آموزش ایجاد یک نینجا علمی تخیلی سطح سخت در ZBrush

Creating a Hard Surface Sci-Fi Ninja in ZBrush

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این سری از آموزش ها نحوه ایجاد یک نینجا زره پوش با جزئیات کامل را پوشش خواهیم داد. نرم‌افزار مورد نیاز: ZBrush 4R6، Photoshop CS6. فایل‌های تمرینی این فایل‌های تمرینی در نظر گرفته شده‌اند تا دارایی‌هایی را که برای ایجاد یک تجربه عملی مبتنی بر ویدیو نیاز دارید، در اختیار شما قرار دهند. با فایل های تمرین، می توانید با نویسنده همراه باشید و همان راه حل را در رایانه خود دوباره ایجاد کنید. دانلود فایل تمرین

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ایجاد یک نینجا علمی تخیلی سطح سخت در ZBrush - قسمت 1 Creating a Hard Surface Sci-Fi Ninja in ZBrush - Part 1

  • مقدمه ای بر مفهوم و برگه مرجع Introduction to Concept and Reference Sheet

  • مقدمه ای بر ابزار Introduction to Tools

  • معرفی براش ها Introduction to Brushes

  • مسدود کردن سر Blocking out the Head

  • مدل سازی بازوها Modeling the Arms

  • مسدود کردن نیم تنه جلو Blocking out the Front Torso

  • ایجاد نیم تنه عقب Creating the Rear Torso

  • مسدود کردن پاهای جلویی Blocking out the Front Legs

  • ساختن پاهای عقب Building out the Rear Legs

  • اصلاح اشکال سر و نیم تنه جلو Refining Shapes of Head and Front Torso

  • اصلاح شکل بازوها و پاها Refining Shapes of Arms and Legs

  • اصلاح شکل‌های پشت تنه و پاها Refining Shapes of Rear Torso and Legs

  • گسترش اشکال ثانویه سر و سینه Expanding Secondary Shapes of the Head and Chest

  • گسترش اشکال ثانویه در جلوی تنه Expanding Secondary Shapes on the Front of the Torso

  • تبدیل شدن به اشکال ثانویه در جلوی تنه Fleshing out to Secondary Shapes on the Front of the Torso

  • گسترش به اشکال ثانویه پاها Expanding to Secondary Shapes of the Legs

  • تنظیم اشکال ثانویه در پشت تنه و بازوها Adjusting Secondary Shapes on the Rear of the Torso and Arms

  • گسترش اشکال ثانویه بازوها و پاها Expanding Secondary Shapes of Arms and Feet

  • بهینه سازی و ویرایش زره تنه و ران Tweaking and Editing the Torso and Thigh Armor

  • بهینه سازی و ویرایش Visor و Head Gear Tweaking and Editing the Visor and Head Gear

  • جزئیات بیشتر زیرشکل های هدگیر Further Detailing Subshapes of the Headgear

  • گسترش شکل های فرعی در جلوی تنه Expanding Subshapes on the Front of the Torso

  • ویرایش اشکال در جلوی تنه Editing Shapes on the Front of the Torso

  • ویرایش زیرشکل ها در نیم تنه و زره Editing Subshapes on the Torso and Armor

  • گسترش زیرشکل های و بازوها Expanding Subshapes of and the Arms

  • بهینه سازی زیرشکل های بازوها Tweaking Subshapes of the Arms

  • بهینه سازی کاراکتر با استفاده از Transpose Master Tweaking Character Using Transpose Master

  • گسترش شکل ها در پشت تنه Expanding Shapes on the Rear of the Torso

  • به گسترش Shapes در عقب ادامه دهید Continuing to Expand Shapes on the Rear

  • افزودن ضمائم به پاها و دست ها Adding Attachments to the Legs and Hands

  • ویرایش و بهینه سازی جزئیات فیبر عضلانی بازو Editing and Tweaking Arm Muscle Fiber Details

  • افزودن جزئیات به هدگیر Adding Detail to the Headgear

  • بهینه سازی هدگیر و اضافه کردن هندسه اضافی Tweaking Headgear and Add Additional Geometry

