوره با استفاده از آخرین نسخه Kotlin ضبط شده اند. توصیه می‌شود آن نسخه را دنبال کنید، اما اگر نسخه قدیمی‌تری دارید، بیشتر دوره باید به خوبی کار کند.

به خاطر داشته باشید که به‌روزرسانی‌های دائمی برای Kotlin وجود دارد. بنابراین اگر در هنگام نصب نسخه جدیدتری مشاهده کردید، از آن نسخه استفاده کنید.

در این دوره چه چیزی یاد خواهید گرفت؟

مهارت‌های ضروری Kotlin را که برای کارآمد شدن به عنوان توسعه‌دهنده Kotlin لازم است، یاد خواهید گرفت.

  • ایجاد یک برنامه اولیه Kotlin

  • همه چیز درباره راه اندازی و اجرای برنامه های Kotlin

  • انواع داده، متغیرها، پردازش شرطی، حلقه‌ها، کلاس‌ها، عملگرها، عبارات - همه چیزهای خوب.

  • برنامه درسی را در این صفحه برای فهرستی از آنچه در دوره تحت پوشش قرار می‌گیرد، بررسی کنید.

در دوره شما با بسیاری از کدهای مثال Kotlin کار خواهید کرد. شما با کد کاتلین شروع خواهید کرد که بد نوشته شده است. خواهید دید که چرا بد است، و سپس با پیشرفت در دوره، آن را بهبود می‌بخشید و کد را بدون اشکال می‌سازید.

این رویکرد، همراه با کدهای کوچک‌تر به شما کمک می‌کند تا یک برنامه‌نویس شوید. و همچنین به عنوان یک برنامه نویس فکر کنید. و در نتیجه یاد خواهید گرفت که چگونه از Kotlin بیشترین بهره را ببرید.

در مورد مربیان چطور؟

مدرس شما گوران بیش از 14 سال (12 سال تجاری) توسعه دهنده نرم افزار بوده است و در این مدت برنامه های دسکتاپ، وب و موبایل ایجاد کرده است.

او یک برنامه نویس کاملاً معتبر جاوا (Java Oracle Certificate Associate programmer Java SE 8) است و تجربه زیادی با Java، Kotlin، JPA، Java Enterprise Edition، Spring، Spring Boot، Maven، Gradle و JavaFX دارد.

علاوه بر این، او به شدت در توسعه بازی و فریمورک های مورد استفاده برای ساخت بازی ها شرکت داشته است. او همچنین یک برنامه نویس خبره خبره Unity است.

این هم نظر دیگری از یک دانش آموز در یکی از دوره های گوران در Udemy.

"شگفت‌انگیز، فراتر از حد انتظار. همه سخنرانی‌ها با مثال‌های اساسی که اسرار جاوا را نشان می‌دهند پشتیبانی می‌شوند. فکر می‌کنم همه چیزهایی را که گوران توضیح می‌دهد درک می‌کنم. واقعاً می‌خواهم از او یک سوال بپرسم، اما فعلاً همه چیز را می‌فهمم. خیلی دستورالعمل‌های واضح و دقیق در مورد اینکه چه اتفاقی می‌افتد و چگونه اتفاق می‌افتد. گوران سوالات پیچیده‌ای را که ممتحنان دوست دارند در امتحان بپرسند نشان می‌دهد. من به خودم و قدرت خودم ایمان دارم. کار بسیار خوبی است که آن را نیمه تمام گذاشتم! من به یادگیری ادامه می دهم! من عاشق Udemy هستم." - والنتین جی.

اگر سوالی دارید چطور؟

مثل اینکه این دوره به اندازه کافی کامل نبود، گوران پشتیبانی کامل را ارائه می‌دهد، به هر سؤالی که دارید ۷ روز در هفته پاسخ می‌دهد (در حالی که بسیاری از مربیان فقط یک بار در هفته پاسخ می‌دهند یا اصلاً جواب نمی‌دهند).

این بدان معناست که هرگز نمی‌بینید که روزها در یک درس گیر کرده باشید. با راهنمایی های او، بدون هیچ مانع بزرگی در این دوره به آرامی پیشرفت خواهید کرد.

نقل قول دانشجو: "این یکی از بهترین دوره های Unity و C# است که من در Udemy انجام داده ام و کارهای زیادی انجام داده ام.

