در این دوره، من شما را گام به گام در فرآیند ایجاد رندرهای شخصیتی با کیفیت بالا و تمیز در Affinity Designer راهنمایی خواهم کرد. من از این گردش کار در تنظیمات حرفهای برای کلاینتهایی مانند SEGA استفاده کردهام.
توجه: بدانید که این گردش کار با هر نرمافزاری که حاوی ابزار Pen Tool، Brushes، Filters Layer Adjustments باشد، قابل انتقال است. اگر قصد استفاده از Designer را برای این دوره ندارید، مطمئن شوید که نرم افزار انتخابی شما دارای ابزارهای ذکر شده قبلی است.
در این دوره آموزشی خواهید آموخت:
آنچه شامل می شود:
آنچه شما نیاز دارید:
تکلیف:
خطوط شخصیت من Slink (فایل Slink_Lines.png) را دنبال کنید یا از طرح کاراکتر خود برای ایجاد یک کاراکتر ایربراش کاملاً واقعی با استفاده از روشهایی که در Affintiy Designer به شما آموزش دادهام استفاده کنید.
مواد:
شروع به کار:
سبک خاصی را که میخواهید شبیهسازی کنید، تحقیق کنید. ارجاعات را با استفاده از موتور جستجوی انتخابی خود جمع آوری کنید و سپس آنها را روی یک تابلوی مرجع مانند PureRef جمع آوری کنید. در مرحله بعد، روند آموزش داده شده در طول دوره را دنبال کنید تا شخصیت خود را در بخشها مسدود کنید، سپس یک نقاشی با مقیاس خاکستری انجام دهید و سپس به افزودن رنگ و کارهای تکمیلی ادامه دهید. اگر گیر کردید یا گم شدید، به ویدیوهای فیلم RAW مراجعه کنید تا با دقت بیشتر دنبال کنید.
اشتراک گذاری کار شما:
وقتی از کار خود راضی بودید، از بخش "پروژه شما" دوره برای آپلود رندر نهایی کاراکتر ایربراش شده خود در قالب .JPG یا .PNG استفاده کنید. مشتاقانه منتظر دیدن خلاقیت های شما هستیم. در اینجا رندر نهایی کاراکتر ایربراش شده من به نظر می رسد! (در صورت تمایل از آن به عنوان مرجع استفاده کنید.)
هنرمند دو بعدی
طراحی از 2 سالگی (یادم میآید)، مدتها قبل از اینکه به صفحه رایانه برسم، تمایل زیادی به گفتن داستان روی کاغذ پیدا کردم. بازیهای ویدیویی، سینما، کتابها و کمیکها همگی به تمایل من برای بیان داستانهای قدیمی به روشهای جدید و هیجانانگیز کمک میکنند. من دوست دارم خودم را یک نوع موسیقیدان بدانم. مداد ساز انتخابی من است، به آهنگ کودکی مانند شگفتی و تخیل.
نمایش نظرات