  • ترفندها و ویرایش های اضافی نیم تنه Additional Torso Tweaks and Edits

ایجاد یک نینجا علمی تخیلی سطح سخت در ZBrush - قسمت 2 Creating a Hard Surface Sci-Fi Ninja in ZBrush - Part 2

  • ویرایش کمربند Editing the Waistband

  • ویرایش پدهای ران و زره ران Editing the Thigh Pads and Thigh Armor

  • ویرایش زره ران Editing the Thigh Armor

  • اصلاحات و ویرایش های عمومی General Tweaks and Edits

  • اصلاح صفحه دست و کمربند Tweaking the Hand Plate and Waist Band

  • استفاده از Transpose Master Utilizing Transpose Master

  • بازسازی دستگاه هیپ Recreating the Hip Device

  • مسدود کردن شمشیر Blocking out the Sword

  • ویرایش و بهینه سازی شمشیر Editing and Tweaking the Sword

  • ویرایش دستگاه Sword و Hilt Editing the Sword Device and Hilt

  • جزئیات قبضه شمشیر Detailing the Hilt of the Sword

  • ایجاد براش برای شمشیر Creating the Brush for the Sword

  • مسدود کردن منبع تغذیه Blocking out the Power Supply

  • در حال ویرایش منبع تغذیه Editing the Power Supply

  • ایجاد یک برس مش چندگانه برای تشکیل کابل Creating an Insert Multi Mesh Brush to Form the Cable

  • اضافه کردن شمشیر و منبع تغذیه به صحنه ما Adding the Sword and Power Supply to Our Scene

  • انجام ترفندهای عمومی Performing General Tweaks

  • جزئیات سر از مفهوم مجدد Detailing Head from Re-concept

  • اضافه کردن هندسه جدید به سر Adding New Geometry to the Head

  • بهینه سازی جزئیات قسمت پشتی و شانه Tweaking Details of the Visor and Shoulder Piece

  • جزئیات قفسه سینه از مفهوم مجدد Detailing the Chest from Re-concept

  • جزئیات نیم تنه و زانو از Re-concept Detailing the Torso and Knee from Re-concept

  • جزئیات پاها و پاها از Re-concept Detailing the Legs and Feet from Re-concept

  • اضافه کردن منبع تغذیه و جزئیات شانه Adding the Power Supply and Shoulder Details

  • جزئیات دست از مفهوم مجدد Detailing the Hand from Re-concept

  • ساخت چاقوی دارت Creating a Dart Knife

  • بافت بند کمر Texturing the Waist Band

  • بافت بند ران Texturing the Thigh Band

  • سطح سوم جزئیات گردن و نیم تنه Third Level Detailing of the Neck and Torso

  • ویرایش بازوها و نیم تنه Editing the Arms and Torso

  • جزئیات سطح سوم تنه و پاها Third Level Detailing of Torso and Legs

  • ایجاد یک صحنه برای شخصیت Creating a Stage for Character

  • آسیب رساندن به شخصیت با اهداف مورف Damaging the Character with Morph Targets

  • آسیب رساندن به شخصیت با Orbs Crack Brush Damaging the Character with Orbs Crack Brush

  • ایجاد برخی مواد برای شخصیت ما Creating Some Materials for Our Character

  • استفاده از مواد روی سر و تنه Applying Materials to the Head and Torso

  • استفاده از مواد روی بازوها، پاها و شمشیر Applying Materials to the Arms, Legs, and Sword

  • ایجاد یک پالت رنگ Creating a Color Palette

  • رنگ آمیزی حفره ای Cavity Color Painting

  • بهینه سازی چراغ ها و تنظیمات رندر Tweaking the Lights and Render Settings

  • ویرایش رندر و نتیجه گیری Editing the Render and Conclusion

نمایش نظرات

آموزش ایجاد یک نینجا علمی تخیلی سطح سخت در ZBrush
جزییات دوره
12h 41m
76
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Pierre Rogers
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Pierre Rogers Pierre Rogers

هنرمند شخصیت

سلام نام من پیر است.

من یک مجسمه ساز دیجیتال و هنرمند/طراح شخصیت هستم.

طراحی و توسعه شخصیت یکی از علایق من از دوران جوانی بوده است.

در بین مشاغل آزاد من از ایجاد ویدیوها و کارهای دوره ای با اشتراک گذاری آموخته هایم لذت می برم.

فیس بوک