من در ابتدا از آنجایی که از سال 2003 با سی شارپ برنامه نویسی می کردم، در ابتدا به سخنرانی های C# توجهی نداشتم، اما تصمیم گرفتم پس از اتمام بخش توسعه بازی به لیست سخنرانی ها برگردم تا ببینم آیا قسمت هایی از C# I وجود دارد یا خیر. 100% مطمئن نبودم، زیرا مدام در حال تغییر است.

من متوجه شدم که سخنرانی‌های C# که تماشا کردم همگی عالی بودند. گوران در توضیح موضوعات پیچیده‌تر سی شارپ بسیار خوب است، و من از آنها چیزهای زیادی یاد گرفتم و احساس کردم چیزهای زیادی از آنها یاد گرفته‌ام. ” - کیت ال.

خطری هم وجود ندارد!

این دوره با 30 روز ضمانت بازگشت وجه کامل ارائه می‌شود. به این معنی که اگر کاملاً از دوره یا پیشرفت خود راضی نیستید، به سادگی به مربیان اطلاع دهید و آنها 100% به شما بازپرداخت خواهند کرد.

شما یا در نهایت مهارت‌های کاتلین را کسب می‌کنید، به توسعه برنامه‌های عالی ادامه می‌دهید و به طور بالقوه شغلی عالی برای خود ایجاد می‌کنید، یا دوره را امتحان می‌کنید و اگر آن را دوست ندارید، به سادگی تمام پول خود را پس می‌گیرید…

شما به معنای واقعی کلمه نمی توانید ببازید.

برای شروع آماده هستید، توسعه دهنده؟

اکنون با استفاده از دکمه "افزودن به سبد خرید" در سمت راست ثبت نام کنید و مسیر خود را به عنوان یک برنامه نویس Kotlin شروع کنید. همچنین می‌توانید برخی از دوره‌ها را با استفاده از ویژگی پیش‌نمایش در این صفحه بررسی کنید، بنابراین 100% مطمئن هستید که این دوره برای شما مناسب است.

شما را از داخل می بینیم (عجله کنید، کلاس کاتلین منتظر است!)


سرفصل ها و درس ها

مقدمه و اطلاعات دوره Introduction and Course Information

  • معرفی دوره Introduction to the course

  • کاتلین چیست؟ What is Kotlin?

  • JDK 17 را برای ویندوز نصب کنید Install JDK 17 for Windows

  • نصب Intellij IDEA برای ویندوز Installing Intellij IDEA for Windows

  • JDK 11 را برای مک نصب کنید Install JDK 11 for Mac

  • نصب Intellij IDEA برای مک Installing Intellij IDEA for Mac

  • JDK 11 را برای لینوکس نصب کنید Install JDK 11 for Linux

  • نصب Intellij IDEA برای لینوکس Installing Intellij IDEA for Linux

  • پیکربندی IntelliJ IDEA - WINDOWS، MAC و LINUX Configuring IntelliJ IDEA - WINDOWS, MAC and LINUX

