آموزش مقدمه ای بر Rigging در 3ds Max 2009

Introduction to Rigging in 3ds Max 2009

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: ملزومات تقلب را بیاموزید و یک پایه محکم ایجاد کنید. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2009. ملزومات تقلب را بیاموزید و یک پایه محکم ایجاد کنید. روش‌های منعطف، چندین ابزار تنظیم و تنظیم کاراکتر و ملزومات ساخت کنترل‌های انیماتور پسند را با 3ds Max بیاموزید. شامل بیش از 3 ساعت آموزش مبتنی بر پروژه است. نکات برجسته محبوب عبارتند از: سیستم مختصات مرجع. انتخاب یک دستور محور برای اشیاء کنترلی. نوار ابزار سفارشی؛ سفارشی کردن منوهای چهارگانه؛ لایه های؛ اصطلاحات؛ پارامترهای سیمی؛ سینماتیک رو به جلو در مقابل سینماتیک معکوس. کنترل کننده های فهرست؛ محدودیت موقعیت؛ محدودیت LookAt. محدودیت جهت گیری؛ محدودیت پیوند؛ کنترل اشیاء؛ مخزن کنترل شی. ابزار استخوان؛ آینه سازی استخوان ها; پوسته پوسته شدن استخوان ها؛ IK Solvers of Max; ایجاد یک FK Spline Rig. IK FK Snapping; اصلاح کننده پوست؛ Morpher Modifier; اصلاح کننده مورف پوست؛ اصلاح کننده بسته بندی پوست؛ تکنیک های تقلب؛ پارامترهای سفارشی؛ پوست صاف و سفت؛ وزنه های نقاشی; وزن ابزار و جدول وزن; پاکت های آینه ای; صادرات پاکت. تغییر شکل دهنده های زاویه; ماهیچه های سریع و آسان با استخوان. مجموعه های انتخاب نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2009.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی Introduction

مقدمه ای بر Rigging در 3ds Max 2009 Introduction to Rigging in 3ds Max 2009

  • ایجاد کنوانسیون های نامگذاری Establishing Naming Conventions

  • پیوند دادن اشیاء برای ایجاد سلسله مراتب والدین/فرزند Linking Objects to Create Parent/child Hierarchies

  • ایجاد استخوان در Max Creating Bones in Max

  • ویرایش Bones در Max Editing Bones in Max

  • کار با ابزارهای تنظیم باله استخوان Working with a Bone's Fin Adjustment Tools

  • با استفاده از حل کننده Hi IK و Limb IK Utilizing the Hi IK and Limb IK Solver

  • تقلب با Spline IK Solver و ایجاد IK Solver Rigging with the Spline IK Solver and Creating IK Solvers

  • ساختن استخوان برای پا و اتصال یک حل کننده IK Building Bones for the Leg and Connecting an IK Solver

  • تنظیم اشیاء کنترلی در لگ ریگ Setting up Control Objects in the Leg Rig

  • کار با محدودیت موقعیت و جهت مکس Working with Max's Position and Orientation Constraint

  • استفاده از محدودیت Lookat Utilizing the Lookat Constraint

  • تقلب با محدودیت پیوند برای جلوگیری از انحراف استخوان Rigging with the Link Constraint to Avoid Bone Skewing

  • تقلب با گروه ها Rigging with Groups

  • سفارشی کردن رابط کاربری Max Customizing Max's User Interface

  • پارامترهای سیم کشی برای کنترل مقادیر پارامتر Wiring Parameters to Control Parameter Values

  • کار با عبارات Working with Expressions

  • انتخاب یک ترتیب محوری مناسب برای اشیاء کنترلی Choosing a Suitable Axis Order for Control Objects

  • استفاده از لایه ها برای سازماندهی صحنه Using Layers to Organize Your Scene

  • تغییر شکل مش با استخوان از طریق اصلاح کننده پوست Deforming a Mesh with Bones via the Skin Modifier

  • تنظیم دقیق تغییر شکل های پاکت با جدول وزن Fine-tuning Envelope Deformations with the Weight Table

  • ویرایش پاکت نامه ها با ابزار Paint Weights Editing Envelopes with the Paint Weights Tool

  • آینه‌سازی وزنه‌ها برای صرفه‌جویی در زمان Mirroring Weights to Save Time

  • صادرات و واردات داده های پاکت Exporting and Importing Envelope Data

  • استفاده از تغییر شکل دهنده زاویه برآمدگی Max برای اصلاح تغییر شکل ها Using Max's Bulge Angle Deformer to Correct Deformations

  • کاوش در اصلاح کننده مورف پوست Exploring the Skin Morph Modifier

  • Rigging برای Lip-sync انیمیشن با Morpher Modifier Rigging for Lip-sync Animation with the Morpher Modifier

  • کنترل تغییر شکل های مش با اصلاح کننده پوشش پوست Controlling Mesh Deformations with the Skin Wrap Modifier

  • پاداش: کار با مجموعه های انتخاب Bonus: Working with Selection Sets

  • پاداش: ایجاد عضلات سریع و آسان با استخوان Bonus: Creating Quick and Easy Muscles with Bones

  • پاداش: چسباندن ماهیچه به شخصیت Bonus: Attaching the Muscle to the Character

  • پاداش: راه اندازی Bones برای FK Spline Rig Bonus: Setting up the Bones for the FK Spline Rig

  • پاداش: اضافه کردن کنترل ها به Spline Rig Bonus: Adding Controls to the Spline Rig

  • امتیاز: کنترل چرخش FK Spline Rig Bonus: Controlling the Twisting of the FK Spline Rig

  • امتیاز: نهایی کردن توزیع Twist FK Spline Rig Bonus: Finalizing the Twist Distribution of the FK Spline Rig

نمایش نظرات

آموزش مقدمه ای بر Rigging در 3ds Max 2009
جزییات دوره
4h 0m
35
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Delano Athias
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Delano Athias Delano Athias

دلانو با اشتیاق به عنوان نویسنده انیمیشن در Pluralsight فعالیت می کند. دلانو با شروع کار خود در استودیوهای انیمیشن مانند شیلو ، علاقه شدیدی به استعدادهای خود پیدا کرده است. زمینه انیمیشن و تقلب وی به وی کمک می کند تا آموزش و ایجاد برخی از پربیننده ترین آموزشها را درباره Pluralsight ارائه دهد. چند مورد از پروژه های مورد علاقه وی که در آن سهیم بوده است عبارتند از: تعامل شخصیت در مایا و در نرم افزاری ، تقلب صورت انسان در مایا ، تقلب موجودات دریایی در مایا ، و تقلب و متحرک سازی وسایل نقلیه. دلانو کتابخانه آموزش Pluralsight را با دانش حاصل از ارادت پرشور خود به هنر انیمیشن جمع کرده است. او الهام خود را از فیلم ها و سایر اشکال هنری می گیرد که مشت مشتی را به سمت مخاطب بسته است. چه بخواهید انیمیشن های ظریف صورت را برای حلقه دموی خود بسازید و چه یک دانشمند دیوانه را از یک منجنیق در یک فیلم سینمایی راه اندازی کنید ، دلانو پشت سر شما را گرفت.