آموزش انیمیشن های سه بعدی خود را تقویت کنید: استفاده از منحنی های انیمیشن در Cinema 4D

Power Up Your 3D Animations: Using Animation Curves in Cinema 4D

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

بیاموزید که چگونه از منحنی‌های انیمیشن در Cinema 4D استفاده کنید تا به انیمیشن‌های سه‌بعدی خود حرکات سبک‌سازی شده‌ای سرگرم‌کننده بدهید!

این کلاس برای هر کسی که می خواهد با انواع اشیاء متحرک سه بعدی مقابله کند مفید است:

  • بزرگ کردن و بیش از حد
  • پرش
  • بپرید، ورق بزنید و له کنید
  • فلاپ و پرش
  • روی طناب تاب بخورید
  • کاغذی در هوا می افتد!

یاد می‌گیرید که چگونه انیمیشن‌های سه‌بعدی خود را در Cinema 4D صاف، شیک و هیجان‌انگیز کنید!

چگونه؟   با تسلط بر منحنی‌های انیمیشن که آسان‌سازی شما را تقویت می‌کند.

هر روز به‌عنوان یک انیماتور سه بعدی کار می‌کنم، از من خواسته شده است که طیف گسترده‌ای از اشیاء را متحرک کنم. این باعث شد متوجه شوم که وقتی سعی می‌کنیم آن انیمیشن را درست به نظر برسانیم، آسان‌کردن چقدر مهم است، بلکه به حرکت سبکی می‌دهد که تماشای آن سرگرم‌کننده است.

وقتی منحنی های انیمیشن شما زیبا و مرتب به نظر می رسند، انیمیشن زیبا و روان به نظر می رسد.

شما همچنین خواهید آموخت:

  • اصول اساسی انیمیشن به کار رفته در سه بعدی.
  • جدول زمانی Cinema 4D به طور خاص درک می کند که چگونه منحنی های انیمیشن با چند نکته و ترفند اضافی در ویرایشگر جدول زمانی بر انیمیشن شما تأثیر می گذارد.
  • نحوه متحرک سازی انواع مختلف اجسام با جرم و شکل متفاوت.

مهارت‌های این کلاس را می‌توان برای انواع دیگر برنامه‌های انیمیشن مانند After Effects یا واقعاً هر نوع برنامه انیمیشنی که از فریم‌های کلیدی و منحنی‌های انیمیشن استفاده می‌کند، اعمال کرد.

دانش اولیه رابط Cinema 4D مفید است. من از Cinema 4D R25 استفاده می کنم، اما شما می توانید از هر نسخه ای برای تکمیل این دوره استفاده کنید، با در نظر گرفتن این که رابط کاربری کمی متفاوت به نظر می رسد.

اگر شما یک انیماتور هستید، امیدوارم این کلاس به شما کمک کند تا مانند یک قهرمان با بسیاری از انیمیشن‌هایی که روز به روز با آنها مبارزه می‌کنید مقابله کنید!

بیایید وارد این موضوع شویم!

برای استفاده از مهارت هایی که در کلاس یاد گرفتید آماده اید؟ با استفاده از مهارت های جدید خود در انیمیشن سه بعدی، یک شیء ساده روزمره را در یک انیمیشن کوتاه سه بعدی زنده کنید!

مراحل ایجاد پروژه کلاس:

    1. شیئی را که می خواهید متحرک کنید پیدا کنید.
    2. یک مدل سه بعدی ساده از اشکال ابتدایی ایجاد کنید یا از مدلی که از قبل دارید استفاده کنید و به آن بافت/رنگ/مواد بدهید.
    3. طوفان فکری کنید. ایده هایی در مورد اینکه چه نوع انیمیشن هایی را می توانید تصور کنید که شیء انجام می دهد - با این یک فکر در مورد شیء لذت ببرید، مانند آنچه در یک کارتون انجام می شود و کارهایی را انجام می دهد که معمولاً انجام نمی دهد.
    4. یک استوری برد سریع از شی خود را ترسیم کنید. انجام انیمیشن برای استفاده به عنوان راهنما.
    5. متحرک کنید!
    6. رندر کنید.
    7. در بخش پروژه این کلاس آپلود کنید و با خانواده و دوستان به اشتراک بگذارید!



/p>


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • معرفی کلاس Class Introduction

  • پرش به بالا، تلنگر و له کردن Jump up, Flip and Squish

  • نمای کلی و رندر قالب کلاس Class Template Overview and Rendering

  • افتادن و خم شدن کاغذ Paper Falling and Bending

  • تاب روی یک رشته Swing on a String

  • انیمیشن پرش Bounce Animation

  • معرفی پروژه کلاس Class Project Introduction

  • افزایش مقیاس و بیش از حد انیمیشن Scale Up & Overshoot Animation

  • انیمیشن فلاپ با پیتزا Flop Animation with Pizza

  • فیلم نتیجه گیری Conclusion Video

  • یک تکه پیتزا ساده را مدل کنید Model a Simple Piece of Pizza

نمایش نظرات

آموزش انیمیشن های سه بعدی خود را تقویت کنید: استفاده از منحنی های انیمیشن در Cinema 4D
جزییات دوره
2h 13m
11
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
117
3 از 5
دارد
دارد
دارد
Stereo Stan
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Stereo Stan Stereo Stan

هنرمند و انیماتور سه بعدی در دهه 80 گیر کرده است

سلام، من Stereo Stan هستم. با نام مستعار کریس مانفر.

من یک انیماتور و طراح سه بعدی هستم که به شدت از دهه 80 و 90 الهام گرفته شده است.

من عاشق یادگیری، آموزش، خلق کردن هستم. امیدوارم چیزهایی را که در طول سفرم به عنوان یک کاوشگر خلاق یاد گرفته ام به اشتراک بگذارم.

اخیراً من به فریم‌های کلیدی عامیانه در سه‌بعدی علاقه‌مندم و برخی از منحنی‌های متحرک ظاهری صاف را از بین می‌برم. امیدوارم در چند ماجراجویی سه بعدی سرگرم کننده به من بپیوندید.

من مشتاق دیدار شما در کلاس هایم هستم!

تا آن زمان، یک روز عالی داشته باشید.