  • ایجاد یک پروژه Kotlin در Intellij Creating a Kotlin Project In Intellij

  • ساختار یک برنامه کاتلین Structure of a Kotlin Program

  • نشانه گذاری نقطه Dot Notation

  • مقدمه ای بر زبان کاتلین Introduction to the Kotlin Language

  • خلاصه Summary

شروع به کدنویسی Starting to Code

  • معرفی Introduction

  • متغیرها Variables

  • استفاده از Var vs Explicit Type Using Var vs Explicit Type

  • چرا از متغیرها استفاده کنیم Why Use Variables

  • کنوانسیون نامگذاری Naming Convention

  • چالش کنوانسیون نامگذاری Naming Convention Challenge

  • راه حل چالش Challenge Solution

  • خلاصه Summary

نوشتن و خواندن از روی کنسول Writing to and reading from the console

  • معرفی Introduction

  • ورودی کنسول با NextLine Console Input With NextLine

  • خواندن ورودی در بازی حمورابی Reading Input in the Hammurabi Game

  • متن و اعداد ورودی کنسول Console Input Text And Numbers

  • خواندن اعداد در حمورابی Reading Numbers In Hammurabi

  • خروجی کنسول و درون یابی رشته ای Console Output And String Interpolation

  • تراز قالب رشته String Format Alignment

  • اطلاعات بیشتر درباره قالب بندی رشته More About String Formatting

  • خلاصه Summary

انواع و عبارات کاتلین Kotlin types and expressions

  • معرفی Introduction

  • انواع داده های پایه Basic Data Types

  • بین المللی و طولانی Int And Long

  • انواع نقطه شناور Floating Point Types

  • شناور و دقت مضاعف Float And Double Precision

  • انواع نقطه شناور BigDecimal Floating Point Types BigDecimal

  • دقت BigDecimal BigDecimal Accuracy

  • اصطلاحات Expressions

  • عبارات بولی Boolean Expressions

  • عبارات بولی مرکب Compound Boolean Expressions

  • متغیرهای بولی Boolean Variables

  • Booleans در بیت کوین چکشی Booleans In Hammer Bitcoin

  • راه حل چالش عبارات بولی Solution To Boolean Expressions Challenge

  • کلاس ها و اشیاء Classes And Objects

  • نمونه های کلاس Class Instances

  • زمینه های Fields

  • Class Constructors Initializers Class Constructors Initializers

  • اعضای عمومی و خصوصی Public And Private Members

  • خلاصه Summary

کنترل جریان Flow control

  • معرفی Introduction

  • اسناد کاتلین Kotlin Documentation

  • برای حلقه ها For Loops

  • دیباگر Intellij The Intellij Debugger

  • بیشتر در For Loops More on For Loops

  • Nested For Loops Nested For Loops

  • استفاده از دیباگر با HammerBitcoin Using Debugger With HammerBitcoin

  • For Loops در «الیزا احمقانه است» For Loops In "Eliza Is Silly"

  • درک بیشتر درباره الیزا Understanding More About Eliza

  • در حالی که حلقه ها While Loops

  • راه حل چالش Challenge Solution

  • کدام راه بهتر است Which Way Is Better

  • انجام در حالی که Do While

  • راه حل برای چالش Do while Solution To the Do While Challenge

  • خلاصه Summary

کنترل جریان اگر/دیگر و زمانی Flow control if/else and when

  • معرفی Introduction

  • اگر بیانیه If Statement

  • بند دیگر Else Clause

  • بیشتر اگر و دیگری More If And Else

  • اگر دیگر چالش If Else Challenge

  • راه حل چالش Challenge Solution

  • راه حل چالش بازی دوباره Solution To The Play Again Challenge

  • وقتی بیانیه When Statement

  • مورد دیگر Else Case

  • رسیدگی به پرونده های متعدد Handling Multiple Cases

  • بیانیه شکست Break Statement

  • ادامه بیانیه Continue Statement

  • دامنه شکست و ادامه Scope Of Break And Continue

  • استفاده از If As Expression Using If As Expression

  • بیان اگر و زمانی در HammerBitcoin If And When Expression In HammerBitcoin

  • راه حل چالش Challenge Solution

  • خلاصه Summary

کنترل جریان - روش ها Flow control - methods

  • معرفی Introduction

  • توابع فراخوانی Calling Functions

  • توابع فراخوانی توابع Functions Calling Functions

  • پارامترهای روش Method Parameters

  • راه حل چالش پارامتر Solution To Parameter Challenge

  • راه حل چالش ترمز Solution To Brake Challenge

  • بازی ماشین ساده نسخه 1 Simple Car Game Version 1

  • افزودن کتابخانه ها Adding Libraries

  • بازی ماشین ساده نسخه 2 Simple Car Game Version 2

  • روش های عمومی و خصوصی Public And Private Methods

  • برگرداندن نتیجه از روش Returning Result From Method

  • کد تکراری بد است Duplicating Code Is Bad

  • Refactoring برای حذف کد تکراری Refactoring To Remove Duplicate Code

  • پارامترها یا عبور از مقدار Parameters Or Passing By Value

  • متغیرهای جهانی Global Variables

  • Refactoring Challenge Refactoring Challenge

  • راه حل چالش Challenge Solution

  • دامنه متغیر Variable Scope

  • حذف متغیرهای جهانی Removing Global Variables

  • خلاصه دامنه و چالش Scope Summary And Challenge

  • راه حل برای چالش Solution To Challenge

  • راه حل ادامه دارد Solution Continued

  • خلاصه Summary

اپراتورها Operators

  • معرفی Introduction

  • اپراتورها و اولویت اپراتور Operators And Operator Precedence

  • اپراتورهای اولیه Primary Operators

  • از Post Pre Operators In Expressions اجتناب کنید Avoid Post Pre Operators In Expressions

  • اولویت اپراتور Operator Precedence

  • با استفاده از عملگر Remainder Using The Remainder Operator

  • Remainder In Rock Paper Scissors Remainder In Rock Paper Scissors

  • اپراتورهای رابطه ای و مشروط Relational And Conditional Operators

  • ارزیابی مدار کوتاه Short Circuit Evaluation

  • اپراتورهای واگذاری Assignment Operators

  • خلاصه Summary

برخورد با رشته ها Dealing with Strings

  • معرفی Introduction

  • رشته چیست What Is A String

  • نمایه سازی Indexing

  • طول رشته String Length

  • IndexOf IndexOf

  • IndexOf غیر حساس به حروف کوچک Case Insensitive IndexOf

  • LastIndexOf و مسابقات تکراری LastIndexOf And Repeated Matches

  • در حال پردازش مسابقات فرعی جایگزین شود Processing Matches Substring Replace

  • شامل - Startswith - Endswith Contains - Startswith - Endswith

  • برابری رشته String Equality

  • ارزش و انواع مرجع Value And Reference Types

  • رشته ها غیر قابل تغییر هستند Strings Are Immutable

  • کلاس StringBuilder StringBuilder Class

  • انواع مرجع قسمت 2 Reference Types Part 2

  • برابری و انواع مرجع Equality And Reference Types

  • حذف و زنجیره روش را اضافه کنید Append Delete And Method Chain

  • راه حل چالش Challenge Solution

  • اطلاعات بیشتر درباره روش زنجیرزنی More About Method Chaining

  • مقدمه ای بر روش های اضافه بار Introduction To Overloading Methods

  • اضافه بارهای روش بیشتر More Method Overloads

  • جستجوی متن در StringBuilder Searching For Text In StringBuilder

  • خلاصه Summary

کلاس ها Classes

  • OOP و کلاس ها OOP And Classes

  • راه اندازی فرودگاه Setting Up The Airport

  • نمودارهای کلاس Class Diagrams

  • اعضای کلاس Class Members

  • سازندگان و زمینه ها Constructors And Fields

  • ویژگی های دریافت کننده و تنظیم کننده Properties Getters And Setters

  • چرا از Getters و Setter استفاده می کنیم Why Use Getters And Setters

  • اصل مسئولیت واحد The Single Responsibility Principle

  • اطلاعات بیشتر درباره Properties Getters And Setters More About Properties Getters And Setters

  • Enums Enums

  • چالش واحدها Units Challenge

  • راه حل واحدها Units Solution

  • بازگشت به فرودگاه Back To The Airport

  • ایجاد نمونه فرودگاهی Create Airport Instance

  • پیغام خطا Error Messages

  • مقدمه وراثت Inheritance Introduction

  • سازنده کلاس پایه The Base Class Constructor

  • راه حل اولین چالش وراثت Solution To The First Inheritance Challenge

  • ارث و سلسله مراتب Inheritance And Hierarchy

اطلاعات اضافی - کد منبع و موارد دیگر Extra Information - Source code, and other stuff

  • کدهای منبع Source Codes

  • سخنرانی و اطلاعات پاداش Bonus Lecture and Information

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش دوره سقوط Kotlin: اکنون مهارت های توسعه دهنده دنیای واقعی را به دست آورید!
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
14.5 hours
159
Udemy (یودمی) udemy-small
04 آبان 1401 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
197
4.3 از 5
دارد
دارد
دارد

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Tim Buchalka's Learn Programming Academy Tim Buchalka's Learn Programming Academy

برنامه نویسان و معلمان حرفه ای - 1.75 میلیون دانش آموز

Goran Lochert Goran Lochert

مهندس نرم افزار | برنامه نویس خبره یونیتی

Udemy (یودمی)

یودمی یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان امکان دسترسی به دوره‌های متنوع و کاربردی را فراهم می‌کند. این پلتفرم امکان آموزش در زمینه‌های مختلف از فناوری اطلاعات و برنامه‌نویسی گرفته تا زبان‌های خارجی، مدیریت، و هنر را به کاربران ارائه می‌دهد. با استفاده از یودمی، کاربران می‌توانند به صورت انعطاف‌پذیر و بهینه، مهارت‌های جدیدی را یاد بگیرند و خود را برای بازار کار آماده کنند.

یکی از ویژگی‌های برجسته یودمی، کیفیت بالای دوره‌ها و حضور استادان مجرب و با تجربه در هر حوزه است. این امر به کاربران اعتماد می‌دهد که در حال دریافت آموزش از منابع قابل اعتماد و معتبر هستند و می‌توانند به بهترین شکل ممکن از آموزش‌ها بهره ببرند. به طور خلاصه، یودمی به عنوان یکی از معتبرترین و موثرترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین، به افراد امکان می‌دهد تا به راحتی و با کیفیت، مهارت‌های مورد نیاز خود را ارتقا دهند و به دنبال رشد و پیشرفت شغلی خود باشند.